Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی صادقی صبح یکشنبه با تبریک روز دانشجو بیان داشت: کمیته امداد امام خمینی استان کرمان از ابتدای سال‌جاری تا به حال ۳ میلیارد و ۳۷۹ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی و شهریه به دانشجویان تحت حمایت خود پرداخت کرده است.

وی افزود: بالغ بر ۴ هزار دانشجو از خدمات کمیته امداد امام استان بهره مند هستند که از این آمار ۲ هزار و ۱۸۵ نفر دختر و مابقی پسر می‌باشند ضمن اینکه از این تعداد ۲۶۱ نفر در مقطع ارشد و ۵۴ نفر نیز در مقطع دکترا مشغول به تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان با بیان اینکه ۸۱ دانشجو و طلبه نخبه از خدمات این نهاد بهره مند هستند، گفت: از جمله اهداف این نهاد در راستای ارائه خدمت تحصیلی به دانشجویان تحت حمایت خود ارتقای عزت نفس دانشجویان و توانمندسازی خانوارها با ارائه خدمات تحصیلی و جلوگیری از ترک تحصیل فرزندان آنها به دلیل مشکلات اقتصادی است.

صادقی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی استان به غیر از پرداخت هزینه‌های تحصیلی و کمک هزینه شهریه به دانشجویان تحت پوشش خود تسهیلات قرض الحسنه ۵ تا ۲۰ میلیون تومانی نیز به این دانشجویان پرداخت می‌کند.

وی گفت: از جمله خدمات دیگری که این نهاد به دانشجویان ارائه می‌کند می‌توان به پرداخت وام اشتغال به فارغ التحصیلان تحت حمایت و پرداخت کمک هزینه و هدیه ازدواج به منظور تشویق دانشجویان تحت حمایت به سنت حسنه ازدواج نیز اشاره کرد.

صادقی یادآور شد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای نخستین بار کمیته امداد استان کرمان اقدام به برگزاری همایش رویش اراده‌ها به منظور معرفی فارغ التحصیلان موفق تحت حمایت در استان کرمان کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان ابراز داشت: این همایش با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از مددجویانی که قبلاً تحت حمایت این نهاد بودند برگزار می‌شود افرادی که با حمایت‌های کمیته امداد تحصیلات عالیه را گذرانده و امروز به عنوان فردی موفق در جامعه مشاغل و مسئولیت‌های مهمی برعهده دارد و در حال حاضر خودشان به عنوان یکی از حامیان امداد و اتیام هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر کمیته امداد استان کرمان اقدام به راه‌اندازی بانک اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان این نهاد کرده که امیدواریم با این اقدام بتوانیم از ظرفیت فارغ التحصیلان موفق تحت حمایت در جهت حل مشکلات مددجویان استفاده کنیم.

کد خبر 5089075

منبع: مهر

کلیدواژه: یحیی صادقی دانشجویان مددجویان کمیته امداد کمیته امداد کرمان ویروس کرونا محدودیت های کرونایی آمار کرونا شیوع کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش باران کرمانشاه شهرستان کرج شهرکرد گرگان بوشهر معلولان بارش برف کمیته امداد امام خمینی استان فارغ التحصیلان دانشجویان تحت استان کرمان تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، جلسه هم‌اندیشی در جذب حامیان خارج از کشور با حضور جواد صفاری مدیر کل هماهنگی امور بین‌الملل کمیته امداد کشور ،معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران ،معاونان ،مدیران ،روسای ادارات اجرایی وکارشناسان اکرام کمیته امداد استان به صورت ویدئو کنفرانس در ساری برگزار شد .

 میثم معافی با اشاره به اینکه هدف کمیته امداد در جذب حامی توسعه فرهنگ خیر و احسان است گفت:به دنبال ایجاد توسعه مسیر اجتماعی انفاق و کمک به محرومان هستیم که در این راه ایرانیان خارج از کشور سفیران و پرچمداران ما در خارج از مرزهای کشور هستند.

معافی با بیان اینکه با شناساندن فعالیت ها و ایجاد اعتماد در حامیان ایرانی مقیم خارج از کشور می توانیم از این ظرفیت مهم استفاده کنیم  خاطرنشان کرد: ۲۲۰  حامی  ایرانی خارج از کشور ،حمایت از فرزندان ایتام و محسنین (فرزندان غیر یتیم محروم) زیر پوشش حمایتی کمیته امداد مازندران را بر عهده دارند و ماهیانه مبالغی به حساب مستقیم این فرزندان واریز می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد