Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو ساکی رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری آزمون‌های دانش آموزان، اظهار کرد: در هر شرایطی برگزاری امتحانات داخلی دانش آموزان طبق مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش بر عهده مدرسه است.

او ادامه داد: امسال با توجه به شرایط کرونایی برگزاری آزمون حضوری یا غیرحضوری برای امتحانات بستگی به شرایط منطقه‌ای که مدرسه در آن واقع شده است، دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش و پرورش تصریح کرد: شورای مدرسه می‌تواند طبق شرایط امکان برگزاری آزمون حضوری یا غیرحضوری از طریق شبکه شاد یا سایر بستر‌های آموزش مجازی را داشته باشد.

ساکی بیان کرد: برای آزمون پایه نهم امتحانات نیمسال اول داخلی است و امتحانات پایان سال به طور حضوری و نهایی خواهد بود.

او اظهار کرد: برگزاری آزمون پایه‌های دوازدهم و نهم برای پایان سال در خرداد ماه خواهد بود که زمان دقیق آزمون بستگی به شرایط عمومی کشور از نظر شیوع ویروس  کرونا دارد.

ساکی با اشاره به روند برگزاری آزمون بزرگسالان، گفت: حدود ٧۶ هزار و ٧٠٠ نفر در دی ماه آزمون حضوری خواهند داشت. تفاوت در آزمون دی با خرداد در این است که دانش آموزان در همه دروس شرکت نمی‌کنند.

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش و پرورش تصریح کرد: زمان برگزاری آزمون‌های داخلی طبق آیین نامه از اول تا پایان دی ماه است و آزمون حضوری بزرگسالان هم از ١۵ دی ماه خواهد بود که اجرای برنامه آزمون حضوری منوط به صدور مجوز ستاد کروناست و هنوز تعیین تکلیف نشده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه شاد آموزش مجازی برگزاری آزمون آموزش و پرورش آزمون حضوری دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف معلم بلاگرها روشن شد!

 به گزارش تابناک، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: موسی‌الرضا کفاش معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت ارائه آموزش از طريق فضای مجازی در دوران کرونا گفت: یکی از موضوعات ‌حائز اهمیت‌ در دوران کرونا و روی آوردن الزامی مدارس به روش آموزش ‌غیر‌حضوری و مجازی دانش آموزان استفاده هوشمندانه و آگاهانه از فضای مجازی بود. 

وی تصريح كرد: این اقدام تا حدودی توانست به تحقق عدالت آموزشی، تقويت فرآیند یاددهی - یادگیری و ارتقای سطح تربیت فناورانه دانش‌آموزان كمك كند.

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ‌افزود: موضوعی که اخیراً در برخی رسانه‌ها مطرح شده‌ و جامعه آموزش و پرورش را به خود حساس کرده، استفاده نامطلوب برخی از افراد از فضاي مجازي و پخش كليپ هایی كه حریم شخصی و اجتماعی دانش‌آموزان را مورد تعرض قرار داده است.

دیگر خبرها

  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • تمهیدات لازم جهت برگزاری کنکور در شهرستان دیلم اندیشیده شود
  • آمادگی مازندران برای برگزاری امتحانات نهایی
  • تکلیف معلم بلاگرها روشن شد!
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • تعیین تکلیف «معلم بلاگرها» برای حفظ حریم خصوصی
  • تعیین تکلیف معلم بلاگرها برای حفظ حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت/ برگزاری آزمون ۱۴ اردیبهشت