Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-17@00:00:35 GMT

لیگ فوتبال تهران از دوم دیماه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۰۶۴۲

لیگ فوتبال تهران از دوم دیماه برگزار می‌شود

حبیب‌الله ابوالحسن شیرازی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با دستور ستاد ملی کرونا مسابقات فوتبال لیگ برتر و دسته یک استان تهران که بنا بود از آبان ماه برگزار شود به علت شیوع این بیماری به تعویق افتاده بود.

وی با بیان اینکه تیم‌های لیگ برتری و دسته یک می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرینات خود را آغاز کنند گفت: طبق تقویم جدید مسابقات لیگ دسته یک فوتبال مردان نیز از ۱۲ دیماه برگزار می‌شود که با در نظر گرفتن ایام ماه مبارک رمضان در فرودین ماه ۱۴۰۰ (از ۲۵ فرودین ماه) این رویدادها نیز هر ۵ روز یک بار ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت فوتبال استان تهران با بیان اینکه در مجوزهای کسب شده مقرر شده تا طبق دستورالعمل‌های اعلامی از سوی ستاد مقابله با کرونا و همچنین فدراسیون فوتبال کلیه بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها پیش از شروع مسابقات اقدام به انجام آزمایش PCR کنند و نتایج آزمایش را تحویل کمیته مسابقات کنند، گفت: زمان انجام آزمایش برای بازیکنان لیگ برتر از ۲۲ تا ۲۹ آذر و برای بازیکنان دسته اول از یک تا هشم دی ماه است.

وی با بیان اینکه همچنین صحت اصالت نتیجه آزمایش‌ها بر عهده سرپرست تیم‌ها خواهد بود، تصریح کرد: باشگاه‌ها موظف هستند تا در طول فصل نیز پروتکل‌های بهداشتی را مورد توجه قرار داده و بر رعایت کامل آنها نظارت کامل داشته باشد چون افرادی که نتایج آزمایش را تحویل ندهند مجوز حضور در مسابقات را دریافت نخواهند کرد.

ابوالحسن شیرازی همچنین از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس فوتبال پایتخت خبرداد و گفت: با دستور ستاد ملی کرونا فعالیت فوتبال در فضای باز مجاز شده که می‌بایست مدارس رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در اولویت کاری خود قرار دهند.

به گفته وی نیز از بازیکنان رضایت نامه والدین و مراحل ۱۲ گانه عدم کرونا اخذ خواهد شد.

براین اساس ۱۵۹ مدرسه فوتبال در بخش پسران و ۲ مدرسه فوتبال برای دختران در سطح استان تهران فعالیت دارند.

برچسب‌ها فوتبال اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ویروس کرونا فوتبال اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ویروس کرونا اخبار کنکور پروتکل های بهداشتی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۰۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکار سه بانوی رزمی کار قمی در مسابقات آسیایی پایوهوت

 در اردویی که به منظور شناسایی نفرات اصلی تیم منتخب پایوهوت که روز‌های ۲۳ تا ۲۶ فروردین ماه در استان گیلان برگزار گردید، خانم‌هاکوثر احمدی، معصومه تلخابی و مارینا ابراهیمی با قهرمانی در مسابقات کشوری جواز حضور در این اردو را کسب کردند.

 استاد سمانه یوسف زاده از مربیان استان نیز در این اردو حضور داشت. 

مسابقات آسیایی پایوهوت تابستان به میزبانی کشور عراق برگزار می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پیکار سه بانوی رزمی کار قمی در مسابقات آسیایی پایوهوت
  • ۸۱ هزار کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در استان تهران معدوم شد
  • ۸۱ تن فرآورده دامی فاسد در تهران از چرخه مصرف خارج شد
  • ۱۲۷ هزار کیلو فرآورده خام دامی مشکوک و فاسد در استان تهران کشف شد
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • ارایه خدمت پزشکی و بهداشتی ارتش در گچساران
  • ◄ معرفی کتاب پروتکلهای دانشوران صهیون(برنامه عمل صهیونیسم جهانی)
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در لاهیجان
  • بدون تماشاگر شدن لیگ فوتبال در اراضی اشغالی بعد از حملات ایران
  • آغاز رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته در همدان