Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@13:46:10 GMT

محمدرضا گلزار تیتراژ میخواند

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۶۱۷۷

محمدرضا گلزار تیتراژ میخواند

نام قطعه‌ای به آهنگسازی و خوانندگی محمدرضا گلزار در میان لیست مجوزهای جدید دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به چشم می‌خورد. ناطقان:  در حالی که پروژه «گیسو» به کارگردانی منوچهر هادی آخرین روزهای فیلمبرداری خود را می‌گذراند، به تازگی محمدرضا گلزار که نقش اول این مجموعه را نیز بر عهده دارد به عنوان خواننده تیتراژ این سریال انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





در روز گذشته لیست مجوزهای دفتر موسیقی وزارت ارشاد منتشر شد که در میان آنها نام قطعه «جا موندم» با صدای محمدرضا گلزار به چشم می‌خورد. گفته‌ می‌شود گلزار این قطعه را برای تیتراژ سریال «گیسو» خوانده است.

محمدرضا گلزار، هومن سیدی، ساره بیات، هانیه توسلی، مسعود رایگان، بهاره رهنما، شمسی فضل اللهی و حسین یاری از جمله بازیگران این سریال هستند که قرار است از اواخر دی ماه در شبکه نمایش خانگی منتشر شود.
منبع: خبر انلاین برچسب ها: گلزار ، تیتراژ ، ناطقان ، موسیقی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: گلزار تیتراژ ناطقان موسیقی محمدرضا گلزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۶۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» اولین مجموعه تاریخی طنز نوجوان، همزمان با پخش این مجموعه در ساعت ۲۱ از شبکه امید، رونمایی و منتشر شد.
ترانه این اثر را مهناز رودساز سروده و مجید امیری بازیگر این مجموعه که صداپیشگی شخصیت روباه را هم بر عهده دارد خواننده آن است. معین ادیم نیز آهنگسازی آن را بر عهده دارد.
تیزر جدید این سریال با معرفی موسیقی تیتراژ توسط علی نوروزیان ساخته شده است.
این مجموعه چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۲۱ از شبکه امید پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت ٩ صبح و ١۴:٣٠ بعد از ظهر روی آنتن می‌رود.

همچنین این سریال شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ۱۸ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
این مجموعه نخستین محصول مرکز تولیدات نوجوان سوره است که توسط سازمان سینمایی سوره برای مخاطب نوجوان تولید شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان/ عکس
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» با پخش از شبکه امید
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟
  • (عکس) امین حیایی در آغوش دوست دیرینه اش!
  • امین حیایی در آغوش دوست دیرینه اش!
  • گربه‌ای که خواب از چشم محمدرضا گلزار ربود