Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی اوراسیا در تاریخ ۲۲ تا ۲۵ نوامبر به میزبانی کشور ترکیه برگزار شد، تیم ایران در این مسابقات در مجموع تیمی با ۱۱۹ امتیاز اول شد.

امیر حسنی‌نوکانی از کرمانشاه نیز با کسب مدال طلای مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی اوراسیا  جواز حضور در مسابقات برترین‌های جهان ۲۰۲۱ کیف اوکراین را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امیر حسنی‌نوکانی در خصوص این مسابقات، اظهار داشت: مسابقات پاورلیفتینگ در تاریخ ۲۲ تا ۲۵ نوامبر در کشور ترکیه برگزار شد که موفق به کسب مدال طلای قهرمانی اوراسیا شدم، هزینه‌های این مسابقه را خودم شخصا پرداخت کردم تا جایی که مجبور به فروش ماشینم شدم.

این ورزشکار رشته پاورلیفتینگ در خصوص صلاحیت این مسابقات، گفت: مسابقات پاورلیفتینگ در ترکیه، زیر نظر اتحادیه برگزار و از طرف اتحادیه در این مسابقات شرکت کردم.

وی ادامه داد: از سال ۱۳۹۳ رشته پاورلیفتینگ را بطور حرفه‌ای و منظم شروع کردم و در سال ۱۳۹۴ موفق به کسب اولین مقام کشوری در رده نوجوانان با سنگین‌ترین وزنه شدم.

حسنی افزود: تا سال ۱۳۹۶ زیرنظر فدراسیون (IPF) فعالیت می‌کردم و چند مقام قهرمانی نیز در این فدراسیون دارم، اما با وجود حواشی که در فدراسیون وجود داشت تصمیم گرفتم زیرنظر اتحادیه به تمریناتم ادامه دهم.

وی در پایان درباره برنامه‌های آینده و اهداف خود، گفت: برای شرکت در مسابقات قهرمانی اوکراین در سال ۲۰۲۱ اعلام آمادگی می‌کنم، وجود اسپانسر و کمک مالی  باعث انگیزه مضاعف در ورزشکاران می‌شود که امیدوارم که با رفع این مشکلات و پیدا شدن اسپانسر، به تمرینات و مسابقات با تلاش بیشتر ادامه دهم.

در خصوص صلاحیت این مسابقات با سراغ رئیس هیأت پرورش اندام استان کرمانشاه رفتیم.

شیروانی در گفتگو با خبرنگار فارس، گفت: فدراسیون در مورد برگزاری این مسابقات به ما خبری اعلام نکرده و زیر نظر فدراسیون برگزار نشده است، ما اطلاعی در مورد مسابقات پاورلیفتینگ که در ترکیه برگزار شده، نداریم چراکه زیر نظر فدراسیون انجام نشده است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه ترکیه ورزشکار ورزشی مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی اوراسیا نظر فدراسیون زیر نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۹۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.

بیشتر بخوانید

نشان طلای مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا بر گردن ورزشکار چهارمحالی

وی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا