Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: تکلیفِ برنامه‌ها و سریال‌های پربیننده‌ تلویزیون، آرام‌آرام روشن می‌شود در حالی که عوامل "پایتخت" به‌جای پاسخگویی، به خبرسازی‌ ادامه می‌دهند، مدیران و دست‌اندرکاران از "پایتخت" چیزی نمی‌گویند، کاری که مدیران شبکه یک هم از آن خبری ندارند و یا حداقل نمی‌خواهند الآن درباره‌اش صحبتی کنند.

سریال "نون.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خ." زودتر از همه تکلیف خودش را روشن کرد و از اواسط مهرماه وارد چرخه تولید شد. مجموعه سعید آقاخانی که به‌دلیل شیوع کرونا، فصل دومش ناتمام ماند و این روزها با بازیگران و قصه‌های جدید وارد فصل سوم شده است. سریال "زیرخاکی" هم با اعلام کارگردانش، زنگِ شروع فصل دوم را به صدا درآورد. پیگیری‌ها نشان می‌دهد این روزها در پیش‌تولید و مذاکره با بازیگران و تکمیل نگارش فیلمنامه و مقدمات کار تولیدند.

در این میان "پایتخت" در سکوت به مذاکراتش با مدیران تلویزیون ادامه می‌دهد، مذاکراتی که پشت درهای بسته دنبال می‌شود؛ نه عوامل سریال اجازه دارند صحبت کنند، نه تهیه‌کننده و کارگردان چیزی می‌گویند و نه مدیران و دست‌اندرکاران پاسخِ شفافی می‌دهند. پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد، چراغِ سبز برای ساخت سریال "پایتخت" روشن شده است و حتی انصراف محسن تنابنده از سریال خانگی محمدحسین مهدویان و همچنین بلاتکلیفی سریال "بغض" سیروس مقدم رسانه‌ای شد.

چراغی که "بهبود" روشن کرد

مهران احمدی بازیگر نقش بهبود سکوت را شکست و در گفت‌وگویی مجازی صحبت‌های قابل تأملی کرد و گفت: خبر زیادی از پایتخت ندارم، من هم مثل بقیه خبر‌هایی شنیدم که گویا توافقاتی بین مدیران شبکه و سازنده‌ها شده است، من هم احتمالاً نباشم، چون قرارداد‌هایی دارم و باید آن‌ها را دنبال کنم.

چند نکته درباره سریال "پایتخت"

تجربه تلخِ "پایتخت6" نشان داد که باید موضوع نویسنده، جدّی گرفته شود. در فصل‌های قبلی نویسندگان به اصالتِ خانواده اهمیت می‌دادند اما حضور آرش عباسی به‌یک‌باره این زنجیره توجه به خانواده، احترام به هم و روابط زن و شوهر و فرزندان را به هم ریخت. ازهم‌گسستگی و ویرانگی خانواده را به‌نظاره نشستیم و اگر قرار است با همین رویه فقدان نظارت و برپایه حضور پررنگ بازرگانی صداوسیما ساخته شود، اگر ساخته نشود بهتر است.

فصل‌های قبلی "پایتخت" این شب‌ها از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و مردم خاطره خوبی از این سریال داشتند؛ اگر قرار است این خاطرات از ذهن مردم پاک شود و سریالِ ناکامی‌های این مجموعه در قسمت‌های باقیمانده از فصل ششم و یا شاید ساخت فصل هفتم تکرار شود همان بهتر که همین‌جا، "پایتخت" تمام شود، بنابراین نویسنده سریال خیلی اهمیت دارد، باید تغییرات بنیادین و اساسی اتفاق بیفتد.

«"پایتخت" در یک عبارت یعنی خانواده ایرانی؛ این خانواده ایرانی را با رویکردهای غلط از هم نپاشید.»، این مطالبه‌ای است که کاربران فضای مجازی نسبت به گروهِ "پایتخت" عنوان کرده‌اند.

شروع ماجراهای فریبرز باغبیشه

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که فصل دوم "زیرخاکی" در پیش‌تولید به‌سر می‌برد و قرار است با فراهم شدن مقدمات تولید، کلید بخورد. خبر سیما هم گویای تأیید این پیگیری‌ها است؛ با فراهم شدن شرایط، ساخت ماجراهای فریبرز باغبیشه ادامه پیدا می‌کند.

در حالی که پیش از این با مشکلاتی که در بازپخش "زیرخاکی" پیش آمده بود، ابتدا ساخت فصل دوم سریال در هاله‌ای از ابهام قرار داشت و سپس رضا نصیری‌نیا تهیه‌کننده «زیرخاکی» از تلاش برای رفع مشکلات پیشِ‌روی کلید خوردن این سریال خبر داده بود، با حل این مسائل، تصویربرداری فصل دوم آن به‌زودی آغاز خواهد شد.

فصل اول "زیرخاکی" با پخش در رمضان سال جاری توانست عنوان پربیننده‌ترین سریال رمضانی را از آن خود کند و حالا با فراهم شدن شرایط، ساخت ماجراهای فریبرز باغبیشه ادامه پیدا می‌کند.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، امید روحانی و اصغر نقی‌زاده بازیگران اصلی و رایان سرلک بازیگر خردسال به ایفای نقش پرداخته‌اند و اسامی بازیگران تازه‌ای که به پروژه می‌پیوندند نیز به‌مرور رسانه‌ای خواهد شد.

"نون.خ."، "پایتخت" و یا "زیرخاکی" نوروزی یا رمضانی؟

شانس نوروزی شدن سریال "نون.خ." در شبکه یک از همه بالاتر است چون در چرخه تولید قرار دارد اما هنوز زمان تولید "پایتخت" و "زیرخاکی" مشخص نشده است. تکلیف شروعِ "زیرخاکی" هم تا حدود زیادی مشخص شده است اما هنوز همه منتظرند تا ببینند سکوتِ اعلام خبر رسمی شروع ساخت قسمت‌های باقیمانده فصل ششم و یا فصل مجزایی در فصل هفتم "پایتخت" چه‌زمانی شکسته می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: تلویزیون سریال پیگیری ها فصل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) کنایه سریال «زیرخاکی» به دیدار دوستانه مسعود رجوی با صدام حسین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: آخرین خبر

دیگر خبرها

  • «نون خ ۵» بعد از شب‌های قدر جایگزین «زیر خاکی ۴» می‌شود
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد+ تیزر
  • احسان علیخانی هم آمد/ ساخت همزمان «جوکر ۲ »، یک سریال و یک فیلم سینمایی
  • (ویدئو) آخرین قسمت «زیرخاکی»؛ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • فیلم| کنایه سریال «زیرخاکی» به دیدار دوستانه مسعود رجوی با صدام حسین
  • مرور کارنامه ۴ ساله «زیرخاکی»/ تغییر قصه «فری زیرخاکی» و رفتن تا مرز توقیف
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد +تیزر
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • (ویدئو) کنایه سریال «زیرخاکی» به دیدار دوستانه مسعود رجوی با صدام حسین
  • «کاوه» داستان قسمت آخر زیرخاکی ۴ را لو داد!