Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@20:08:13 GMT

سرمربی سابق یوونتوس به دنبال حضور در لیگ برتر!

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۹۱۲۳

سرمربی سابق یوونتوس به دنبال حضور در لیگ برتر!

ماسیمیلیانو الگری سرمربی سابق یوونتوس که فعلاً در هیچ باشگاهی به مربیگری مشغول نیست گفت که دوست دارد در تیمی انگلیسی مربیگری خود را دنبال کند: «به نظر من، مربیان خارجی باعث بهبود و پیشرفت فوتبال انگلیس شده‌اند. دوست دارم برای ادامه کار در لیگ برتر مربیگری کنم.»

این اظهارات توسط مربی ۵۳ ساله در حالی عنوان شد که چندی قبل بعد از نتایجی که منچستریونایتد و چلسی گرفتند، برخی رسانه‌ها از وی به عنوان گزینه جانشینی در این دو تیم لیگ برتری نام بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلگری از ماه می ۲۰۱۹ که یوونتوس را ترک کرد، مربی تیمی نبوده است. او هیچ‌گاه برای مربیگری از ایتالیا خارج نشده.

بیوگرافی ماسیمیلیانو آلگری

ماسیمیلیانو آلگری  (به ایتالیایی: Massimiliano Allegri) (زادهٔ ۱۱ اوت ۱۹۶۷) بازیکن پیشین و مربی کنونی فوتبال اهل ایتالیا است. او آخرین بار، هدایت تیم یوونتوس را بر عهده داشته‌است.

آلگری در دوران بازی در پست هافبک بازی می‌کرد؛ او برای باشگاه‌های مختلفی در ایتالیا به میدان رفت. او دوران مربیگری خود را در سال ۲۰۰۳ و با تیم‌های کوچکتر آغاز کرد؛ پس از آن او موفق شد تیم ساسولو را به قهرمانی سری سی۱ برساند و نقشی کلیدی در صعود این تیم به سطوح بالای فوتبال ایتالیا ایفا کرد؛ پس از آن او هدایت کالیاری را بر عهده گرفت و موفق شد آن‌ها را به بهترین جایگاه خود در سری آ در حدود ۱۵ سال اخیر برساند و جایزه نیمکت طلایی را به عنوان بهترین مربی سری آ در سال ۲۰۰۹ کسب کند. آلگری در سال ۲۰۱۰ هدایت آ.ث. میلان را بر عهده گرفت و تا ژانویهٔ ۲۰۱۴ هدایت این تیم را بر عهده داشت؛ در فصل ۱۱–۲۰۱۰، او موفق شد تیم میلان را پس از ۷ سال، به مقام قهرمانی سری آ برساند. (میلان آخرین بار در سال ۰۴–۲۰۰۳ قهرمان سری آ شده بود)

در سال ۲۰۱۴،ماسیمیلیانو  آلگری به عنوان سرمربی یوونتوس معرفی شد؛ او موفق شد چهار فصل پیاپی دوگانهٔ داخلی را کسب کند و تبدیل به تنها مربی در ۵ لیگ معتبر اروپایی شود که موفق به انجام این کار می‌شود. او هم‌چنین دو بار یوونتوس را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند اما در هر دو فینال شکست خورد. آلگری سرانجام در سال ۲۰۱۹ از یوونتوس از هدایت یوونتوس کنار گذاشته شد؛ او در حالی یوونتوس را ترک کرد که با پیروزی در ۷۰٫۴ درصد بازی‌ها، رکورد بیش‌ترین درصد پیروزی را در تاریخ یوونتوس به خود اختصاص داده بود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ماسیمیلیانو الگری یوونتوس آلگری لیگ برتر سرمربی فوتبال سرمربی سابق یوونتوس بر عهده موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی گل گهر گزینه هدایت تیم ملی یونان!

سکان هدایت تیم ملی یونان به اوزونیدیس می‌رسد؟

طرفداری | مارینوس اوزونیدیس، سرمربی یونانی تیم گل‌گهر، به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال یونان مطرح شده است.

اوزونیدیس در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر با هدایت تیم گل‌گهر عملکرد موفقی داشته و این تیم در حال حاضر با 33 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد. تیم ملی فوتبال یونان که در مرحله مقدماتی جام ملت‌های یوفا نتیجه را به گرجستان واگذار کرد و از صعود بازماند، به دنبال تغییر سرمربی خود است.

سایت‌های یونانی از جمله "gazzetta" در گزارشی به بررسی گزینه‌های هدایت تیم ملی یونان پرداخته و در آن از "مارینوس اوزونیدیس" سرمربی تیم گل‌گهر نیز نام برده است.

طبق گزارش این سایت، اوزونیدیس در حال حاضر هدایت تیمی در ایران را بر عهده دارد و با توجه به اینکه قرارداد او با باشگاهش 1+1 ساله است، می‌تواند در پایان فصل هدایت تیم ملی یونان را بر عهده بگیرد.

هنوز مشخص نیست که آیا اوزونیدیس هدایت تیم ملی یونان را بر عهده خواهد گرفت یا خیر. اما عملکرد خوب او در گل‌گهر و همچنین سابقه مربیگری درخشانش در یونان، او را به یکی از گزینه‌های مناسب برای این سمت تبدیل کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • رقابت یونایتد و یوونتوس: کونته برمی‌گردد
  • فرانک لمپارد از بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی کانادا سر باز زد
  • خمز رفت؛ تراکتور دنبال یحیی گل‌محمدی
  • آینده مبهم کیه‌زا با ابراز نارضایتی از وضعیتش در یوونتوس
  • فرهاد چیذری مربی سابق پرسپولیس درگذشت
  • ازبکستان با سرمربی مشهور دنبال قهرمانی/ رویاپردازی ازبک‌ها در آسی
  • سرمربی گل گهر گزینه هدایت تیم ملی یونان!
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • رضایت آلگری از نمایش شاگردانش در داربی تورین
  • ستاره سابق بارسا در فکر مربیگری در لیگ برتر