Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک اسپانیایی منچستریونایتد، لیونل مسی را در منچستر می خواهد، اما نه در تیم آبی پوش!

خوان ماتا دوست ندارد لیونل مسی را با پیراهن منچسترسیتی در زمین ببیند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از میرر،مدت زمان کمی از قرارداد لیونل مسی با بارسلونا باقی مانده است و آینده این بازیکن در نیوکمپ هنوز مشخص نیست. منچسترسیتی مدت هاست که می خواهد مسی را به اتحاد بیاورد و از جمله باشگاه هایی محسوب می شود که ستاره آرژانتینی مرتب به آن لینک می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوان ماتا، هافبک منچستریونایتد دیدگاه خود را در این زمینه بیان کرده است:

انتقال احتمالی مسی به منچسترسیتی؟ امیدوارم که رخ ندهد؛ به خاطر صلاح باشگاه خودم این را می گویم. نمی دانم که چه اتفاقی خواهد افتاد، اما امیدوارم او (مسی) به آنجا (منچسترسیتی) نرود. اگر قرار است که مسی به منچستر بیاید، آرزو می کنم که مقصدش باشگاه من باشد نه دیگری! همیشه شایعاتی وجود داشته اند، برای مثال احتمال بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد در آینده. یک چیزی که در فوتبال حرفه ای به آن پی برده ام این است که باید روی چیزی که می توانید کنترل کنید تمرکز کنید و آن هایی را که نمی توانید، بیخیال شوید. مسی کسی است که هر زمان به تماشای بازی هایش می نشینم، زندگی من را بهتر می کند. من هر سال جایزه بهترین بازیکن را به او می دهم؛ جایز بهترین بازیکن تاریخ را هم به او خواهم داد چون کارهایی که در دوران حرفه ایش انجام داده و هنوز هم انجام می دهد، باورنکردنی هستند.

بیشتر بخوانید: 

گروه فوتبال سیتی برای لیونل مسی یک برنامه 10 ساله در نظر گرفته است / تایمز ماتا: منچستریونایتد اگر به کامبک باور نداشت، به بارسلونا نمی‌آمد؛ مسی تکرارناشدنی است گفتگوی صمیمانه خوان ماتا و آندر هررا: همیشه مقابل لیورپول عملکرد خیلی خوبی داشتیم  

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خوان ماتا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۷۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین

پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد

لیگ برتر انگلیس (منچستر یونایتد - شفیلد یونایتد) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747603

دیگر خبرها

  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!
  • تماس توخل با سران منچستریونایتد