Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پدال، میک شوماخر به همراه «نیکیتا مَزپین» راننده‌های جدید هاس برای فصل ۲۰۲۱ خواهند بود و «رومن گروژان» و «کوین مگنوسن» از این تیم آمریکایی خواهند رفت. شوماخر کار خود با هاس را ابتدا در ۱۱ دسامبر با آزمایش خودروی VF-20 در ابوظبی آغاز می‌کند و سپس در ۱۵ دسامبر در آزمایش آخر فصل در یاس مارینا شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هم‌اکنون با کسب دو بُرد و ۱۰ سکو، پیشتاز جدول رده‌بندی مسابقات فرمول دو است.

 

 

مدیر تیم هاس «گوتنر اشتاینر» دراین‌باره می‌گوید:

من بسیار خوشحالم که می‌توانیم میک شوماخر را در ترکیب راننده‌های خود برای فصل آینده داشته باشیم و من مشتاقانه منتظر استقبال از او در تیم هستم. مسابقات فرمول دو مدت‌ها است که به‌عنوان زمینه‌ای برای اثبات استعدادها و نشان دادن توانایی‌های راننده‌ها عمل می‌کند و امسال بدون شک یکی از رقابتی‌ترین فصل‌های اخیر بوده است. میک در مسابقات پیروز شده، سکوهایی را کسب کرده و در برابر استعدادهای بسیار استثنایی در سال ۲۰۲۰ برتری داشته است

 

 

میک شوماخر قبل از حضور در فرمول دو، با کسب هشت پیروزی در مسابقات قهرمانی فرمول سه اروپا در سال ۲۰۱۸ به پیروزی رسید و سپس به آکادمی فراری پیوست. این رانندهٔ جوان می‌گوید:

می‌خواهم از تیم هاس، اسکودریا فراری و آکادمی رانندگی فراری تشکر کنم که به من اعتماد کردند. من همچنین می‌خواهم از پدر و مادرم هم قدردانی کنم. من میدانم که همه‌چیز را مدیون آن‌ها هستم

 

میک شوماخر پس از پدرش و عمویش رالف، سومین عضو خانوادهٔ شوماخر است که در فرمول یک مسابقه می‌دهد. رالف شوماخر در سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۷ در ۱۸۰ مسابقه شرکت کرد و در ۶ مسابقه پیروز شد.

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: میک شوماخر هاس مایکل شوماخر فرمول یک میک شوماخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۵۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

هیئت حاکمه فرمول یک شاید مقر صد ساله خود را در فرانسه ترک کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از گرندپریکس؛ هیئت حاکمه فرمول یک  (FIA) ممکن است مقر خود را به خارج از فرانسه منتقل کند.

تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک

بر اساس این گزارش؛ فدراسیون جهانی اتومبیلرانی که بیش از یک قرن در پاریس مستقر است و هم فیفا، یکی دیگر از نهادهای ورزشی جهانی مستقر در پاریس، از سیستم حقوقی و مالیاتی فرانسه که به گفته آنها پاسخگوی نیازهای عملیاتی آنها نیست، ابراز نارضایتی کرده‌اند. نگرانی‌های اصلی این سازمان‌ها شامل «نظام حقوقی و مالیاتی» است که مطابق با فعالیت‌های آنها نیست.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • راه حل فلسطین همان فرمول «‌دو دولتی» است
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر
  • فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی (فیلم)
  • فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی
  • قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی
  • هزینه‌های سرسام‌آور تولید اتومبیل‌های فرمول یک