Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@23:01:52 GMT

مشکل لقب همسر کاملا هریس هم حل شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۱۹۴۰

مشکل لقب همسر کاملا هریس هم حل شد

کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور منتخب ایالات متحده تایید کرد که پس از انجام مراسم سوگند ریاست‌جمهوری در ماه ژانویه، همسرش از عنوان «آقای دوم»‌ استفاده خواهد کرد.

قدس آنلاین: به نوشته ایندیپندنت، خانم هریس روز پنجشنبه در مصاحبه‌ای گفت که "داگ امهاف"، عنوان فوق را خواهد گرفت و به گمانه‌زنی‌ها درباره این که همسرش، به عنوان اولین مردی که همسر معاون رئیس‌جمهور می‌شود، با چه عنوانی شناخته خواهد شد، پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسران قبلی معاون‌های ریاست‌جمهوری، همگی با عنوان «بانوی دوم» شناخته شده‌اند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس پیش از این از امهاف با عنوان آقای دوم یاد کرده است اما تیم انتقالی بایدن-هریس هیچ عنوان رسمی را انتخاب نکرده بودند.

هریس، درگفت‌وگو با جیک تپر از شبکه خبری سی‌ان‌ان گفت:‌ «به نظر من این عنوان به آقای دوم، تغییر شکل یافته است.» تپر به شوخی از آقای امهاف با عنوان «مرد دوم» یاد کرد و خانم هریس، در واکنش گفت که برخی از دوستانش می‌توانند این عنوان را به کار ببرند.

تپر پرسید:‌ «اما شما او را آقای دوم خطاب خواهید کرد؟»

خانم هریس با خنده پاسخ داد:‌ «نه، من او را عزیزم خطاب می‌کنم!»

امهاف از شرکای دفتر وکالت دی‌ای‌ای پایپر است اما تا بیستم ژانویه، تاریخ مراسم سوگند ریاست‌جمهوری، آنجا را ترک خواهد کرد. بنا به گزارش‌ها او برای تعیین نقشی که در دولت به عنوان اولین مردی که تاکنون در مقام همسر معاون رئیس‌جمهور قرار گرفته است، با تیم انتقالی همکاری می‌کند.

یک مقام رسمی تیم بایدن به شبکه خبری فاکس گفت که امهاف «با تیم انتقالی بایدن-هریس کار می‌کند تا شرح وظایفی را که در حمایت از کار دولت بر آنها تمرکز خواهد داشت، تعیین کنند.»

امهاف در سال ۲۰۱۷ به دفتر حقوق دی‌ال‌ای پایپر پیوست تا با مشتریانی از بخش‌هایی چون رسانه‌ها، ورزش و سرگرمی و همچنین اموال معنوی و فناوری، دادخواهی، حکمیت و تحقیق و تفحص کار ‌کند.

او گفته است که علاقه‌ای به پیوستن به «کابینت آشپزخانه» مشاوران همسرش ندارد و گفته است که افراد فوق‌العاده‌ای وجود دارند که به هریس مشاوره می‌دهند.

هریس و امهاف در سال ۲۰۱۳ با هم آشنا شدند و یک سال بعد ازدواج کردند. امهاف از ازدواج قبلی خود دو فرزند دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کاملا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا آقای دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواننده محبوب ناصر حجازی چه کسی بود؟

دو تن از اسطوره‌های فوتبال ایران یعنی علی پروین و حسن روشن خواننده‌های محبوب خود را نام بردند اما خواننده موردعلاقه دیگر اسطوره فوتبال ایران یعنی ناصر حجازی چه کسی بود؟

در این خصوص از بهناز شفیعی همسر حجازی سوال پرسیدیم که او جواب داد: ناصر به اکبر گلپایگانی علاقه زیادی داشت. همیشه ترانه‌های او را گوش می‌کرد و اتفاقا رفاقت خوبی هم با او داشت. حتی زمانی که ناصر مریض شده بود گلپا با او تماس گرفت و خواست که در یک جمع دوستانه آن‌ها حاضر شود که چون ناصر حالش خوب نبود، نرفت.

همسر مرحوم ناصر حجازی ادامه داد: او بیشتر در ماشین ترانه‌های گلپا را می گذاشت و می‌گفت صدای او به من آرامش می‌دهد.

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • (تصاویر) اولین عکس از همسر پژمان جمشیدی؛ نگار فرهمند کیست؟
  • بدن متفاوت و کاملاً ورزیده مسوت اوزیل در ۳۵ سالگی / عکس
  • مشعل المپیک ۲۰۲۴ پاریس کجا روشن می‌شود؟ + عکس
  • انجام ۱۳ مورد عمل جراحی در ایام نوروز در بیمارستان امام حسین هریس
  • خواننده محبوب ناصر حجازی چه کسی بود؟
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • شورای امنیت: قطعنامه آتش بس غزه الزام آور است
  • فرانسه ۳-۲ شیلی؛ خروس‌ها هنوز کاملاً آماده یورو نیستند
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • داریوش مهرجویی؛ قتل فجیع کارگردان در خانه/ نشر مصاحبه با مقتول در روز قتل