Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:26:25 GMT

غربالگری بیش از ۱۳ هزار خانوار در شهرستان بندر انزلی

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۸۷۷۵

غربالگری بیش از ۱۳ هزار خانوار در شهرستان بندر انزلی

سرهنگ پاسدار مهدی صفاتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی، اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار، تا روز گذشته ۱۳ هزار و ۱۷۷ خانوار در این طرح غربالگری شده اند.

وی افزود: این تعداد خانوار معادل بیش از ۳۲ هزار و ۹۰۰ نفر از جمعیت شهرستان بندر انزلی است.

سرهنگ صفاتی با تاکید بر استمرار این طرح در بندرانزلی با هدف خدمت رسانی محله‌ای به مردم، ادامه داد: بر اساس این پویش پایگاه‌های بسیج در محلات تکلیف دارند حداقل یک خدمت مانند کمک مومنانه یا انتقال خون، مراقبت از بیماران در منازل یا نقاهتگاه ها و غیره برای کمک به مردم ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در قالب این طرح هر پایگاه مقاومت بسیج به یک مرکز درمانی تبدیل شده است، اضافه کرد: هزار و ۹۹۱ سفیر سلامت تاکنون در اجرای طرح شهید سلیمانی مشارکت کرده اند که دو هزار و ۲۳۱ سفیر جدید نیز به جمع مجریان این طرح اضافه شده است.

فرمانده سپاه ناحیه انزلی ادامه داد: در اجرای طرح شهید سلیمانی در انزلی ۱۹ بیمار مشکوک به کرونا شناسایی و ۲۱ بیمار قرنطینه خانگی شدند.

وی با بیان اینکه در طرح شهید سلیمانی در هر خانواده یک سفیر سلامت تعیین و انتخاب می‌شود، تصریح کرد: اگر مشکل و بیماری برای هریک از اعضای خانواده به وجود آید با شماره ۴۰۳۰ یا شماره هایی که توسط این سفیر در اختیارشان قرار داده شده تماس برقرار کرده و سایر موارد انجام خواهد شد.

کد خبر 5089293

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان انزلی طرح غربالگری ویروس کرونا محدودیت های کرونایی شیراز آمار کرونا شیوع کرونا محسن فخری زاده بارش باران شهرستان کرج شهرکرد کرمانشاه گرگان بوشهر معلولان بارش برف طرح شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۸۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086672

دیگر خبرها

  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • سفر هیات تجاری و‌ اقتصادی تاجیکستان به بندر چابهار
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • اجرای برنامه پیشگیری از خودکشی در گچساران/ غربالگری سلامت روان