Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مدیرکل بحران استان بوشهر میزان بارندگی در دشتستان را ۱۶۰ میلیمتر دانست و گفت: در جریان سیل این شهرستان یک خانم مفقود شد که برای یافتن وی تیم‌های امداد و نجات اعزام شدند. - اخبار استانها -

جهانگیر دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دشتستان، با اشاره به فروکش شدن آب‌های روان در نقاط مختلف استان بوشهر اظهار داشت: بارش باران و جاری شدن سیل خسارت‌هایی به بخش‌های مختلف وارد کرده که بیشتر آن آبگرفتگی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، بیشترین بارش باران را در شهرستان دشتستان دانست و تصریح کرد: میزان بارش باران در شهرهای آبپخش، وحدتیه، سعدآباد و شبانکاره شهرستان دشتستان 160 میلیمتر اعلام شده که سبب آبگرفتگی معابر، منازل و قطع محورهای مواصلاتی در جاده اصلی برازجان به گناوه و محورهای روستایی شد.

دهقان از  بازگشایی محور کوهستانی دشتستان - کازرون خبر داد و بیان کرد: با تلاش نیروهای راهداری محورهای ارتباطی برازجان - کازرون که به سبب ریزش کوه مسدود شده بود بازگشایی شد.

وی خاطر نشان کرد: براین اساس اکنون  محورهای ارتباطی گناوه - برازجان، دیلم - بهبهان، جاده ساحلی بوشهر- گناوه - ریگ و دیلم - هندیجان به سبب طغیان رودخانه‌های فصلی و آبگرفتگی مسدود است.

دهقانی با اشاره به مسدود بودن محورهای روستایی در شهرستان گناوه تصریح کرد: محورهای روستایی در بخش مرکزی، بندر ریگ و برخی از روستاهای شهرستان دیلم همچنان مسدود است که نیروهای امدادی و راهداری برای بازگشایی این محورها اعزام شده‌اند.

بازگشایی محور سیل‌زده دشتستان ـ گناوه در استان بوشهر/ ریزش کوه محور دشتستان ـ کازرون را مسدود کرد 30 تیم امدادی جمعیت هلال احمر استان بوشهر به یاری آسیب دیدگان شتافتند 48 میلیون مترمکعب آب در سد رئیسعلی دلواری استان بوشهر ذخیره شد

مدیرکل بحران استان بوشهر از سیلابی شدن رودخانه‌‌ها خبر داد و تصریح کرد: بر اساس اعلام شرکت آب منطقه‌‌ای بوشهر رودخانه دره گپ، چهارروستایی، دالکی، ایستگاه سرقنات، رودخانه حله، کلل، شاپور، جره بالا ، رودخانه سعدآباد  و سدها، بندها و طرح‌های آبخیزداری سیلابی شدند.

دهقان از مفقود شدن یک نفر در جریان سیل در دشتستان خبر داد و تصریح کرد: در جریان جاری شدن سیل یک خانم مفقود شد که تیم‌های امداد و نجات به محل مورد نظر اعزام شدند و عملیات جستجو و نجات را آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان بوشهر مفقود شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۸۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت

ضرغام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تبریک این موفقیت به جامعه تعلیم و تربیت شهرستان، اظهار داشت: پس از اجرای هشتمین جشنواره سفیران سلامت در سطح مدرسه، منطقه و استان در سال تحصیلی جاری، معلم و دانش آموزان گناوه ای در این جشنواره موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری و استانی شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه افزود: از آثار راه یافته به مرحله کشوری در این جشنواره، عاطفه عرب زاده به عنوان مدرس سلامت، رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

وی بیان کرد: در بخش دانش آموزی «نیروانا محمدپور» و «فاطمه دهقانی» در رشته مدرس کوچک و «آینا اسفندیاری» در رشته قصه گویی به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول و دوم کشوری شدند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه بیان کرد: «روژان تاجدینی»، «دینا رئوفی»، «فاطمه رستمی» و «عاطفه ابراهیمی» رتبه اول استانی و «مهدیه راستی»، «آرمینا قلی زاده» و «احمد رضا قربانی» رتبه دوم استانی در رشته‌های مختلف این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 6087098

دیگر خبرها

  • احتمال سیلابی‌شدن مناطق مختلف در سیستان و بلوچستان
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • این جاده اصفهان هم سیلابی شد | وضعیت تردد خودروها را ببینید | تصاویر
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • صعود شبانه تیم کوهنوردی فاتحین به بلندترین قله دشتستان