Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیوا خسرومهر بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگویی رادیویی از حضورش در فصل چهارم سریال "بچه مهندس" و فصل دوم "جلال" خبر داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فصل چهارم "بچه مهندس" با اضافه شدن بازیگران جدیدی همچون عبدالرضا اکبری در تهران مشغول فیلمبرداری‌اند. شیوا خسرو مهر در گفت‌وگوی رادیویی با استودیو هشت درباره حضورش در این فصل از سریال گفت: در حال حاضر در دو سریال "بچه مهندس4" و "جلال2" به ایفای نقش می‌پردازم که جلوی دوربین‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

* فصل چهارم "بچه‌مهندس" قرار است دوباره شانسِ حضور در کنداکتور رمضانی را داشته باشد. همچون فصل اول که در رمضان 1397 و فصل سوم نیز در ماه رمضان 1399 روی آنتن رفت. براساس پیگیری‌های تسنیم  تاکنون حضور بازیگرانی همچون ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، روزبه حصاری، مهشید جوادی، نسیم باقریان، کریم قربانی، عباس جمشیدی‌فر و شیوا خسرومهر قطعی شده و بزودی چند بازیگر جدید نیز به پروژه اضافه خواهند شد.

او همچنین به نام "جلال2" اشاره کرد که چندی پیش رسماً فیلمبرداری‌اش را آغاز کرد تا هرچه زودتر بتواند این فصل را به دهه فجر و یا آنتن بهمن‌ماه رسانه ملّی برساند.  قصه‌ها و اتفاقات جدید در فصل دوم را حسن نجفی کارگردان سریال تدارک دیده که قرار است از قیام مردم تبریز تا پیروزی انقلاب و آزادسازی سوسنگرد را نشان دهد که به دست نیروهای قهرمان آذربایجان در دفاع‌مقدس 8 ساله رقم خورده است.

ترکیبی از بازیگران آذربایجان، خوزستان و تهران در این فصل حضور دارند. البته بازیگرانی مثل عمار تفتی، حمیرا ریاضی و برخی دیگر که در فصل اول بودند و جزو بازیگران محوری‌اند در این فصل هم حاضرند. به قولِ نجفی کارگردان سریال،  "جلال" طرحی 5 فصله است که به مدافعان حرم می‌رسد و اگر اتفاقاتی هم تا انقلاب اسلامی باشد به آن پرداخته خواهد شد.

خسرو مهر در ادامه این گفت‌وگو به خطرات کرونایی اشاره کرد و گفت:  در حین فیلم برداری تمام پروتکل های بهداشتی رعایت می‌شود و همیشه در پروژه‌ها پزشک در کنار تیم فیلم برداری حضور دارد و هر روز از همه تست کرونا گرفته می‌شود اما بازیگران به دلیل داشتن گریم نمی‌توانند از ماسک استفاده کنند و این مورد بسیار خطرناک است .

شروع دوباره "شوتبال" از 18 آذرماه

فصل سوم مسابقه «شوتبال» از 18 آذر ماه هر شب ساعت 21:30 روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

مقداد مومن‌نژاد، تهیه کننده و محمد پیوندی کارگردان این مسابقه تلویزیونی‌اند و اجرای آن را حامد آهنگی و مبینا نصیری برعهده دارند.

پیشتازی "نون.خ." در کورس سریال‌های نوروزی تلویزیون/ شروع "زیرخاکی" به‌زودی؛ "پایتخت" شایدچرا محسن زهتاب دعوتِ علی حاتمی را قبول نکرد؟/ سینما و دعوت از عده‌ای خاص، تلویزیون و سریال‌های آبکی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه نسیم رادیو نمایش رادیو تلویزیون سریال شبکه نسیم رادیو نمایش رادیو تلویزیون سریال بچه مهندس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۰۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از بازدید پشت صحنه سریال «موسی کلیم‌الله (ع)» تا افتتاح ۲۰۰ کانال انتخاباتی

فصل زمستان سال گذشته اتفاقات و حواشی را برای رادیو تلویزیون به دنبال داشت که به برخی از اتفاقاتی که نسبت به بقیه بیشتر به چشم می‌آمد، اشاره می‌کنیم.

