Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@01:41:12 GMT

اولین عکس از علی صادقی و شقایق دهقان در نون.خ

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۶۲۷۵

اولین عکس از علی صادقی و شقایق دهقان در نون.خ

فیلمبرداری فصل سوم سریال "نون. خ" به کارگردانی سعید آقاخانی در تهران ادامه دارد و شقایق دهقان و علی صادقی جلوی دوربین رفتند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیلمبرداری فصل سوم سریال "نون.خ" از اواسط مهرماه با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در تهران آغاز شد و تاکنون 60 درصد از این سریال تصویربرداری شده و شقایق دهقان و علی صادقی جلوی دوربین رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر روز قبل از آغاز فیلمبرداری، عوامل و بازیگران با حضور پزشک و با دستگاه‌های پزشکی معاینه می‌شوند و میزان اکسیژن تب آنها سنجیده می‌شود و همچنین تمامی عوامل پشت دوربین در هنگام حضور در لوکیشن باید از ماسک استفاده کنند.

سعید آقاخانی، علی صادقی، سیروس میمنت، شقایق دهقان، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، یدالله شادمانی، ندا قاسمی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، شیدا یوسفی، صهبا شرافتی، هدی استواری، آتنا مهیاری، کاظم نوربخش، ماشاءالله وروایی، سیروس سپهری، یوسف کرمی، رضا رشیدی، سیدحسین موسوی، سیروس حسینی‌فر، علی اخوان، افشین ملکی، نارین ایوبی و شقایق فتاحی در سریال "نون.خ" به ایفای نقش می‌پردازند. 

فصل سوم سریال "نون. خ" در 16 قسمت برای پخش در نوروز 1400 از شبکه اول سیما ساخته می‌شود.

تصاویر جدید را اینجا ببینید:

چرا محسن زهتاب دعوتِ علی حاتمی را قبول نکرد؟/ سینما و دعوت از عده‌ای خاص، تلویزیون و سریال‌های آبکیدلیل انتخاب دوبلور معروف در نقش شاپوربختیار/ چقدر سریال‌های تلویزیونی در معرفی "تاریخ" مؤثرند؟تلویزیون به دوران طلایی سریال‌سازی برمی‌گردد اگر!/ امیدواری اصغر همت برای بازگشت تله تئاتر به تلویزیون

انتهای پیام/

نون.خنون.خنون.خ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عکس رسانه ملی تلویزیون سریال عکس رسانه ملی تلویزیون سریال شقایق دهقان علی صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیروس دین محمدی: بیخیال ما پیشکسوتان؛ حواشی یک ذره جمع شود، استقلال قهرمان است! / فیلم

صحبت های سیروس دین محمدی را مشاهده می کنید.

دانلود (13.6MB)

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر واقعی پیکسل ۹ پرو لو رفت
  • زخم کاری ۳ کی پخش می‌شود؟ + جزئیات
  • حمایت بازیگران «جیغ» از بازیگر اخراجی برای اعتراض به اسراییل
  • کلید خوردk فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی»
  • سیروس دین محمدی: بیخیال ما پیشکسوتان؛ حواشی یک ذره جمع شود، استقلال قهرمان است! / فیلم
  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • بازگشت سلمان فارسی به تهران
  • روایت متفاوت نورالدین خانزاده از سریال مختارنامه در «نون.خ۵» + فیلم
  • زمان پخش فصل جدید زخم کاری مشخص شد
  • دشت شقایق و دماوند باشکوه