Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@17:06:21 GMT

تامین نیروی روزمزد برای کارخانه‌ها و شرکت‎ها

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۱۳۷۵

تامین نیروی روزمزد برای کارخانه‌ها و شرکت‎ها

امروزه با رشد و گسترش پلتفرم‎های آنلاین در حوزه کسب‌وکار، روش‎های سنتی و زمان‏بر برای استخدام نیروی کار روزمزد کنار گذاشته شده است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام موج نو، کارخانه‌ها و شرکت‎ها برای اینکه در فضای رقابتی حضور فعالی داشته باشند و گوی سبقت را از رقبا بربایند، بخشی از فعالیت‌های خود نظیر استخدام نیرو را به شرکت‎های متخصص در حوزه تامین نیروی کار می‎سپارند تا وقت و تمرکز خود را روی سایر فعالیت‎های شرکت صرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت موج نو یکی از این شرکت‎ها است که دارای بیش از ۱۲ سال سابقه در حوزه تامین نیروی انسانی است و با ایجاد بستری هوشمند، برای ارائه خدمات حرفه‎ای آمادگی کامل دارد.

از آنجا که نیروی کار حرفه‎ای به نوعی سرمایه شرکت‎ها و کارخانه‎ها به حساب می‎آید و استخدام نیروی کار مجرب و متعهد رونق شرکت‎ها را تضمین می‌کند، شرکت‏ها در تلاش هستند تا بهترین نیروها را به کار بگیرند. به کارگیری نیرویی با سوابق حرفه‎ای، فعالیتی زمان‎بر و تخصصی است که پیشنهاد می‎شود به شرکت‎های متخصص در این حوزه واگذار شود.

در نتیجه‎ی این اقدام، صاحبان کسب و کارها نه تنها از نیروی کار متخصص در کوتاه‏ ترین زمان ممکن بهره‎مند خواهند شد، بلکه با توجه به احراز صلاحیت نیروها توسط شرکت‏های معتبر تامین نیرو، از بسیاری از دغدغه‎ها همانند بیمه مسئولیت، بیمه تامین اجتماعی و مسایل مشابه نیز رهایی می‌یابند.

در این صورت طرف قرارداد شرکت‏ها و کارخانه‎ها، شرکت متخصص در حوزه تامین نیرو است. همین مسئله موجبات آسودگی خاطر صاحبان کسب و کارها را در فرایند تامین نیرو فراهم می‎کند.

زیرا همه سوابق نیروها از قبل به صورت منظم توسط شرکتی معتبر تایید و رصد شده است. علاوه بر آن که از اتلاف وقت به میزان قابل توجهی جلوگیری می ‏شود، در صورت لزوم و نیاز مشتری، نیروها در زمانی کوتاه تعویض یا جایگزین نیز خواهند شد.

با توجه به فواید استخدام نیروی کار روزمزد، صاحبان صنایع و شرکت‎ها سیاست‎های استخدام نیرو را به سمت تامین نیروی روزمزدی می‎برند.

با این اقدام، جلوی ایجاد بسیاری از کشمکش‎ها بین کارفرما و نیرو بر سر بیمه تامین اجتماعی گرفته خواهد شد؛ در نتیجه، کارفرما در مواقع خاص ناچار به تعدیل نیرو نمی‎شود.

از طرفی بسیاری از فعالیت‎ها در شرکت‎ها و کارخانه‎ها نیاز به نیروی ثابت و تمام وقت ندارند؛ این نیاز بسته به شرایط خاص یا طبق زمان بندی و برنامه مشخص ایجاد می‎شوند.

همه این مزیت‎ها منجر به تمایل بیش از پیش شرکت‎ها و کارخانه‎ها به استخدام نیروی کار روزمزد می‎شود.

شرکت موج نو با بررسی و شناسایی نیاز کارخانه‎ها به نیروی کار روزمزد در شاخه‌های مختلف، از خدمات تاسیسات فنی گرفته تا خدمات بسته بندی و جا به جایی و در مجموع برای هر نیازی که در محیط کسب و کار وجود دارد، نیروی کار روزمزد حرفه‎ای را تامین می‎کند.

تیم تامین نیروی موج نو جمعی از نیروهای متخصص را گرد هم آورده و با بررسی همه سوابق آن‎ها و همچنین با آموزش دستورالعمل‌های لازم برای کار در محیط شرکت‎ها و کارخانه‎ها، نیروها را در زمانی کوتاه به محل کار اعزام می‎کند.

