Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@18:35:13 GMT

شیروان سردترین شب کشور را داشت

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۱۱۲۴

شیروان سردترین شب کشور را داشت

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی روز یکشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شب گذشته بیشتر ایستگاه های استان، دمای زیر صفر را ثبت کردند.

مهری هاشمی دوین اظهار داشت: در شبانه روز گذشته کمینه دمای بجنورد مرکز استان نیز منفی سه درجه سانتیگراد و بیشینه آن ۱۱ درجه سانتیگراد ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی افزود: در شبانه روز گذشته جاجرم با بیشینه دمای ۱۴ درجه سانتیگراد، گرمترین نقطه استان بود.

وی گفت: از یکشنبه‌شب تا صبح سه شنبه با ورود سامانه بارشی به استان، مردم شاهد افزایش ابر، وزش باد، گاهی باد لحظه ای شدید خواهند بود.

هاشمی دوین افزود: بارش باران پراکنده هم در استان پیش بینی شده است که بارندگی در اتفاعات به صورت برف خواهد بود.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مردم استان در مناطق مختلف استان تا صبح روز سه شنبه کاهش دمای هوا تا هفت درجه سانتیگراد را تجربه می کنند.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

برچسب‌ها بجنورد خراسان شمالی شیروان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی شیروان سازمان هواشناسی بجنورد خراسان شمالی شیروان سازمان هواشناسی اخبار کنکور درجه سانتیگراد خراسان شمالی پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان

فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان نیمه ابری تا ابریست، گفت: از امروز تا پایان هفته، افزایش ابر پدیده غالب جوی و شرایط برای وقوع ناپایداری‌های جوی آماده است.
 
وی افزود: از امروز بارش‌ها را به صورت تند باد‌های لحظه‌ای بیشتر در نیمه جنوبی استان داریم، بیشینه بارش‌ها برای عصر چهارشنبه است و این سامانه بارشی تا پایان هفته بیشتر مناطق استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: همچنین بارش‌ها همراه با رعدوبرق هستند و با توجه به بارش‌های هفته قبل آبگرفتگی معابر، جاری شدن رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست و در ارتفاعات شاهد بارش تگرگ هستیم؛ لذا از صعود به ارتفاعات اکیدا خود داری شود.

راستی افزود: طی این مدت نیز وزش باد را در سطح استان شاهد هستیم. 

وی گفت: طی دیروز بارش در رفسنجان، کرمان، فیض آباد راور، لاله زار، دشت خاک، بردسیر و رابر داشتیم که رابر با ۲ و دهم میلی متر بیشترین میزان بارش را داشته است.
 
راستی تصریح کرد: ریگان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۶ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

 وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۱ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان
  • باران مهمان آسمان خراسان شمالی است/ کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲ و ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تداوم رگبار و رعدوبرق
  • پیش بینی هواشناسی؛ تداوم رگبار و رعدوبرق در کشور/ کاهش دما در نوار شمالی
  • پیش بینی وضع آب و هوا تا پنجشنبه/ ادامه رگبار و رعدوبرق در کشور