Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، شاگردان رونالد کومان که در دیدارهای اخیر نتایج خوبی کسب کرده بودند، در دیدار امشب مقابل کادیز نمایش چندانی خوبی نداشتند و در نهایت مغلوب شدند.

 

 

 

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد اما این کادیز بود که در دقیقه 8 به گل اول بازی رسید. روی یک ضربه کرنر بود که ارسال مینگسا روی ارسال پره‌آ دچار اشتباه شد و توپ را به سمت دروازه خودی زد اما تراشتگن با یک واکنش خوب توپ را برگردانند؛ ولی توپ برگشتی مقابل آلوارو خیمنز قرار گرفت و او هم به راحتی دروازه را باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از این گل بازیکنان بارسا حملات شان را از سر گرفتند و در دقیقه 14، روی ارسال سرجینو دست، کوتینیو صاحب موقعیت شد اما ضربه محکم او از بالای دروازه کادیز به بیرون رفت. سه دقیقه بعد روی پاس مسی، این بار برایتویت صاحب موقعیت شد ولی واکنش خوب لدسما، مانع از باز شدن دروازه کادیز شد.

 

حملات بارسا ادامه پیدا کرد و در دقیقه 28، مسی با یک ضربه دیدنی می توانست کار را به تساوی بکشد ولی باز هم این لدسما بود که با یک واکنش به موقع، دروازه کادیز را نجات داد.

 

برتری بارسا ادامه پیدا کرد و این تیم در دقایق پایانی نیمه اول هم صاحب یکی دو موقعیت خوب دیگر شد اما نتوانست از آنها استفاده کند و در نهایت این نیمه با همان یک گل به سود کادیز به پایان رسید.

 

نیمه دوم را هم بارسا بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50، روی همکاری پدری و برایتویت، این مسی بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او را لدسما به راحتی مهار کرد.

 

حملات بارسا ادامه پیدا کرد سرانجام در دقیقه 57 این تیم به گل تساوی رسید. جوردی آلبا که با پاس مسی صاحب توپ شده بود، آن را به دهانه دروازه کادیز فرستاد و آلکالا در تلاش برای دفع توپ، به اشتباه آن را وارد دروازه کرد.

 

بعد از این گل تیم میزبان پیش کشید و خیلی زود بار دیگر پیش افتاد. آلوارو نگردو که تنها یک دقیقه از ورودش به زمین سپری شده بود، از اشتباه کلمنت لنگله و تراشتگن استفاده کرد و به راحتی دروازه خالی را باز کرد.

 

مسی می توانست در دقیقه 66 بار دیگر گار را به تساوی بکشد اما ضربه آزاد او از بالای دروازه به بیرون رفت. یک دقیقه توپ در محوطه جریمه کادیز به دست بودیگر برخورد کرد اما داور بعد از استفاده از VAR، پنالتی ای به سود بارسا اعلام نکرد.

 

در دقیقه 73، روی پاس عالی بوسکتس، این دِست بود که می توانست دروازه کادیز را باز کند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

هرچه به دقایق پایانی بازی نزدیک می شدیم، فشار حملات بارسا بیشتر می شد و این تیم چند بار تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با نتیجه 2-1 به سود کادیز به پایان رسید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بارسلونا کادیس لالیگا دروازه کادیز اما ضربه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۰۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی دیشب با برتری 1-4 برابر بارسا ضمن جبران شکست بازی رفت توانست مجوز حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.

بدون شک یکی از ستاره های هر دو بازی رفت و برگشت برای پاریس، ویتینیا بود. او دو گل به بارسا زد و به خصوص گل دیشب او که دومین گل پی اس جی بود، بسیار تعیین کننده شد.

ویتینیا در پایان بازی به کانال پلاس گفت: «گل من؟ حس باورنکردنی دارم. مدت ها رویای چنین روزی را داشتم و حالا در نیمه نهایی هستیم. فکر می کنم به شایستگی نیز توانستیم صعود کنیم. همه خوشحالیم و باید به این تیم افتخار کرد.»

ستاره پرتغالی ادامه داد: «فکر می کنم بعد از شکست بازی رفت به جز هواداران ما، کسی به این تیم اعتقاد نداشت ولی ما نشان دادیم که می توان دست به کارهای بزرگ زد. وقتی بارسا گل اول را زد نیز ناامید نشدیم. مربی گفته بود با ذهنیت درست می توانیم این بازی را ببریم.»

ویتینا در مورد نقش لوئیس انریکه در این برد گفت: «او مربی‌ای باورنکردنی است و بسیار نقش بزرگی در این پیروزی داشت. فرم حرف زدن او که بسیار متقاعد کننده است و تاکتیک درستی که انتخاب کرده بود، باعث شد بازی را ببریم.»

دیگر خبرها

  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ نساجی در خانه از سد تراکتور گذشت
  • تلخ‌ترین حذف بارسلونا پس از 40 سال
  • رونمایی از تاریخ بازگشت بارسلونا به نیوکمپ جدید
  • پرسپولیس در خانه قعرنشین، صدرنشین شد!
  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • نفس راحت رئال بعد از حذف بارسا و اتلتیکو
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت
  • امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم
  • انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد