Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مجتبی حسینی یمین گفت: مطالبه گری مدون و دانشجویی باید در تمام دولتها انجام شود و پاسخ هم گرفته شود نه اینکه مطالبه گری کنیم و رها شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مجتبی حسینی یمین، دکتری مبانی نظری اسلام و مدرس معارف در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: دانشجویان در حقیقت موذنان جامعه هستند که اگر خواب بمانند مردم نیز خواب می مانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانشجویان باید از همه دستگاه ها و دولت شفافیت را خواستار باشیم چرا که عمده مشکلات کشور در حال حاضر از عدم شفافیت است.

حسینی یمین تاکید کرد: شفافیت در تمام حوزه ها نمود دارد و باید در انتخابات آینده با مکانیزم هایی که وجود دارد مسئولین منتخب شفافیت و قانونگرایی را در راس امور قرار دهند.

این استاد دانشگاه گفت: مطالبه گری مدون و دانشجویی باید در تمام دولتها انجام شود و پاسخ هم گرفته شود نه اینکه مطالبه گری کنیم و رها شود.

وی تاکید کرد: قانونگرایی و دموکراسی به عنوان فصل مشترک مدیران در جمهوری اسلامی اجرا شود و تحقق دولت الکترونیک هم باید مطالبه شود تا به سمت دانش های الکترونیک رویم و از بروکراسی اداری جلوگیری کنیم.

حسینی یمین افزود: باید دقت کنیم خواسته دولتها شعاری نباشد و قابلیت پیگیری علمی داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مطالبه گری حسینی یمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۶۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبه تاسیس بیمارستان شهر جدید سهند از استاندار آذربایجان شرقی

بسیج دانشجویی دانشگاه سهند طی نامه‌ای به مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی خواستار تاسیس بیمارستان شهر جدید سهند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه سهند طی نامه‌ای به مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی خواستار تاسیس بیمارستان شهر جدید سهند شدند.

شرح این نامه به شرح زیر است:

با عنایت به موقعیت جغرافیایی شهر جدید سهند، افزایش روز افزون سکنه، جمعیت بالای فعلی این شهر و نبود بیمارستان عمومی و تخصصی متناسب با ساختار شهری و جمعیتی، برآن شدیم تا بر اساس رسالت انقلابی اسلامی‌مان نیاز بر حق مردم شریف شهر جدید سهند را مطالبه کنیم.

طبق بند ۱۲ اصل سوم و اصل بیست و نهم قانون اساسی می‌توان نبود بیمارستان و عدم دسترسی به امکانات مناسب در حوزه بهداشت و درمان را حقوق تضییع شده مردم شهر سهند دانست؛ وعده‌های پوچ مسئولین امر، عدم شفافیت و دغدغه‌مندی متولیان امر در خصوص تاسیس بیمارستان محدود به دولت خاص و با مسئول خاصی نیست.

در دولت دوازدهم که چیزی غیر از وعده سرخرمن و کلنگ زنی نمایشی عابدی مردم شریف سهند نشده و پیگیری‌های شفاهی و حضوری انجام شده در دولت سیزدهم نیز تابحال کنشی در پی نداشته که سبب شد خواسته مردم سهند را از موضع رسمی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند مطالبه کنیم.

همچنین هیچ اطلاعات شفاف و عیانی در مورد تعداد تخت، تاریخ افتتاح، زمینه‌های ارائه خدمات، نتیجه تامین پزشکان مورد نیاز و اینکه تاسیس بیمارستان درگیر کدام پیچ مسئولین قرار گرفته وجود ندارد! حتی مشخص نیست این بیمارستان بر اساس آمایش سرزمینی و آمار جمعیتی مصوب آن زمان ساخته خواهد شد با جمعیت فعلی شهر؟

علاوه بر آن وعده‌های مسئولین امر در ظاهر هم هیچ قرابتی با یکدیگر ندارد. شخصی بیمارستان را ۳۰۰ تخت خوابه عنوان می‌کند! دیگری ظرفیت آن را ۲۰۰ تخت خواب می‌داند؟ دگر شخصی ۲۲۰ تخت خوابه! و طبق آخرین مصاحبه مدیر عامل شرکت عمران سهند ظرفیت بیمارستان ۶۴ تخت خواهد بود با قابلیت ارتقا به ۲۰۰ تخت خواب!

حال خارج از این آشوب شهر مسئولین در خصوص تاسیس بیمارستان یک سوال داریم که چه کسی در این وانفسای جاخالی دادن‌های مسئولین، جور ترک فعل و ناکارآمدی حضرات طی سالیان اخیر را خواهد کشید و تسلی بخش درد مردم شهر جدید سهند و بالی تامین رفاه‌شان شده و در راستای عدالت قدم خواهد برداشت؟

استاندار انقلابی و مردمی استان آذربایجان شرقی جناب آقای دکتر رحمتی خواهشمندیم بر اساس انتظارات به حق مردم از دولت مردمی سیزدهم نسبت به شفاف سازی موارد مطروحه و پیگیری‌های لازمه جهت تاسیس هر چه سریع‌تر بیمارستان دستورات لازمه را مبذول فرمایید.

دیگر خبرها

  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • مانع تراشی در مسیر شفافیت بازار مسکن
  • شفافیت در هزینه‌کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری
  • شفافیت در هزینه کرد‌ها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • شفافیت در هزینه کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • برگزاری نخستین شورای اداری ۱۴۰۳ خرمشهر
  • نخستین جلسه شورای اداری شهرستان خرمشهر
  • مطالبه تاسیس بیمارستان شهر جدید سهند از استاندار آذربایجان شرقی
  • برخورد با کشف حجاب درجامعه یک مطالبه مردمی است