همه نیروهای موج نو از تمامی فیلترهای اخلاقی و حرفه‎ای عبور کرده و کیفیت خدمتی که ارائه می‎دهند، توسط شرکت موج نو تضمین می‎شود. نیروهای ما در کنار مهارت‏های تخصصی و فنی، دارای مهارت‏های ارتباطی لازم نیز هستند تا بدون فوت وقت با کارکنان ثابت و مسئولان شرکت‎ها و کارخانه‎ها هماهنگ شوند.

اگر به دنبال نیروی روزمزد هستید، با ۰۲۱۷۴۴۰۲ تماس بگیرید و از طریق عقد قرارداد با موج نو، از نیروی روزمزد حرفه‏ای در زمانی کوتاه بهره‎مند شوید.

تیم تامین نیروی انسانی موج نو در اولین فرصت، نیروی موردنظر را برای مدت زمان دلخواه شما اعزام می­ کند. موج نو آماده خدمت دهی و خدمت رسانی به همه شرکت‏ها و کسب‎وکارهای خرد و کلان در حوزه تامین نیروی روزمزد است.

کیفیت خدمات ارائه شده و نحوه عملکرد نیرو در موج نو با تکیه بر نظرات مشتری، به سرعت بعد از عرضه خدمت بررسی و ارزیابی می‎شود. به عبارتی کارشناسان ما به صورت مستمر پیگیری‎های لازم را بعد از ارائه خدمت انجام خواهند داد.

زیرا سیاست موج نو بر این است که بهترین معیار برای سنجش کیفیت خدمت، نظرات دریافت کننده خدمت است که نقشه راه را برای بهبود خدمات در موج نو هموارتر خواهد کرد.

نام موج نو در سایه ارائه خدمت در بالاترین سطح کیفیت به شما مشتریان عزیز اعتلا می‎یابد. از این رو، همه تلاش تیم تامین نیرو در موج نو برآورده کردن نیاز شما در کوتاه‎ترین زمان و با بالاترین کیفیت است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خدمات تاسیسات فنی شرکت ها و کارخانه ها حوزه تامین نیرو استخدام نیروی کار استخدام نیرو نیروی روزمزد تامین نیروی حرفه ای موج نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۱۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی کارخانه جدید احیاء استیل فولاد بافت؛ بزودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ با راه‌اندازی مرحله دوم طرح کارخانه احیاء شماره ۲ شرکت احیاء استیل فولاد بافت که عملیات اجرایی آن به وسیله قرارگاه خاتم‌الانبیا و نظارت شرکت مهندسی برسو انجام شده، ظرفیت تولید این مجتمع که پیش از این ۸۰۰ هزار تن بود، به ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تن آهن اسفنجی در سال خواهد رسید.


با وجود مشکلاتی همچون تغییر قوانین، همه‌گیری ویروس کرونا، قطعی مکرر برق و گاز کارگاه ساخت، عملیات اجرایی ساخت کارخانه جدید احیاء استیل فولاد بافت در مدت ۳۲ ماه به پایان رسیده است.
با بهره‌برداری از مرحله دوم این مجتمع که عملیات اجرایی آن از ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ آغاز شده بود، زمینه ایجاد اشتغال پایدار بیش از ۶۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در منطقه کم‌برخوردار بافت به وجود خواهد آمد و نقش به‌سزایی در توسعه اقتصادی متوازن این منطقه خواهد داشت.


مرحله اول شرکت احیا استیل فولاد بافت، در سال ۱۳۹۸ با مشارکت هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان از هلدینگ‌های زیرمجموعه گروه مالی گردشگری به عنوان سهامدار عمده، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و بانک صنعت و معدن با هدف خودکفایی صنعتی و تولید محصولات استراتژیک مانند آهن اسفنجی به بهره‌برداری رسیده است.

دیگر خبرها

  • پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی
  • حضور ۱۱ تیپ ارتش در مرزها
  • فرماندهان ارتش: نگاه تهاجمی به کشورمان پاسخی کوبنده خواهد داشت
  • در صورت تعدی رژیم صهیونیستی، ایران پاسخ سخت تری خواهد داد
  • نیرو‌های مسلح به هرگونه تعدی دشمنان پاسخی طوفانی خواهند داد
  • واکنش فرمانده ارتش به وعده صادق نیرو‌های مسلح
  • اختلاف فاحش قیمت کارخانه و بازار خودروهای سایپا !
  • مقایسه قدرت نظامی ایران و اسرائیل به روایت اسپوتنیک
  • هشدار جدی نسبت به کمبود دارو و سرگردانی مردم
  • راه اندازی کارخانه جدید احیاء استیل فولاد بافت؛ بزودی