Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@04:47:28 GMT

هر کیلو گوشت مرغ در میادین تره بار چند قیمت خورد؟

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۰۷۵۵

هر کیلو گوشت مرغ در میادین تره بار چند قیمت خورد؟

باشگاه خبرنگاران جوان: هر کیلو بال کبابی ساده مرغ در میادین میوه و تره بار به قیمت ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار به فروش می‌رسد.

قیمت انواع گوشت مرغ، قطعه بندی، بسته بندی، فرآورده‌ها و انواع آلایش خوراکی تازه مرغ  در میادین میوه و تره بار به شرح زیر است: 

 

نام کالا  قیمت (تومان) مرغ کامل ۲۰/۴۰۰ سینه مرغ بدون پوست،شش،گردن،بال ۴۱/۷۰۰ مغز ران بدون پوست ۴۵/۰۰۰ فیله مرغ ۶۳/۶۰۰ شنیتسل بدون آرد ۴۹/۵۰۰ پای مرغ ۸/۵۰۰ سنگدان مرغ بسته ۴۰۰گرمی ۱۲/۲۰۰ جگر مرغ بسته۴۰۰گرمی ۸/۲۰۰ دل مرغ بسته ۴۰۰گرمی ۱۲/۷۰۰ سینه مرغ سوخاری ۴۰/۰۰۰ مرغ کنتاکی ۴۰/۰۰۰ پا چینی ۱۰ عددی مرغ ۴۰/۰۰۰ جوجه کباب بااستخوان ساده ۴۲/۴۰۰ جوجه کباب بی استخوان ۵۲/۳۰۰ جوجه چینی ۶۱/۱۰۰ گردن مرغ بدون پوست ۱۲/۰۰۰ مخلوط بال و بازو کبابی ساده ۳۲/۸۰۰ بازوی کبابی ساده ۳۳/۸۰۰ بال کبابی ساده ۳۵/۵۰۰ ران و سینه بدون پوست ۴۰/۳۰۰

 

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت مرغ بازار کبابی ساده بدون پوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پیاز در میادین میوه و تره بار کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، با هدف خدمت رسانی مطلوب به مردم و به همت سازمان مدیریت میادین و سازمان تعاون روستایی، با عرضه مستقیم پیاز در میادین و بازارهای میوه و تره بار زمینه کاهش قیمت این محصول اساسی در میادین و بازارها و به طبع در سطح شهر فراهم شده است.

در حال حاضر قیمت پیاز به ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

قیمت این محصول در میادین و بازارهای میوه و تره بار ۲۵ درصد کاهش یافته و اختلاف قیمت ۵۰ درصدی با میانگین قیمت سطح شهر دارد.

کد خبر 6085080

دیگر خبرها

  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • کباب کردن ۱۲ کیلو گوشت توسط بانوی آذربایجانی (فیلم)
  • جوجه یک روزه
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • این چند نکته ساده کمک می‌کند که بدون عطر خوشبو شوید!
  • معرفی و مزایای شامپو بدون سولفات
  • قیمت پیاز در میادین میوه و تره بار کاهش یافت