Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون استاندار اصفهان ضمن تاکید بر برخورد قاطع با متخلفان محدودیت‌های کرونایی گفت: تمامی امکانات کشور در مبارزه با ویروس کرونا بسیج شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، جلسه مدیریت مقابله با بیماری کرونا با حضور طاهره چنگیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اعضای شورای تامین و برخی از اعضای ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان در محل فرمانداری نطنز به صورت وبینار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوب درویشی معاون استاندار اصفهان ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز شهرستان نطنز بعد از حتی دو هفته تعطیلی‌های سخت‌گیرانه در کل کشور گفت: در حال حاضر هیچ کاری در کشور اولویت‌دارتر از مهار ویروس کرونا نیست.

وی ضمن تاکید بر به کارگیری تمامی امکانات دولتی و خصوصی کشور در راستای مبارزه با ویروس کرونا ابراز داشت: همه امکانات کشور اعم از بخش دولتی و خصوصی باید برای مقابله با کرونا بسیج شوند و چنانچه کوتاهی شود با متخلف برخورد قانونی صورت گیرد.

معاون استاندار اصفهان به اعمال محدودیت برای فعالیت مشاغل و اصناف به جز مشاغل گروه یک در شهرهای به رنگ قرمز، ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی، نحوه خدمات‌دهی در ادارات، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در همه حوزه‌ها اشاره کرد و گفت: با تمامی متخلفان محدودیت‌های کرونایی مطابق قانون برخورد می‌شود.

آمار بستری‌شدگان کرونایی با اجرای محدودیت‌ها در استان البرز کاهش یافتوزیر بهداشت اتریش: شرایط کرونایی همچنان بسیار جدی استسبک گردشگری بعد از کرونا نیاز به چکش‌کاری دارد؛ قلب تپند‌ه‌ای که به راحت از نفس افتاد

رمضانعلی فردوسی فرماندار شهرستان نیز با اشاره به اینکه بیماری کرونا در چند هفته اخیر روند افزایشی به خود گرفته است اظهار داشت: اگر چه این روند در کل کشور مشهود است اما در صورتی که مراقبت و نظارت لازم انجام نگیرد شاهد سیر صعودی بیماری و ایجاد مشکل در بیمارستان‌ها هستیم.

فردوسی با اشاره به تمدید یک هفته‌ای محدودیت کرونایی در سطح شهرستان نطنز با توجه به شرایط قرمز گفت: حفظ سلامت عمومی در اولویت قرار دارد و با بخش‌هایی که با رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی سلامت جامعه را به مخاطره بیندازند با قاطعیت و بدون چشم پوشی برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح حافظان سلامت محله یا همان طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان نطنز با هدف پیگیری وضعیت بیماران کرونایی و بیماریابی با همکاری پایگاه‌های بسیج و پایگاه‌های سلامت این شهرستان به نحو شایسته‌ای انجام شد.

فرماندار نطنز گفت: موفقیت در اجرای این طرح که با هدف شناسایی، پیگیری و حمایت از بیماران کرونایی و خانواده‌های آنان صورت گرفته، به همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌ها و بسیج تمامی امکانات نیاز دارد، از این رو تلاش می‌شود تا در جلسات روزانه ستاد کرونا، وضعیت اجرای این طرح در مناطق مختلف شهرستان بررسی و با رفع مشکلات و موانع، زمینه تحقق اهداف آن فراهم شود.

انتهای پیام/804/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون استاندار اصفهان تمامی امکانات ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۴۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با فساد شعار اساسی دولت

احمد وحیدی وزیر کشور امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران از مازندران به عنوان در گرانبها یاد کرد و گفت: ظرفیت‌های انسانی ارزشمند و بزرگ و مردمان صمیمی و بزرگوار و جریان دانشی قوی دارد.

او با اظهار اینکه جریان معنوی قوی در مازندران وجود دارد، به سابقه ورزشی و علمی استان اشاره کرد و افزود: مازندران استان برجسته و مهم در کشور و پیشران در حوزه اقتصاد کشور است.

وحیدی سفر ۲۰ میلیون گردشگر را از دیگر ظرفیت‌های مازندران برشمرد و گفت: انتخاب استاندار برای این استان کار بسیار مشکلی است تا بتوانیم فردی جامع الاطرافی را انتخاب کنیم.

وزیر کشور عملکرد استاندار سابق مازندران را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: استاندار سابق فداکارانه و ایثارگرانه در مازندران خدمت کرده است و خدا را شاکر هستیم که مدیران صبورانه و ایثارگرانه ایستادگی می‌کنند.

وحیدی با عنوان اینکه دشمنان نمی‌خواهند رشد و شکوفایی کشور راببینند، گفت: برخلاف تبلیغات سو معاندان، مدیران باپشتکار، خدوم و ایثارگر در حال خدمت به مردم هستند.

وزیر کشور با اشاره به توفیقات دولت در حوزه‌های مختلف نظیر دیپلماسی اقتصادی، افزود: مبارزه با فساد جزو شعار‌های مهم و اساسی دولت کنونی به شمار می‌رود.

او گفت: مازندران استان بسیار مهمی است و باید فردی را انتخاب می‌کردیم که کار‌های بزرگ شروع شده را در استان دنبال کند از این آقای یوسف نوری را که ظرفیت بزرگی هستند، را انتخاب کردیم.

 

منبع:مهر

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • بیست‌وپنجمین استاندار مازندران معارفه شد
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت