Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مرحله اول مجامع عمومی شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت در استان های منتخب اصفهان، قم، کردستان، خراسان شمالی و جنوبی برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با پذیرش سهام شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت در سازمان بورس و اوراق بهادار، مرحله اول مجامع عمومی این شرکت ها در استان های منتخب اصفهان، قم، کردستان، خراسان شمالی و جنوبی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، هموطنانی که روش غیر مستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده اند و سهامدار شرکت های سرمایه گذاری استانی هستند، برای بهره مندی از خدمات و مزایای این شرکت ها باید در سامانه سجام به نشانی Sejam.ir ثبت نام و کد بورسی خود را دریافت کنند.
شایان ذکر است، هموطنان با عضویت در سامانه سجام و دریافت کد بورسی می توانند از مزایایی همچون اطلاع از تعداد سهام، امکان معامله پذیری سهام، دریافت سود عملکرد سالانه، حضور الکترونیکی در مجامع عمومی، درخواست عضویت در هیأت مدیره و ... بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت های سرمایه گذاری استانی مجامع عمومی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۴۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهامداران عدالت بخوانند/ سود سهام عدالت این افراد واریز نمی‌شود! + جزییات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سود سهام عدالت طی روزهای گذشته به حساب مشمولان واریز شد در این مرحله به حساب ۴۳ میلیون و ۸۲۵ هزار و ۲۱۰ سهامدار سود واریز شد.

اقتصادآنلاین در گزارشی نوشت: مبلغ سود پرداختی با توجه به میزان سبد سهام عدالت هر سهامدار متفاوت بود. دارندگان سبد سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی مبلغ ۴۴۶ هزار تومان، ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۴۸۲ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی ۹۰۶ هزار تومان سود دریافت خواهند کرد.

دلیل واریز نشدن سود سهام عدالت

سود سهام عدالتی که برای برخی مشمولان واریز نخواهد شد که در همین راستا شرکت سپرده سرمایه‌گذاری مرکزی اعلام کرد: سود سهام عدالت برای افراد به شش دلیل واریز نمی‌شود از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

همچنین باغستانی مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی می‌گوید: بیش از یک میلیون سهامدار سهام عدالت همچنان با مشکل شماره شبای معتبر روبرو هستند که این افراد می‌توانند با ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان Sejam.ir در فرآیند دریافت سود در دوره‌های بعدی قرار گیرند.

زمان واریز سود سهام عدالت وارث

گفتنی است سود سهام عدالت وارث هم متناسب از زمانی که تشکیل پرونده داده‌اند پرداخت می‌شود و تا به امروز سود سهام عدالت ۳۶۰ هزار نفر پرداخت شده است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885082

دیگر خبرها

  • چرا سود سهام عدالت متوفیان برای برخی وارث واریز نشد؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ سود سهام عدالت این افراد واریز نمی‌شود!
  • سهامداران عدالت بخوانند/ سود سهام عدالت این افراد واریز نمی‌شود! + جزییات
  • اگر سود سهام عدالت برایتان واریز نشده، بخوانید/ برای دریافت سود چه اقدامی باید انجام دهید؟
  • فوری؛ اگر سود سهام عدالت برایتان واریز نشده، بخوانید/ برای دریافت سود چه اقدامی باید انجام دهید؟
  • سود سهام عدالت بیش از ۴۳ میلیون سهامدار واریز شد
  • ۴۳ میلیون نفر سود سهام عدالت گرفتند
  • اگر سود سهام عدالت را دریافت نکردید بخوانید
  • پرداخت سود سهام عدالت به حساب بیش از ۴۳ میلیون سهامدار
  • مشمولانی که سود سهام عدالت خود را دریافت نکردند چه اقدامی باید انجام دهند؟