Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، به گفته منابع محلی پیکر بی‌جان یکی از بانوان اهل روستای سوک بخش ارم دشتستان که در زیر آوار ناشی از ریزش کوه گیر افتاده بود پیدا شد.

اهالی محلی ،گروه موتوری شامل لودر و دیگر ماشین آلاتی که توان حرکت به سمت روستای سوک را داشته‌اند نیز از تنگ ارم به حرکت برای نجات جان این زن اعزام شدند اما تلاش‌ها برای نجات این زن بی‌فایده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

زنی اهل بخش ارم دشتستان زیر آوار ریزش کوه گیر افتاد

اخبار اولیه به نقل از منابع محلی که گفته شده بود فرزند خردسال آن زن نیز همراهش بوده است صحت نداشت.

بخش ارم یکی از بخش‌های شهرستان دشتستان در استان بوشهر در جنوب کشور به مرکزیت شهر تنگ ارم است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بخش ارم شهرستان دشتستان ریزش کوه اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۰۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ گردشگرنوروزی درآب های بندرکنگان نجات یافتند

ایسنا/بوشهر رئیس اداره بندرودریانوردی گنگان گفت: ۲ فرد بزرگسال و یک کودک ۶ ساله از خطر غرق در آب‌های بنادر کنگان و سیراف نجات پیدا کردند.

به گزارش  ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، عبدالمحمد نادری در توضیح این خبر اظهار کرد: ۲ نفر بزرگسال در ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه به دلیل شرایط جوی نامناسب و باد شدید در ساحل شهر سیراف گرفتار موج شده و در آستانه غرق شدن درخواست کمک کردند.

وی بیان کرد: نفرات مواجهه با شرایط اضطرار توسط شناورهای ناجی و همیار ناجی مستقر درساحل سیراف نجات پیدا کردند.

نادری ادامه داد: در ساعت ۱۱ صبح نیز یک کودک خردسال ۶ ساله در ساحل کوزه‌گری بندرکنگان توسط تیم نجات غریق از خطر غرق نجات پیدا کرد.

وی تاکید کرد: از گردشگران نوروزی انتظار می‌رود با استفاده از مراکز مجاز و رعایت نکات ایمنی جان خود را به مخاطره نیندازد.

نادری افزود: دریانوردان و بویژه گردشگران نوروزی در صورت مواجهه با شرایط اضطرار دریایی باید در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لحظات نفس‌گیر نجات یک کودک از زیر آوار خانه‌ای در غزه + فیلم
  • سقوط پل در شهر بالتیمور ۶ کشته برجای گذاشت
  • ۳ گردشگر نوروزی از خطر غرق در آب‌های کنگان نجات پیدا کردند
  • ۳ گردشگرنوروزی درآب های بندرکنگان نجات یافتند
  • 6 کشته در پی فروریختن پل فرانسیس اسکات در آمریکا
  • پیکر شهروند گمشده پیرانشهری پیدا شد +فیلم
  • پیکر گمشده ارتفاعات قیزقاپان پیرانشهر پیدا شد
  • ریزش معدن سنگ و آهک کرماک جان یک نفر را گرفت
  • ریزش معدن سنگ در قزوین جان یک‌ نفر را گرفت
  • مفقودی‌ها سیل «گرمه» توسط امدادگران جمعیت هلال احمر پیدا شدند