Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - گروهی از محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با ارائه نرم‌افزارهای مربوط به تراکنش‌های مالی آنلاین بانک‌ها، موجب کاهش خطای شبکه بانکی و رسیدن تعداد خطاها از سطح 5 تراکنش یک خطا به 120 تراکنش یک خطا شده‌اند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، محمدرضا جمالی، مدیر عامل یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان تمرکز فعالیت‌های این شرکت را در حوزه نرم‌افزارها و سخت ‌افزارهای بانکی و مالی دانست و گفت: نرم افزار پایش و تحلیل خودپردازها یکی از محصولات فناورانه در حوزه نرم‌افزارهای بانکی است که از سوی این شرکت تولید شده است و از طریق این نرم افزار توانمندی مشاهده آنلاین خرابی خودپردازها فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمالی، دسترسی آسان و محیط کاربری تعاملی را از ویژگی‌های این نرم‌افزار نام برد و افزود: این نرم‌افزار، امکان ارائه سوابق فعالیتی استفاده از نرم‌افزار، امکان تحلیل در بازه‌های ماهانه، سالانه و چند ساله را فراهم می‌آورد.
مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان، نرم افزار تحلیل پایانه فروش را از دیگر محصولات این شرکت عنوان کرد که می‌تواند در جمع آوری اطلاعات نحوه توزیع پول در شبکه پایانه‌های فروش یک بانک، محدوده‌هایی که می‌توان خودپردازها را با بازدهی بالا نصب کرد و همچنین دریافتی اطلاعات درباره مناطقی که پایانه‌ها بازدهی اندکی دارند، کارایی قابل توجهی داشته باشد.
وی از ویژگی‌های این نرم‌افزار را قابلیت ارائه پرشتاب و ترکیبی اطلاعات، تحلیل و مشاهده این داده‌ها بر بستر نرم‌افزار عنوان کرد و یادآور شد: این نرم‌افزار می‌تواند به مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات در ایجاد تعامل با مشتریان و ایجاد شناخت تازه از اثربخشی پایانه‌های فروش خود همراهی کند.
به گفته این فعال فناور، نرم افزار ما اطلاعات مربوط به کلیه عملیات بانکی ثبت شده در سامانه متمرکز بانک را تحلیل می‌کند و می‌تواند تمامی تراکنش‌های بانکی را به دلخواه کاربر و بر مبنای فیلترهای گوناگون تحلیل کند و به نمایش بگذارد.
بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، جمالی با بیان این‌که ما توانستیم با اندازه‌گیری شاخص‌های کیفی وضعیت کیفیت سرویس را در بسیاری از بانک‌ها و شرکت‌های پرداخت بهبود دهیم، خاطر نشان کرد: این امر منجر به کاهش خطای شبکه و رسیدن آن از سطح 5 تراکنش یک خطا به 120 تراکنش یک خطا شده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌ فعال شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از بانک مرکزی، این بانک در راستای تنوع بخشی به ابزار‌های پرداخت و بروزرسانی ظرفیت‌های شبکه پرداخت کشور، طرح کهربا را در دستور کار دارد. بر این اساس، مشتریان شبکه بانکی امکان تعریف کارت بانکی فیزیکی خود در برنامک‌های هوشمند مبتنی بر تلفن همراه را دارند.

به گفته مصطفی قمری‌وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با طرح کهربای بانک مرکزی، امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی و استفاده از آنها به جای کارت‌های فیزیکی بانکی روی دستگاه‌های پایانه فروشگاهی مجهز شده، مطابق با آخرین فناوری و استاندارد‌های روز میسر گردیده است.

وی گفت: اکنون 6 بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش بوده و تعداد بانک‌های این طرح در حال افزایش است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش کلاهبرداری و ارتقای امنیت با اجرای طرح پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی
  • توصیه داور مسابقه «میدون» به دانشجویان برای تجارت موفق/ چگونه می‌توان نرم‌افزارهای جهانی را تبدیل به مدل ایرانی کرد؟
  • (ویدئو) چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • نرم‌افزار حسابداری بازرگانی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • خدمت جدید؛ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی
  • سقف تراکنش بانکی برای سال جدید تغییر کرد
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت بانکی در ۶ بانک
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌ فعال شد