Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ محمود فکری سرمربی استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به بارندگی‌های تهران، توانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم و بازیکنان روحیه بسیار خوبی دارند و آماده این بازی هستند. همه تیم‌هایی که برابر استقلال بازی می‌کنند، انگیزه دوچندانی دارند و امیدواریم که بتوانیم سه امتیاز این بازی را به دست آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره مصدومان تیمش گفت: ما پنج مصدوم داریم. سیاوش یزدانی، دیاباته، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی و وریا غفوری مصدومان تیم ما هستند. وریا کیستی که در پایش وجود داشته و تا زمانی که درد را تحمل کند می‌تواند بازی کند و بعد از آن باید آمپول بزند و به خاطر این مساله او را در این بازی نداریم. ما بازیکنان خوبی داریم که در بازی برابر صنعت نفت می‌تواننند به ما کمک کنند.

فکری افزود: دو تن از بازیکنان آرش رضاوند و مسعود ریگی در بازی برابر پیکان آسیب دیدند. ما دوست داشتیم فضایی پیش بیاید که داوران بتوانند قضاوت خوبی داشته باشند اما فضای داوری با ما نامهربان است. در بازی برابر پیکان دو بازیکن تیم با با خشونت مصدوم شدند اما داور یک کارت هم به خاطر این مصدومیت‌ها نداد.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: اشتباهاتی که در آفساید و پنالتی‌ها  باعث شده تعداد آسیب دیدگی‌های ما بیشتر شود. دیاباته در یک تمرین تفریحی آسیب دیده است و شاید به خاطر آماده نبودن و شرایط زمین دچار این مصدومیت شده است. فرشید اسماعیلی در زانویش درد داشته است و لازم شده است که استراحت کند. ما فرصت کافی برای بدنسازی و فشار بیش از حد نداشتیم و از طرفی بحث آسیب دیدگی ربطی به کادر فنی ندارد و شاید مربوط به گذشته باشد.

بیشتر بخوانید: ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت‌نفت

او درباره عملکرد تیمش در بازی برابر پیکان گفت: یکی از راه‌های رسیدن به گل در بازی‌هایی که بسته می‌شود، ما باید از ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور یا کارهای ترکیبی استفاده کنیم. ما سعی کردیم یک سری از این کارها را انجام دهیم اما بازیکنان ما دقت لازم را نداشتند. ما باید روی این مسائل کار کنیم. حریف‌های زیادی هستند که روبروی ما بسته بازی می‌کنند و باید حواسمان به این مساله باشد.

فکری درباره فیلم‌هایی که نشان از عدم هماهنگی کادر فنی در تیم دارد، خاطرنشان کرد:  اینکه به استقلال هجمه وارد می‌شود، یعنی این تیم دارد راه خودش را درست می‌رود. ۱۶ تیم در لیگ برتر است و ما در بازی برابر ماشین‌سازی و هم در بازی برابر پیکان شاهد چنین فیلم‌هایی بودیم. من خودم به عمران‌زاده گفته بودم که مرادمند را دقایق آخر به جلو بفرستد اما آقای مرفاوی هم خبر نداشت و مخالفت کرد.

این دوربین‌ها چرا از نیمکت‌های دیگر فیلم نمی‌گیرد؟ کسانی که به استادیوم می‌آیند، نباید تنش در فضای فوتبال ایجاد کنند. اینکه ما کسانی را مامور کنیم  که از نیمکت‌های استقلال فیلم می‌گیرد فکر نمی‌کنم  کار درستی باشد. امیدوارم که دوستان سازمان لیگ، حساسیت بیشتری داشته باشند. با گذر زمان تیم‌مان دارد آمادگی لازم را به دست می‌آورد اما  به بدخواهان نباید اجازه دخالت را دهیم و نباید بازیچه دست دشمنان شویم.

سرمربی استقلال درباره لغو بازی‌های پرسپولیس اظهار کرد: من نظر خاصی ندارم. آقای مهدی گفتند که بازی‌های عقب افتاده انجام می‌شود و بعد داربی برگزار می‌شود. حتما برای این کار تمام جوانب در نظر گرفته شده است. امیدوارم در بازی داربی، شرایط برابری وجود داشته باشد.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 محمود فکری باشگاه استقلال بازی برابر پیکان سرمربی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۶۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ شایان مصاح مدافع ذوب‌آهن یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش را سپری می‌کند و در تمامی بازی‌های این تیم به میدان رفته است. او در خصوص پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک می‌گوید: بازی سخت و حساسی بود و خدا را شکر که در دقایق پایانی دو گل زدیم و ۳ امتیاز مهم در فولادشهر گرفتیم. ما در نیم فصل دوم شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکردیم و حتی تا رده نهم هم پایین آمدیم ولی از ۳ بازی اخیر ۶ امتیاز گرفتیم و شرایط ذوب‌آهن در جدول تا حدودی بهتر شد.

بیشتر بخوانید: توافق خطرناک ستاره‌های پرسپولیس در رختکن!

ذوبی‌ها خودشان را آماده بازی با تراکتور در جام جذفی می‌کنند، تیمی که دو هفته پیش ۴ گل به آنها زدند. مصلح در مورد این بازی هم صحبت می‌کند: تراکتور بازیکنان خوبی دارد و لی انها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. ما ۴ گل در لیگ برتر به این تیم زدیم ولی این دلیل نمی‌شود که تصور کنیم بازی آسانی در پیش داریم. به هر حال آنها دنبال جبران هستند و می‌خواهند از این وضعیت بیرون بیایند، ما بازی سختی داریم ولی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. در جام حذفی می توان با انجام ۵ بازی به قهرمانی رسید و ما هم شانس خودمان را برای قهرمانی در این جام امتحان می‌کنیم.

از مصلح در خصوص رقابت فشرده استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر سوال می‌کنیم و اینکه پیش‌بینی او در مورد قهرمان لیگ چیست. مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید: پیش‌بینی واقعا سخت است چون هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتایج خوبی هم گرفته‌اند. تیمی که کمتر اشتباه کند و تمرکز بالایی داشته باشد قهرمان خواهد شد. من شانس قهرمانی هر دو تیم را برابر می‌دانم.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1228206 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر