Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامرضا مرحبا امروز جمع خبرنگاران با بیان اینکه همه مردم جامعه پیگیر وضعیت اقتصادی هستند، اظهار کرد: کشور در شرایط بسیار سخت اقتصادی به سر برده و تمامی مردن مهم‌ترین اولویتشان بهبود این وضعیت بوده و کمیسیون اقتصادی هم در طی این چند ماه از تمام ظرفیت خود در این خصوص استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نامناسب بودن وضعیت جذب سرمایه‌گذار در استان گیلان گفت: اگر دنبال جذب سرمایه گدار در استان هستیم باید مقدمات و شرایط برای جذاب شدن سرمایه‌گذاری را در استان فراهم کنیم ولی متأسفانه در حال حاضر این مقدمات به‌صورت نسبی هم فراهم نشده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید به اینکه سرمایه‌گذاری در استان باید به امر درجه‌یک تبدیل شود، تصریح کرد: استان‌های هم‌جوار گیلان به لحاظ نعمت‌های طبیعی از گیلان پایین‌تر هستند ولی در آن استان‌ها سرمایه‌گذار جذب و در این استان به دلیل بوروکراسی‌های بیش‌ازحد اداری سرمایه‌گذار میل چندانی به حضور در گیلان ندارند.

مرحبا یکی از دلایل مهم در عدم جذب سرمایه‌گذار در گیلان را عدم داشتن پنجره واحد دانست و بیان کرد: سرمایه‌گذار پس از ورود به استان گیلان  بین ادارات مختلف مثل منابع طبیعی، محیط‌زیست و راه و شهرسازی معطل می‌شود لذا باید این مشکل و معضل برطرف در کنار رعایت قانون  سرعت کارهای اداری و مجوزات لازم صادر شود.

وی به ثمربخش بودن دیدار با برخی وزرا در اتمام پروژه‌های عمرانی اشاره کرد و افزود: مجمع نمایندگان استان در طی این مدت با بسیاری از وزرا دیدار و در تمامی این جلسات طرح‌های استانی علاوه بر پیگیری بعضی از آنان به نتیجه رسیده است‌.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه دولت برای تکمیل مرکز فرهنگی آستارا بودجه‌ای اختصاص نداده است، گفت: مرکز فرهنگی آستارا در حال تخریب بوده و نامه‌نگاری‌های زیادی با دولت و وزیر ارشاد انجام شد ولی به پاسخ آن منفی و اعلام کرد علیرغم عدم توانایی د تکمیل این مرکز فرهنگی آماده تجهیز آن است.

مرحبا با تأکید بر لزوم تکمیل راه‌آهن رشت قزوین به سمت آستارا تصریح کرد: افتتاح راه‌آهن قزوین رشت یک اقدام مهم در راستای توسعه استان بوده است ولی تا زمانی که این راه‌آهن به سمت آستارا ادامه پیدا نکند عملاً بی‌فایده است لذا از مسؤولین مربوطه درخواست دارم مسئله فنی را هرچه سریع‌تر برطرف کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: محیط زیست گیلان منابع طبیعی آستارا غلامرضا مرحبا نماینده مردم آستارا در مجلس سرمایه گذار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۱۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد حراست حفاظت و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی است

پرویز پرزور گفت: با توجه به اهداف و رویکرد دولت در زمینه فسادستیزی به‌ویژه مقابله با فساد در همه ابعاد آن و ارتقای سلامت اداری، نقش حراست در این راستا برای ارتقای سرمایه اجتماعی در بین مردم و حفظ سرمایه‌های انسانی استان در مجموعه‌های اداری، به مانند مقوله حفاظت فیزیکی و یا اطلاعاتی و حتی فراتر از آن دارای اهمیت ویژه‌ای است.

مشاور و مدیرکل حوزه استاندار اردبیل با بیان اینکه فعالیت در حراست دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت کشور اقتضائاتی متفاوت از سایر مجموعه‌ها دارد، افزود: نتیجه اقدامات حوزه حراست علاوه بر پیامدهای درون سازمانی، با ارتقای شئونات سلامت اداری، باعث ایجاد امیدواری در جامعه می‌شود و به لحاظ ارتباط مداوم مجموعه‌های استانداری، فرمانداری، بخشداری و حتی دهیاری‌ها با مردم، تکالیف سنگینی در راستای ارتقای امید و سرمایه‌های اجتماعی بر عهده این حوزه است.

او با تأکید بر توجه جدی به حفاظت و صیانت از سرمایه‌های انسانی، بیان کرد: طراحی سازوکارهای عملی و متناسب با شرایط هر مجموعه، برای حراست و پاسداری از سرمایه‌های انسانی استان اردبیل ضروری و مورد انتظار مقام عالی استان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • اعلام فراخوان برای جذب سرمایه‌گذار منطقه چالابه
  • فعالیت در بورس چگونه به تولید کمک می‌کند؟
  • رویکرد حراست حفاظت و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی است
  • شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود
  • (ویدئو) نطق جنجالی نماینده پارلمان بریتانیا در انتقاد از سیاست دوگانه انگلیس
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • (ویدیو) انتقاد شدید رئیس دانشکده روانشناسی تهران از مدیران تلویزیون
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده + فیلم
  • حواشی «مست عشق» همچنان ادامه دارد/ چرا اکران فیلم به تعویق افتاد؟
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده