Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، اسدالله حیدری اظهار کرد: حق بیمه سهم کارفرما طبق ماده ۱۳ قانون جامع حمایت از حقوق افراد معلول برای ۳۹۵ نفر به مبلغ ۳۸۴ میلیون تومان که در کارگاه‌ها و مراکز غیردولتی مشغول کار هستند به‌طور کامل از سوی بهزیستی پرداخت می‌شود.

وی عنوان کرد: بعد از تصویب لایحه دولت در ارتباط با قانون جامع حمایت از حقوق معلولان در سال ۹۷ و ابلاغ آن به دستگاه‌ها تلاش شد آئین‌نامه در هیات وزیران مصوب و اساسنامه صندوق تسهیلات شغلی افراد معلول برای تأیید به شورای نگهبان ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین سامانه الکترونیکی دانشجویان زیر پوشش در هفته جهانی معلولان رونمایی می‌شود.

مدیر کل بهزیستی استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان معلول الکترونیکی پرداخت می‌شود، گفت: این در حالی است که سال‌های گذشته این مبالغ به دانشگاه‌ها پرداخت می‌شد. همچنین برای معلولان متوسط، شدید و خیلی شدید در دهک‌های درآمدی یک تا ۷ شهریه کامل را سازمان بهزیستی می‌پردازد.

حیدری با اشاره به اینکه کمک‌هزینه تشویقی تحصیلی برای دانشجویان معلول در دانشگاه‌های دولتی پرداخت می‌شود، متذکر شد: امسال از دانشجویان پذیرش شده با رتبه زیر هزار تقدیر خواهیم کرد.

کد خبر 570517 برچسب‌ها استان البرز سازمان بهزیستی معلول و معلولیت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان البرز سازمان بهزیستی معلول و معلولیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند

مهران محسنی سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: این دانشجویان از اتباع کشورهای پاکستان، هند و لبنان هستند که به منظور ادامه تحصیل در رشته‌ پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت‌نام کردند.

سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان افزود:هم اکنون با احتساب دانشجویان جدید، ۱۲۵ دانشجوی بین‌الملل در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
وی گفت: امیدواریم این دانشجویان در طول تحصیل، سفیران خوبی از سوی کشور خود در ایران باشند و در پایان دوره نیز خاطرات خوب و به یاد ماندنی‌ از ایران به همراه خود ببرند.

این مسوول اضافه کرد: دانشجویان خارجی پس از فراغت از تحصیل و بازگشت به کشورشان معمولا ارتباط خود را با دانشگاهی که در آن تحصیل کرده‌اند حفظ می کنند و به عنوان سفیران فرهنگی ایران، تمدن و آداب و رسوم ما را به هموطنان خود معرفی می‌نمایند.

وی خاطرنشان کرد: ارتباطات بین‌المللی موجب تبادل دانشجو و استاد و منجر به ارتقای آموزش در دانشگاه‌ها می‌شود.

این مسوول گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از ظرفیت ها و زیرساخت های لازم و اساتید توانمند برای جذب دانشجویان خارجی برخوردار است و باید از این ظرفیت‌ها برای رسیدن به اهداف کشور در بخش‌های مختلف استفاده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • اخذ هزینه از دانشجویان در سنین نامتعارف تحصیل
  • حق پرستاری بهزیستی فروردین ۱۴۰۳ واریز شد | جزئیات واریز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی مستمری حق پرستاری
  • دست کوتاه ۳۰ هزار کودک معلول از تحصیل / کمبود مدرسه و دشواری رفت‌وآمد
  • برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی‌محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • حکایت ویلچرهایی که اهدا می‌شوند و مسئولانی که پاسخگو نیستند | پای ما لنگ است و منزل بس دراز
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان
  • پلاک‌قرمز‌ها برای معتادان ناامن شدند