Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ،حجت‌الاسلام علی صفابخش روز یکشنبه در نشستی با مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: مطالبه اهالی منطقه ساماندهی راه‌های ارتباطی شهری و روستایی است.

وی خدمت به مردم محروم منطقه خورش‌رستم را فرصتی برای خدمت صادقانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهارداشت: شهر هشجین و منطقه خورش‌رستم برای توسعه، نیازمند توجه ویژه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در حل مشکل راه‌های ارتباطی این منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه هشجین به پروژه راه‌سازی ۱۳ کیلومتری هشجین تا سه‌راهی سرچم - اردبیل در حوالی روستای مزرعه اشاره کرد و گفت: در سفر اخیر استاندار اردبیل نیز این مسیر مورد بازدید و پیگیری قرار گرفت.

حجت‌الاسلام صفابخش با بیان اینکه وضعیت راه ارتباطی هشجین تا دهستان برندق نیز نامطلوب و نیازمند بهسازی است، تشریح کرد: خط‌کشی مسیر جاده هشجین - خلخال و مرکز شهرستان نیز از جمله خواسته‌های به حق مردم از مسوولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برای ارتقای ایمنی جاده و تردد دراین مسیر ارتباطی پرترافیک منطقه است.

سیدحمدالله نقیب ، بخشدار بخش خورش‌رستم نیز با اشاره به پایین بودن میانگین شاخص راه‌های ارتباطی آسفالت روستایی این بخش از سایر مناطق استان اردبیل خواستار ارتقای این شاخص شد.

کلیم‌الله وثوقی ، مدیر کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل نیز با بیان اینکه پایین بودن شاخص راه‌های آسفالت روستایی از شاخص استانی و کشوری واقعیت است، اظهارداشت: برای ارتقای این شاخص و تحقق خواسته امام جمعه و اهالی بخش خورش‌رستم با استفاده از هرگونه اعتبار و امکانات تلاش خواهد شد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال استان اردبیل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال استان اردبیل اخبار کنکور راهداری و حمل نقل جاده ای استان اردبیل خورش رستم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنجش اهالی روستای چالاوبکر از وضعیت نامناسب و سنگلاخی معابر + تصاویر

یکی از نکات مهم چه در شهر‌ها و چه در روستا‌ها هموارسازی معابر است تا تردد شهروندان به سهولت انجام شود. معابر روستای چالاوبکر از توابع شهرستان اسلام آباد غرب استان کرمانشاه از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و نیازمند هموارسازی است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر وضعیت نامناسب معابر این روستا را به نمایش درآورد و از سختی تردد در این معابر سخن گفت.

منبع: شهروند خبرنگار - کرمانشاه

بیشتر بخوانید:

روکش آسفالت فرسوده سهم شهروندان بهارستانی شد + فیلم و تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق ، سیلی محکم به اسرائیل و آمریکا
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود
  • علما مرزبانان سنگرهای عقیدتی هستند
  • حمله موشکی سپاه به اسرائیل/ وضعیت سلامتی رهبر انقلاب چگونه است؟ / چرا کاظم صدیقی هنوز امام جمعه تهران است؟ / علت مرگ پرستو بخشی/ احتمال حمله اسرائیل به ایران
  • الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره جهانی قشم
  • نمازگزاران مسجد امام صادق (ع) منطقه فرهنگیان قم به کمک نیازمندان شتافتند
  • وضعیت نامناسب آب آشامیدنی در منطقه پردیس ۲ اهواز
  • خوشحالی مردم خلخال از تنبیه موشکی اسرائیل
  • مشاهده دو قلاده پلنگ در منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال
  • رنجش اهالی روستای چالاوبکر از وضعیت نامناسب و سنگلاخی معابر + تصاویر