Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@02:03:53 GMT

۳۰ فقره سرقت خودرو در پرونده زن و مرد جوان

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۹۱۴۸

صراط:

سرهنگ امیر هوشنگ امیری توضیح داد: ساعت ۰۳:۰۰ شب گذشته مأموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید حین گشت زنی در سطح حوزه، به یک دستگاه خودرو رانا به رانندگی زن جوانی که سرنشین آن مرد جوانی بود و در خلاف جهت خودروها، در حال تردد بود، مشکوک شدند.

وی بیان داشت: مأموران کلانتری برای بررسی موضوع ابتدا پلاک انتظامی خودرو را از مرکز پیام استعلام که در استعلام گرفته شده مشخص شد، خودرو سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت از جنوب تهران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه بلافاصله دستور توقف خودرو اعلام و مأموران کلانتری موفق شدند در یک عملیات تعقیب و گریز ۲۰ دقیقه‌ای و شلیک چند تیر هوایی هر دو متهم ۳۴ و۳۸ ساله را دستگیر کنند، ادامه داد: متهمان در کلانتری ابوسعید به ۳۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف و اظهار داشتند، قصد تحویل خودروی سرقتی را به مالخری داشتند که قبل از رسیدن به مقصد دستگیر شده‌اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در پاسخ به این سوال که به چه علت رانندگی خودرو برعهده زن بوده، اظهار کردند، بدین شیوه قصد داشتند در ترددهای شبانه سایر شهروندان و مأموران به آنان شک نکنند.

سرهنگ امیری با بیان اینکه هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پلیس پیشگیری پایتخت سابقه ثبت سرقت صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۹۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ فقره سرقت در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، سرهنگ سعید زینلی در این خصوص گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان یزد بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری شهرستان یزد قرار گرفت. 
وی ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهید چمران با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی سارق شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان یزد تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده از متهم، به ۶ فقره سرقت در شهر یزد اعتراف کرد که پس از تکمیل پرونده به دادسرا تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • رمزگشایی ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی در ساری
  • کشف ۷ فقره سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۷ رزمندگان
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول