Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از قشم، حمیدرضا مومنی در این پیام با بیان اینکه دانشجویان پیشروان عرصه مطالبه گری در زمینه های علمی و فکری جامعه هستند، از آنها خواست تا به ایفای نقش اصیل خود در این عرصه ها بپردازند.
براساس این گزارش، متن پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت روز دانشجو به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
روز ۱۶ آذر هر سال یادآور به خاک و خون کشیدن دانشجویانی است که با شهادت خود نشان دادند که ایرانیان از هر قشری در برابر استعمار، استکبار و دخالت بیگانگان ایستاده اند و برای استقلال کشور حاضر به نثار جان خود نیز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دانشگاه مبدا تحولات و منشا آرمان خواهی، عدالت جویی، اصلاح گری و حرکت اعتدالی در همه شئون اجتماعی است و رشد و توسعه همه جانبه و پایدار کشور و پی ریزی اقتصاد دانش بنیان و تقویت پایه های زندگی سعادت بخش برای همه، در گرو استمرار مجاهدت های دانشگاه است.
روز دانشجو را باید به همه دانشجویان و دانشگاهیان و به همه کسانی که دلشان برای این کشور و سربلندی این ملت، آزادی و پیشرفت ایران می سوزد، تبریک گفت.
پیوند ناگسستنی جنبش و جریان دانشجویی با آرمان خواهی، عدالت طلبی، نقد و پرسش و مطالبه گری بستری ارزنده برای منطقه ای است که طی سال ها با مشکلاتی در زمینه شاخص هایی مهم، مانع دستیابی به توسعه ای فراگیر و پایدار در آن شده است.
طی سال های گذشته حرکت عظیمی برای انجام پروژه های عمرانی و زیرساختی در منطقه آزاد قشم آغاز شده که این روزها در آستانه به نتیجه رسیدن هستند و توانمندسازی و تربیت نیروی انسانی ماهر برای کار و ارائه خدمات در جزیره قشم می تواند، یکی از اهداف اصلی واحدهای دانشگاهی و دانشجویان شهرستان قشم باشد.
اینجانب ضمن گرامیداشت مناسبت روز دانشجو و شادباش آن به همه دانشجویان پرشور و متدین شهرستان قشم، امیدوارم همواره نقش اصیل خود را به عنوان پیشران مطالبه گری در عرصه های علمی و فکری جامعه به درستی و در راستای خط و مشی های تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب گام بردارید.

حمیدرضا مومنی
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

48

کد خبر 1463373

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد منطقه آزاد قشم روز دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، صادق بوستانی صبح امروز در حاشیه بازدید سرزده از سازمان منطقه آزاد بوشهر، اظهار داشت: بر اساس گزارشات متعدد واصل شده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقى استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور تیم پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر با بیان اینکه شناسایی مدیران پروازی با توجه به مأموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و بعضاً در هر ماه به مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب‌ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر افزود: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی خاطر نشان کرد: در اسرع وقت مکاتبات لازم با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و انتظار این است با توجه به تأکیدات رئیس جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را شناسایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • طغیان دانشجویان در آمریکا علیه رژیم صهیونیستی/ پلیس 100 تن را بازداشت کرد + عکس و فیلم
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • استقرار هیئت بازرسی در گمرک سازمان منطقه آزاد کیش
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود