Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- تیم فوتبال اف.سی توکیو ژاپن در دیدار مقابل بیجینگ گوان چین شکست خورد و از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

 در نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا (منطقه شرق) امروز دو تیم بیجینگ گوان چین و اف. سی توکیو ژاپن به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم بیجینگ با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی که از ساعت ۱۳:۳۰ در شهر دوحه قطر برگزار شد، «آلان کاروالیو» گل پیروزی بخش نماینده چین را به ثمر رساند.

این مسابقه با قضاوت علیرضا فغانی و محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی انجام شد.

مسابقات منطقه شرق در حالی برگزار می‌شود که تیم پرسپولیس ایران چند ماه پیش از منطقه غرب به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافت و در انتظار تعیین فینالیست شرق است.

 

 مهر

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۸۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس فصل قبل مجوز حرفه‌ای گرفت و به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد، اما باید این مجوز را برای فصل آینده هم تمدید کند.

استقلال نیز پس از دو فصل ناکامی مطلق در گرفتن مجوز حالا عزم خود را جذب کرده تا بتواند به لیگ قهرمانان بازگردد، ولی به نظر می‌رسد حتی اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، هر دو باشگاه یک معضل بزرگ دارند که باید آن را مرتفع کنند و در غیر این صورت دردسرهایشان تمام نمی‌شود. از قرار معلوم یکی از مواردی که کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور جدی روی آن دست گذاشته و تاکید دارد حتماً باید حل شود، شرایط ورزشگاه آزادی و محقق نشدن شرایط مد نظر بازرسان است.

استقلال و پرسپولیس هر دو از ورزشگاه آزادی برای بازی‌های خانگی خودشان در لیگ قهرمانان آسیا استفاده می‌کنند، ولی سیستم خروج اضطراری این استادیوم هنوز توسط ناظران AFC تایید نشده است و اگر تا زمان تعیین شده چنین اتفاقی صورت نگیرد آنگاه هیچ بعید نیست این دو تیم مجبور شوند بازی‌های خودشان را به استادیوم دیگری ببرند یا اینکه تعداد تماشاگرانشان را به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش بدهند. البته طرافیان هر دو باشگاه مدعی‌اند برای رفع نقص موجود تا اواسط تابستان فرصت باقی است و روند بازسازی می‌تواند این مشکل را مرتفع کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد