Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@05:03:01 GMT

بارش برف و باران در محور‌های ۲۳ استان

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۲۳۶۲

بارش برف و باران در محور‌های ۲۳ استان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها اظهار کرد: ترافیک در جاده شهریار به تهران محدوده شهر قدس و در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده‌های پل کلاک و گرمدره نیمه سنگین است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی راه‌ها گفت: در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، زنجان، مازندران، قزوین، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، اصفهان و کرمان بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس، ایلام، کرمانشاه، همدان، کردستان، آذربایجان شرقی، گیلان، البرز، تهران، قم و یزد بارش باران گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: پیش بینی می‌شود در اکثر استان‌های کشور تا روز دوشنبه بارش باران داشته باشیم و با توجه به شرایط خاص معابر احتیاط بیشتر رانندگان و لزوم رعایت سرعت مطمئنه توصیه می‌شود.

سرهنگ شیرانی تاکید کرد: اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرهای قرمز و نارنجی ادامه دارد و تردد خودروها از ساعت ۲۱۰۰ تا ۰۴:۰۰ در این شهرها ممنوع و توسط دوربینهای ثبت تخلف، جریمه می‌گردند.

وی خاطرنشان کرد: ورود پلاک‌های غیر بومی و خروج پلاک‌های بومی به این شهرها ممنوع است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محسن فخری زاده مصباح یزدی لایحه بودجه 1400 طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها پلیس راهور کنترل ترافیک وضعیت جاده ها بارش باران بارش برف محسن فخری زاده مصباح یزدی لایحه بودجه 1400 طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۲۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: هم اکنون تمامی محور‌های استان بر اثر بارش باران لغزنده است.
مریم تاکی، هم اکنون تمامی محور‌ها را در مسیر شهرستان‌های مبارکه، شاهین شهر، شهرضا، نایین، اردستان، کاشان و خورو بیابانک بر اثر بارش شدید باران لغزنده اعلام کرد و افزود: همچنین محور‌های دامنه – خوانسار و نجف آباد -داران مه گرفته است و رانندگان برای تردد احتیاط و چراغ‌های مه شکن را روشن کنند.
مریم تاکی افزود: در پی بارش باران پیش بینی می‌شود، محور‌های اصفهان – شهرضا، اصفهان -شاهین شهر و موچه خورت و اردستان دچار آبگرفتگی شود.
وی با اشاره به اینکه بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان تا چند آینده بارش‌ها در استان شدید‌تر می‌شود، به رانندگان توصیه کرد: از تردد‌های غیر ضروری به ویژه در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند و قبل از حرکت با سامانه‌ی ۱۴۱ تماس گرفته و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • محور هراز باز شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • محور هراز بسته شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است