Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

جهانگیر دهقانی افزود: ریزش کوه قبل از تونل "دریا قلی" در جاده برازجان به کنارتخته این محور را به عنوان مسیر اصلی بوشهر- شیراز مسدود کرد.

وی افزود: علاوه بر این محور ساحلی شیف-گناوه نیز لحظاتی پیش به دلیل آبگرفتگی و سیلاب ناشی از بارش شدید تا اطلاع ثانوی بسته شد.

دهقانی ادامه داد: عوامل راهداری و امدادی در همه محورهای مسدود شده استان بوشهر حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر یادآور شد: پیش از این نیز از صبح امروز به دلیل شدت بارش‌ها محورهای برازجان به گناوه و و چهار جاده روستایی دیلم مسدود شده‌است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بوشهر جاده برازجان شیراز سیلاب ریزش کوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت یک میلیون و ۱۲۲ هزار تردد در جاده‌های فارس

حمید احمدی با بیان اینکه تردد خودرو‌های سواری در روز گذشته نسبت به سال گذشته در همین بازه زمانی ۲۸ درصد کاهش داشته است، گفت: تردد ورودی‌های شهر شیراز در روز گذشته نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

اوبا اشاره به اینکه میزان تردد ثبت شده در محور‌های استان در روز دوشنبه ششم فروردین‌ماه یک میلیون و ۱۲۲ هزار و ۱۵۳ مورد بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۶ درصد کاهش داشته است، گفت: از کل تردد‌های انجام شده ۱۰ درصد متعلق به تردد خودرو‌های سنگین بوده‌است و متوسط سرعت خودرو‌ها ۷۰ کیلومتر بر ساعت بوده است.

احمدی بیش‌ترین تردد به ترتیب در محور‌های شیراز- مرودشت با ۴۸ هزار و ۸۱۱ تردد، مرودشت_شیراز با ۳۷ هزار و ۶۷۹ تردد، شیراز_سپیدان با ۲۷ هزار و ۲۲۱ تردد، کوار_شیراز با ۲۴ هزار و ۳۹۱ تردد، دشت ارژن_شیراز با ۲۱ هزار و ۳۸۱ تردد، آزادراه اصفهان-شیراز با ۱۳ هزار و ۷۸۱ تردد، سروستان_ شیراز با ۱۱ هزار و ۹۰۲ تردد اتفاق افتاده است.

احمدی با تصریح بر اینکه اوج تردد‌ها در ساعت ۱۷ تا ۱۸ بوده است، درصد سرعت غیرمجاز در سطح محور‌های مواصلاتی استان را ۴ درصد اعلام کرد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس بیان کرد: از کل تردد صورت گرفته طی روز گذشته، ۱۰۷ هزار و ۸۸۴ تردد را خودرو‌های سنگین، یک میلیون و ۸۵۶ تردد را خودرو‌های سواری و وانت و ۱۳ هزار و ۴۱۳ تردد را اتوبوس‌ها شامل می‌شود.

احمدی گفت: متوسط تردد روزانه بین استانی از ابتدای طرح ۱۱۷ هزار و ۹۵ وسیله نقلیه بوده است که تغییرات مجموع تردد بین استانی در مقایسه با مدت مشابه نوروز سال ۱۴۰۲، ۳۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

این مقام مسئول در راهداری فارس اعلام کرد: تردد بین استانی در روز ۶ فروردین ۱۴۰۲ تعداد ۹۳ هزار و ۶۰۹ وسیله نقلیه که ۵۳ درصد کاهش نسبت به روز گذشته را نشان می‌دهد.

او با اشاره به سهم رویت پلاک در استان از ابتدای طرح تا ششم فروردین‌ماه، افزود: بر اساس اطلاعات پلاک‌های ثبت شده در دوربین‌های پلاک خوان از ابتدای طرح، تقریباً یک میلیون و ۷۱۱ هزار و ۹۱۶ پلاک یکتا خودرو با ترکیب مبدا استانی و ۱۲ میلیون و ۸۶۰ هزار و ۲۲۲ رویت پلاک، در محور‌های برون شهری استان فارس مشاهده شده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: بیش از ۵۹ درصد خودرو‌ها (۲۶۱ هزار و ۱۹۹ خودرو) ماندگاری کمتر از یک روز در استان داشته و ۵ درصد خودرو‌ها بین ۵ تا ۷ روز در استان ماندگاری داشته‌اند. 

احمدی اظهار کرد: در روز ششم فروردین ماه جاری، ۴ هزار و ۹۷۳ مورد تخلف سرعت لحظه‌ای و سرعت متوسط در محور‌های استان ثبت شده که بیشترین تخلف ثبت شده به ترتیب مربوط به کمربندی غربی شیراز (قبل از شهرک صنعتی شیراز) با ۹۰۱ تخلف، کمربندی غربی شیراز (بعد از شهرک صنعتی شیراز) با ۳۱۴ تخلف، کمربندی شرقی شیراز (قبل از ورودی رکن آباد) با ۳۱۲ تخلف، کمربندی غربی شیراز (قبل از ورودی بلوار عدالت) با ۲۸۳ تخلف و جاده لار-بندرعباس (چهاربرکه) ۲۱۸ مورد تخلف است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ریزش سنگ در کندوان پاکسازی شد/ ترافیک سنگین در جاده
  • هشدار به مسافران؛ مسیر جنوب به شمال این جاده شمالی به مدت ۳ روز مسدود می‌شود
  • جاده چالوس ۱۲ و ۱۴ فروردین به سمت شمال مسدود است
  • ثبت بیش‌از ۸.۵ میلیون تردد در جاده‌های استان بوشهر
  • بیش از ۸.۵ میلیون تردد در جاده‌های بوشهر ثبت شد
  • بازگشایی تمامی محورهای استان گلستان؛ لغزندگی جاده‌ها
  • ثبت یک میلیون و ۱۲۲ هزار تردد در جاده‌های فارس
  • ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد
  • ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد/ اسکان ۶۱ مسافر در معمولان
  • ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد/اسکان ۶۱ مسافر در معمولان