Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان، سید سعید شاهرخی در جمع اعضای جدید هیات مدیره خانه مطبوعات استان همدان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب رسانه‌های استان، گفت: رسانه‌های استان همدان از گذشته تا امروز دغدغه توسعه استان و خدمت به مردم را داشته و دارند و این یک فرصت خوب برای توسعه استان است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: خانه مطبوعات نهاد صنفی و قانونی و مورد حمایت مجموعه دولت است و انتظار داریم زمینه تعامل رسانه‌ها با دستگاه‌های اجرایی فراهم آید تا در راستای ارتقای جایگاه رسانه‌ها تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان با بیان اینکه سند اطلاع‌رسانی استان به عنوان یک اقدام ابتکاری اولویت حوزه اطلاع‌رسانی استان است و برای همه مدیران لازم‌الاجراست ادامه داد: در زمانی که در جامعه با مشکل کرونا روبرو هستیم مدیران ارتباط با رسانه‌ها را بیشتر از گذشته داشته باشند و با تورهای خبری جامعه را از کارهای انجام شده مطلع کنند.

وی با تأکید بر اینکه با همکاری خانه مطبوعات،مشکلات رسانه ها را پیگیری می‌کنیم، افزود: با برگزاری دوره های آموزشی، تورهای گردشگری و بیمه تامین اجتماعی  به رسانه ها در زمان مناسب کمک خواهیم کرد.

46

کد خبر 1463150

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار قم: تورم سالانه استان قم ۶ درصد کاهش یافت

استاندار قم گفت: تورم ماهانه استان قم ۲.۶کاهش و در تورم سالانه شش درصد کاهش تورم داشته‌ایم که از میانگین کشوری کم‌تر است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری در دیدار با آیت الله اعرافی ضمن تبریک سال نو، اظهار داشت: در سالی که گذشت در دو جبهه فرهنگی و معیشتی اقداماتی را دنبال کردیم.

وی با اشاره به اینکه مردم قم با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن برگ زرینی در تاریخ قم آفریدند، مطرح کرد: در جشن‌ نیمه شعبان نیز اگرچه تهدیدهای بسیاری انجام گرفت اما توانستیم در سلامت کامل این مراسم را برگزار کنیم.

استاندار قم با بیان اینکه انتخابات خوبی را پشت سر گذاشتیم، عنوان کرد: استان قم بالاترین نرخ رشد مشارکت در انتخابات کشور را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه به طور متوسط حدود 50 درصد مشارکت در استان قم ثبت شد، بیان کرد: پس از انتخابات نیز موضوع چهارشنبه سوری را داشتیم که توانستیم بدون حتی یک نفر فوتی این مراسم سنتی را پشت سر بگذاریم.

آقامیری از بارش برف کم‌سابقه در استان قم یاد کرد و گفت: تلاش کردیم حتی برای دو ساعت نیز جاده‌های و مسیرهای مواصلاتی استان مسدود نشود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته از نظر اقتصادی رکوردهای خوبی داشتیم، عنوان کرد: تورم ماهانه استان قم 2.6 کاهش و در تورم سالانه 6 درصد کاهش تورم داشته‌ایم که از میانگین کشوری کم‌تر است.

استاندار قم با بیان اینکه تعداد 185 واحد صنعت و معدن در دست احیا هستند، تصریح کرد: 110 واحد جهادکشاورزی نیز در مسیر احیا قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه 780 نفر از مراجعات مردمی موفق به اخذ تسهیلات شدند، اظهار داشت: شعار سال 1403 را به عنوان یک دستور می‌دانیم و تمام موارد، اهداف و مسیر حرکت این شعار را برای مدیران استان تبیین کردیم.

آقامیری با بیان اینکه باید مدیران یک اقدام جهادی و جهشی در دستورکار قرار دهند، ابراز کرد: یک جلسه وبیناری با حضور رئیس جمهور نیز برای مدیران گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه سال آینده، سال انتخابات است، بیان کرد: هدف ما مشارکت بالای 70 درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری است و از امسال باید اقداماتی را در این راستا دنبال کنیم.

آقامیری با بیان اینکه در حوزه مسکن نیز اتفاقات خوبی در قم رقم خورده است، اعلام کرد: امروز استان قم از رتبه 17 مسکن توانسته به رتبه دوم برسد و در صورتی که تسهیلات مسکن پرداخت شود می‌توانیم به رتبه نخست برسیم.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ارائه طرح های کاربردی در راستای تحقق شعار سال
  • افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد
  • وظیفه مدیران، ارائه خدمات بهینه به جامعه
  • تورم استان قم در ماه‌های آخر سال گذشته کاهش چشمگیری داشته‌است
  • سهم تجاری بابل در کریدور شمال-جنوب مشخص شود
  • تولید، تنها راهبرد حل مسائل جامعه
  • ارتباط نزدیک مردم و مسئولان راهگشای تحقق شعار سال
  • «تولید» تنها راهبرد مهم در حل مسائل جامعه است
  • خسارت سیلاب در کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی می‌شود
  • استاندار قم: تورم سالانه استان قم ۶ درصد کاهش یافت