منوچهر والی‌زاده از بیمارستان مرخص شد

منوچهر والی‌زاده دوبلور باسابقه اخیر به دلیل افت فشار در بیمارستان بستری شد و در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشت.این دوبلور بعد از چند روز مراقبت مرخص شد و گفت: خدا را شکر امروز مرخص شدم و حالم خیلی بهتر است. درگیر یک کرونای خفیف شدم که حدود ۱۰ روز طولی کشید. یکی ۲ روز باید استراحت کنم تا دوره نقاهت کامل شود. بیمارستان آدم را خسته می‌کند، اما خوشحالم که در حال حاضر حالم بهتر است.

والی‌زاده با اشاره به اینکه بعد از چند روز استراحت دوباره برای دوبله فیلم‌های نوروزی خواهد رفت عنوان کرد: پیش از این درگیر چند فیلم بوده است، آخرین فیلم شاهرخ خان را دوبله کردیم، چند فیلم دیگر هم داریم ایام نوروز است و فیلم‌های مختلفی قرار است به پخش برسند.

بازدید پیمان جبلی از پشت صحنه سریال «موسی کلیم‌الله (ع)»

رئیس صدا و سیما از پشت صحنه تستِ فیلمبرداری تکنولوژی جدید تولید مجازی برای پروژه سریال «موسی کلیم‌الله (ع)» بازدید کرد. این تست توسط ابراهیم حاتمی‌کیا، کارگردان سریال و با استفاده از جمعی از نیروی‌های متخصص جوان داخلی انجام شده است.

پیمان جبلی پس از تست موفقیت‌آمیز این تکنولوژی در بخش‌هایی از سریال «موسی کلیم‌الله (ع)»، ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت این پروژه بزرگ تلویزیون ایران، اعلام کرد که تولید سریال «موسی کلیم‌الله (ع)» از اولویت‌های مهم سازمان صدا و سیما بوده و سازمان با تمام توان خود برای به سرانجام رسیدن این تکنولوژی در کنار نیرو‌های جوان و متخصص و تیم تولید سریال ایستاده است.

جبلی همچنین تاکید کرد که از نتایج مهم بومی‌سازی این تکنولوژی و به نتیجه رسیدن آن در سریال «موسی کلیم‌الله (ع)»، تغییر خط تولید سنتی به تکنولوژی مدرن و صنعتی با استفاده از تکنولوژی روز در صنعت سریال‌سازی و سینمای ایران خواهد بود. این کار حاصل تلاش این تیم در ۹ ماه گذشته است و صدا و سیما ضمن استقبال از این تغییر، از آن پشتیبانی می‌کند.

بازگشت محمد علیزاده به تلویزیون با ترانه‌ای برای امام رضا (ع)

محمد علیزاده خواننده پاپ کشورمان، جدیدترین اثرش با عنوان «پناه» را به ساحت امام رضا (ع) تقدیم کرد.پیش از این قطعاتی از محمد علیزاده در برنامه‌های ماه مبارک رمضان سال‌های پیش منتشر شده بود و این قطعه به عنوان تیتراژ برنامه «پناه» ویژه‌برنامه افطار شبکه دو سیما که اجرای آن را مصطفی امامی بر عهده دارد، پخش شد. برنامه «پناه» هر شب یک ساعت قبل از افطار به صورت زنده از حرم امام رضا (ع) روی آنتن می‌رود.

افتتاح ۲۰۰ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات

۲۰۰ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور صبح جمعه ۲۰ بهمن ماه افتتاح شد.در این مراسم، احمد وحیدی وزیر کشور، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما و تعدادی از معاونان و مدیران رسانه ملی نیز حضور داشتند.

ملیکا شریفی‌نیا مجری «کودک شو» شد

ملیکا شریفی‌نیا بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی، تئاتر و سینما است که در جدیدترین حضور خود در عرصه هنر‌های تصویری اجرای مسابقه «کودک شو» را بر عهده دارد.

ملیکا شریفی‌نیا فعالیت حرفه‌ای در حوزه کودک را از سال ۱۳۸۶ با گذراندن دوره‌های تخصصی و آموزشی تربیت مربی، شناخت هنر کودک، عروسک‌سازی کودک، انیمیشن و مبانی رنگ در مجموعه باران آغاز کرد.

