Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@08:06:23 GMT

توزیع ۳۱۹ تبلت بین دانش‌آموزان زنجانی

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۷۰۲۹

توزیع ۳۱۹ تبلت بین دانش‌آموزان زنجانی

ایسنا/زنجان استاندار زنجان از توزیع ۳۱۹ تبلت دانش‌آموزی بین دانش‌آموزان استان زنجان خبر داد.

فتح‌الله حقیقی ظهر امروز (۱۶ آذرماه) در شورای آموزش‌وپرورش استان زنجان با گرامی‌داشت سالروز تشکیل هوانیروز، اظهار کرد: شهادت‌های این نیرو در سال‌های پس از انقلاب و در دوران هشت سال دفاع‌مقدس برای کشور بی‌نظیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به دیگر مناسبت ۱۶ آذرماه به عنوان روز دانشجو اشاره کرد و افزود: دانشجویان به عنوان قشر فعال جامعه در پویایی انقلاب بسیار موثر بودند و در حال حاضر نیز تاثیر بالایی در پیشرفت و آبادانی کشور دارند.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه در سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار شد طی سه مرحله، ۹۹ سایت اینترنتی در استان زنجان راه‌اندازی شود، گفت: با تاسیس این سایت‌ها ۱۵ هزار خانوار تحت پوشش سایت اینترنتی قرار می‌گیرند که تاکنون ۷۰ سایت اینترنتی فعال شده و برای این موضوع بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه دسترسی نداشتن به اینترنت توسط برخی دانش‌آموزان به معنی باز ماندن آن‌ها از فرآیند آموزش نیست، تصریح کرد: در مکاهایی که فضای مجازی در دسترس دانش‌آموزان نیست، آموزش‌وپرورش اقدام به عرضه بسته‌های آموزشی کرده تا هیچ دانش‌آموزی به دلیل شرایط موجود از تحصیل باز نماند.

وی از توزیع ۳۱۹ تبلت دانش‌آموزی بین دانش‌آموزان استان زنجان خبر داد و عنوان کرد: ۱٠٠ تبلت دیگر نیز آماده اهدا است. همچنین ۲.۵ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه در اختیار آموزش‌وپرورش قرار گرفته شده است و متناسب با شرایط موجود در بین افراد ذی‌ربط توزیع شود.

حقیقی اظهار کرد: اطلاعات مدارس فاقد اینترنت باید جمع‌آوری و در اختیار اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گیرد. همچنین باید یک جمع‌بندی و یکسان‌سازی آمار توسط دستگاه‌ها انجام شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید آموزش پروتکل‌های بهداشتی در میان فضای مجازی انجام شود تا هر دانش‌آموز یک سفیر سلامت برای خانواده‌ها باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز، در این جلسه با اشاره به اینکه هیچ دانش‌آموزی بدون آموزش نمانده است، گفت: همه دانش‌آموزان از آموزش‌های تحصیلی بهره‌مند می‌شوند.

حسن مظفری با اشاره به اینکه هر خانه تبدیل به یک مدرسه شده و آموزش‌ها در فضای مجازی منتشر می‌شود، افزود: ۶۳ راهبر آموزشی نیز در مناطقی که فاقد بهره اینترنتی هستند،  فعالیت دارند تا وضعیت تحصیلی دانش آموزان پیگیری شود.

وی جمعیت دانش‌آموزان شهرک پونک در شهرستان زنجان را برابر با دانش‌آموزان شهرستان خرمدره اعلام کرد و گفت:  این در حالی است که در این شهرک تنها یک مدرسه دایر است و با رشد جمعیت در آینده، این شهرک با مشکل مواجه خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه هم اکنون ۲۰ مدرسه در سطح شهر زنجان در حال احداث است، خاطرنشان کرد: با توجه پیش‌بینی‌های انجام شده تا سال ۱۴۱۰ تعداد ۷۲۰ کلاس درس و ۱۰۰ هکتار فضای آموزشی در استان زنجان کمبود داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان آموزش و پرورش تبلت دانش آموزان استان زنجان دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ برزگر از ارائه آمار نهایی سهمیه بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان خبر داد و گفت: ۵۵ نفر از جامعه ایثارگری در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب کاروان‌های مختلف اعلامی سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده‌اند.


وی افزود: سهمیه اعزام به حج تمتع به والدین، همسر و فرزندان شهداء، کلیه جانبازان و آزادگان و همسرانشان به ترتیب اولویت اعلامی از سوی مرکز تخصیص یافته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: بهره‌مندی جامعه ایثارگری از برکات سفر حج و جلب رضایتمندی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف اعزام آنها به حج تمتع است.

دیگر خبرها

  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی
  • واکنش عموپورنگ به توزیع مجدد شیر رایگان در مدارس + فیلم
  • سروده ‌شاعر زنجانی برای غزه/ با عکس کهنه تو به آواز می‌رسد