Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با آئین واگذاری یک هزار و ۹۴۳ واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در سراسر کشور؛ ۲۰۵ واحد مسکونی به افراد تحت پوشش بهزیستی استان اصفهان واگذار شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، ولی الله نصر سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان در آئین این مراسم در شهرستان خمینی شهر گفت: سهم استان در این برنامه ۲۰۵ واحد بود که امروز در ۱۳ شهرستان به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این تعداد ۴۹ واحد مربوط به خانواده‌های دارای یک فرد معلول و یا زنان سرپرست خانوار بود و ۱۵۶ واحد مختص خانوارهای دارای ۲ معلول به بالا می‌باشد و به صورت نمادین یکی از این واحدها در شهرستان خمینی شهر واگذار شد.

وی افزود: در سال گذشته بر اساس برنامه مشترک با وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان و انجمن خیرین مسکن ساز، با ارائه تسهیلات بانکی قرض الحسنه‌ای از مبلغ ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیون ریال برای خانوارهای تحت پوشش و ۱۰۰ تا ۶۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض بسته به شرایط خانوارها، واحدهای مسکونی مناسب ساخته و در اختیار افراد تحت پوشش واجد شرایط قرار گرفت که این ۲۰۵ واحد امروز با استفاده از این تسهیلات و سهم مشارکت خود افراد تحت پوشش با هزینه‌ای قریب به ۵۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد: امسال تسهیلات مسکن برای خانواده‌های دارای دو معلول به بالا در حوزه شهری مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و در حوزه روستایی مبلغ ۸۵۰ میلیون ریال بلاعوض با مشارکت بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام، سازمان بهزیستی و بنیاد مسکن پرداخت می‌شود؛ همچنین دیگر خانوارهای تحت پوشش از مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض برخوردار خواهند بود.

وی اظهار کرد: امروز بهزیستی در یک جهاد مسکن سازی با همراهی دستگاه‌ها و انجمن‌های مسکن‌ساز و خیران استان تلاش خود را معطوف به تسهیل امر مسکن‌سازی جامعه هدف نموده است و امیدواریم با همراهی بسیار خوب دستگاه‌های اجرایی استان و همت والای خیرین استان در این زمینه گام‌های مؤثری برداریم.

به گزارش ایمنا، همزمان با هفته ملی افراد دارای معلولیت؛ صبح امروز آئین واگذاری یک هزار و ۹۴۳ واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در سراسر کشور توسط دکتر وحید قبادی دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

کد خبر 459812

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سرپرست بهزیستی استان اصفهان مددجویان بهزیستی مسکن معلولان زنان سرپرست خانوار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بهزیستی استان اصفهان سازمان بهزیستی واحد مسکونی میلیون ریال ۲۰۵ واحد تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۶۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمد حمیدی در شورای مسکن استان سمنان با بیان اینکه آماده سازی و افتتاح واحد‌های درحال ساخت مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم است گفت: در این جلسه مصوب شد واحد‌های مسکونی با بیش از  ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی به تفکیک شهرستان‌ها مشخص شود تا این واحد‌ها  با کمک‌های مالی وزارت راه و شهرسازی به بهره برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: از تیرماه امسال بصورت ماهانه تعدادی از این واحد‌ها آماده بهره برداری هستند و پیش بینی میکنیم در تیرماه امسال حدود یک هزار واحد مسکونی در استان به بهره برداری برسد.

استاندار سمنان  هم با اشاره به وضعیت مطلوب این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن  گفت : این استان توانست رتبه دوم کشور را در ۶ ماهه دوم سال گذشته در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب  کند.

وی همچنین بر لزوم تکمیل این طرح در ایوانکی تاکید کرد .

مشخص کردن برنامه زمانبندی آماده سازی زیرساخت‌ها ادارات راه و شهرسازی با شهرداری‌ها تا هفته آینده و همچنین تسریع درنحوه پرداخت تسهیلات بانک‌ها به متقاضیان واحد‌های مسکونی از دیگر مطالبی بود که در این جلسه مطرح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • بهره مندی ۸۰ معلول میبدی از حق پرستاری