شریفی‌نیا در حوزه‌های مختلفی در زمینه کودک کار کرده است که از جمله آنها تصویرگری کتاب‌های کودک است و تصویرگری کتاب «دیشب خدا را عاشق کردم» در سال ۸۲ از جمله تجربه‌های او محسوب می‌شود.از جمله فعالیت‌های شریفی‌نیا در حوزه مجموعه‌های تلویزیونی مرتبط با کودک و نوجوان نیز می‌توان به «محله گل و بلبل» و «بالش‌ها» اشاره کرد.

محمدعلی صائب سرپرست معاونت سیاسی صداوسیما شد

 پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما محمدعلی صائب را به سرپرستی معاونت سیاسی صداوسیما منصوب کرد.

در حکم جبلی برای محمدعلی صائب آمده است:
«ضروری‏ است همه محور‌های حکم انتصاب معاون سیاسی به‌صورت جدی در دستور کار شما و مورد پیگیری مستمر در آن حوزه باشد. تجربه عملیات رسانه‌ای بی ‏سابقه و گسترده رسانه ملی در انتخابات اخیر نشان داد که شکوفایی ظرفیت‌های بزرگ با همت و عزم همکاران قابل تحقق است و معاونت سیاسی می‌تواند در این زمینه یکی از پیشران‌های رسانه‏ ملی باشد.
لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های مفید برادر گرامی جناب آقای علیرضا خدابخشی که از این مسؤولیت استعفا کرده اند قدردانی نمایم و برای شما در حفظ نقاط قوت گذشته و افزودن مزیت‌های جدید آرزوی توفیق دارم.»

حمید صفت مقابل دوربین طالبی قرار گرفت

سریال «هفت سر اژدها» از اول ماه رمضان هر شب بعد از اذان مغرب و افطار از شبکه سه سیما به پخش می‌رسد.«هفت سر اژدها» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی و با حضور بازیگران مختلفی در فضای اجتماعی تهیه و تولید شده است.

این سریال در ژانر پلیسی ساخته شده است و یکی از بازیگران آن حمیدرضا امیری صفت معروف به حمید صفت خواننده رپ است. همچنین حمید گودرزی، مجید واشقانی، قطب الدین صادقی و … از بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

پردیس افکاری بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون درگذشت

 پردیس افکاری بازیگر سینما و تلویزیون که بر اثر سرطان کبد در بیمارستان بستری شده بود پنجشنبه سوم اسفند بر اثر این بیماری درگذشت. پردیس افکاری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است و سال‌ها در عرصه‌های مختلف هنری فعالیت داشته است.

این هنرمند در تئاتر با کارگردانانی، چون زنده‌یاد رکن‌الدین خسروی، مجید جعفری، شکرخدا گودرزی، محمد نجفی و قطب‌الدین صادقی همکاری داشته و از عمده نمایش‌هایی که در آنها بازی کرده می‌توان به آثاری، چون «سوسنگرد»، «ابن سینا»، «باغ آلبالو»، «زیرگنبد کبود»، «ژاندارک»، «عروسی»، «عاشق‌کشون»، «دندون طلا» اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • مروری بر ۷ دهه حضور علی نصیریان در دنیای نمایش
  • لباس سردار آزمون قرض داده شد! (عکس)
  • از بازدید پشت صحنه سریال «موسی کلیم‌الله (ع)» تا افتتاح ۲۰۰ کانال انتخاباتی
  • مروری بر ۷ دهه حضور علی نصیریان در دنیای نمایش | از خاک حاصلخیز صحنه سنگلج
  • «نون خ ۵» بعد از شب‌های قدر جایگزین «زیر خاکی ۴» می‌شود
  • بازگشت شکوهمند تونی کروس؛ عملکرد مهندس آلمان‌ها پس از برگشت به تیم ملی
  • احتمال بازی برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» بالا رفت
  • «آنتن» دیگر گروگان «تولید» نیست/ ۱۴۰۳ بهار تولیدات سیمافیلم
  • معرفی بازیگران «و تو هم برنگشتی»/ اولین حضور شمس‌لنگرودی در تئاتر
  • خبر خوش برای سپاهانی ها؛ پیام نیازمند برگشت + عکس