Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@07:46:19 GMT

پرسپولیسی ها در قرنطینه به‌خاطر هدف بزرگ‌

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۹۰۷۸

پرسپولیسی ها در قرنطینه به‌خاطر هدف بزرگ‌

گروه ورزشی/ پرسپولیسی‌ها باید 29 آذر در فینال لیگ قهرمانان به مصاف نماینده شرق آسیا بروند. بر همین اساس اعضای این تیم برای حضور سالم و پیشگیری از ابتلای احتمالی به کرونا، در قرنطینه به سر می‌برند. باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که هدف از این تصمیم «کاهش ارتباط بازیکنان و اعضای تیم با خانواده و دوستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

تا «امکان سرایت کرونا» به آنها وجود نداشته باشد. همچنین قرار است تمرینات پرسپولیس با رعایت بیش‌ از پیش پروتکل‌های بهداشتی انجام شود تا قرمزها از گزند کرونا در امان باشند. این سختگیری از آن جهت انجام می‌شود که اگر در آزمایش نخست بازیکنان پرسپولیس در قطر، مورد کرونایی دیده شود، کل اعضای تیم باید به قرنطینه ۱۴ روزه بروند و این بدان معنی است که نمی‌توانند در فینال لیگ قهرمانان حضور یابند. از سویی با توجه به قراردادهای تجاری و اسپانسری ای‌.اف‌.سی، امکان تعویق بازی نیز وجود ندارد. در این میان دیدار پرسپولیس با نساجی هم لغو شد و حالا سرخ‌ها باید پیش‌ از حضور در فینال تنها به مصاف ذوب‌آهن بروند. ذوب‌آهنی که 6 بازیکن کرونایی دارد. با وجود این باشگاه پرسپولیس از لغو دیدار با ذوب‌آهن خبر نداده و اعلام کرده که اردوی این تیم تا دیدار با حریف اصفهانی ادامه خواهد داشت و در واقع از نظر سرخ‌ها، برنامه این بازی پابرجاست. علیرضا اشرف، مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در این خصوص به برنامه تهران ورزشی رادیو گفت:‌«کادرفنی به‌دنبال برگزاری بازی است تا پرسپولیس در شرایط مسابقه بماند. با توجه به لغو بازی‌مان مقابل نساجی برای حفظ آمادگی تیم باید بازی با ذوب‌آهن برگزار شود و قطعاً این به نفع ماست. بازیکنان در قرنطینه هستند و بعد از بازی با ذوب‌آهن فرصت دارند خانواده‌شان را ببینند تا ضمن خداحافظی با آنها روحیه‌ای هم پیدا کنند.» افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس هم در گفت‌و‌گو با رسانه رسمی باشگاه با اشاره به ایجاد محدودیت‌های بیشتر در اردوی سرخپوشان قبل از حضور در فینال لیگ قهرمانان اظهارداشت:«به خاطر مسئولیت سنگینی که نسبت به هواداران و مردم بر دوش‌مان احساس می‌کنیم، حتی بازیکنان را از خانواده‌های‌شان دور کرده‌ایم تا وارد قرنطینه شوند. برخی مهره‌های مهم را به دلایل مختلف از جمله محرومیت در اختیار نداریم و باید تا حد امکان سایر نفرات را حفظ کنیم. از سوی دیگر کشور قطر و کنفدراسیون فوتبال آسیا قوانین سختگیرانه‌ای دارند. اقدامات باشگاه به خاطر هدف بزرگی است که پیش‌روی خود می‌بینیم.» در سمت مقابل رحمان رضایی سرمربی ذوب‌آهن درباره وضعیت تیمش اظهارداشت:«وضعیت ما جالب نیست. مبتلایان ما از 50 درصد گذشته است. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بازی‌های‌مان با شهرخودرو و پرسپولیس برگزار نشوند.»

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق

به گزارش همشهری آنلاین تیم پرسپولیس در حالی پای به چند هفته آخر لیگ برتر می‌گذارد که گمانه‌زنی در مورد نیمکت این تیم برای فصل آینده هم به وجود آمده و بنا بر گفته رضا درویش، حسین بادامکی و البته خود اوسمار، او گزینه نخست سرخپوشان برای هدایت این تیم در فصل آینده است و طرفین به تمدید قرارداد نیز نزدیک شده‌اند.

اگرچه هنوز قرارداد رسمی آنها برای فصل آینده به امضا نرسیده اما فضای مجازی بازهم پر از اخبار و شایعاتی است که بازیکنان مختلف را به پرسپولیس وصل و آنها را به عنوان خرید جدید این تیم در فصل آینده معرفی می‌کند. با این حال سرمربی سرخپوشان هم در اقدامی جالب از بازیکنان مورد علاقه خود در سایر تیم‌ها را نام برده است.

زمانی که محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر، در این خصوص از سرمربی پرسپولیس سوال پرسید، او به چند نام جالب و جذاب اشاره کرد که البته شاید انتقال برخی از آنها به پرسپولیس تا حدی غیرممکن هم باشد.

او در این مورد گفت: من خیلی از بازیکنان ایرانی را دوست دارم. از پارسال تا الان یک لیست از بازیکنانی نوشته‌ام که شاید عضو تیم ما شوند. من این کار را در برزیل هم انجام می‌دادم.

وی با اشاره به بازیکنان مورد علاقه‌اش گفت: ما فصل پیش بازیکنان خوب زیادی داشتیم. شاید اسم بازیکنان را درست نگویم، ببخشید. من در جلسات فنی شماره بازیکنان را می‌گویم، چون حفظ کردن شماره برایم راحت‌تر از اسم است. مهدی قایدی که پارسال فصل خوبی داشت، مغانلو، رضاییان، اسدی. پرسپولیس هم فصل پیش و امسال بازیکنان خوب زیادی داشت؛ عمری، سرلک، ترابی، عیسی، صادقی. به نظرم بهترین بازیکن پرسپولیس، کل تیم است.

از بین این نفرات قایدی تحت قرارداد اتحاد کلباست و شهریار مغانلو و رضا اسدی نیز همچنان با تیم سپاهان قرارداد دارند اما رامین رضاییان در پایان فصل آزاد خواهد بود. البته به هر حال این نامهایی است که اوسمار به عنوان نفرات مورد علاقه خود مطرح کرد و شاید در نقل و انتقالات دوباره طرح نشوند.

کد خبر 846515 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم