Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس جمهور در تماس تلفنی با استانداران بوشهر و خوزستان از آنان خواست تمام ظرفیت‌ها و امکانات را برای کمک‌رسانی فوری به سیل زدگان بسیج کنند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور عصر امروز(یکشنبه) در تماس های تلفنی جداگانه با استانداران بوشهر و خوزستان، ضمن دریافت گزارشی از آخرین وضعیت وقوع سیل در این دو استان، بر لزوم انجام اقدامات عاجل و فوری برای رفع آبگرفتگی معابر و جلوگیری از آسیب به منازل مسکونی و زیرساختهای استان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

معاون اول رییس جمهور همچنین با تاکید بر اینکه باید گزارشی کارشناسی از علل وقوع آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی مردم تهیه شود، افزود: تکرار این اتفاقات مردم را آزرده خاطر کرده که لازم است برای پیشگیری از تکرار این آبگرفتگی‌ها، نسبت به بررسی دقیق و کارشناسی علل اصلی آبگرفتگی اقدام و برای رفع نواقص و کاستی ها با فوریت برنامه ریزی شود.

جهانگیری ضمن ابراز همدردی با مردم سیل زده و ساکنین منازلی که دچار آبگرفتگی و آسیب شده اند، از استانداران بوشهر و خوزستان خواست در اسرع وقت برآوردی دقیق از میزان خسارات تهیه و گزارش آن را ارائه دهند.

استانداران بوشهر و خوزستان نیز در این تماس‌های تلفنی، به تشریح آخرین جزئیات عملیات امدادرسانی به سیل‌زدگان و اسکان اضطراری مردم پرداختند و از بسیج امکانات و آماده‌باش کامل نیروهای امدادرسان استان متبوع خود خبر دادند.

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۰۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخبر : اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطا شود، به شدت پاسخ می‌دهیم

معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با نخست‌وزیر سوریه گفت: ما به دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطای دیگری شود، به شدت پاسخ خواهیم داد.

به گزارش ایرنا، محمد مخبر بعد از ظهر امروز ( پنج شنبه) در تماس تلفنی نخست‌وزیر سوریه، ضمن تبریک روز ملی سوریه بر گسترش روابط دوجانبه دو کشور تأکید کرد.

وی ضمن قدردانی از پیام تسلیت دولت سوریه در پی هدف قراردادن ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق گفت: حمله به ساختمان کنسولگری ایران، اوج استیصال آن رژیم خبیث در برابر مقاومت فلسطین و گروه‌های مقاومت را نشان داد.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه طوفان الاقصی منطقه را وارد فضای جدیدی نموده، اظهار داشت: ما به دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطای دیگری شود، به شدت پاسخ خواهیم داد.

مخبر با اشاره به اهمیت راهبردی سوریه و ضرورت تعمیق و گسترش روابط دو کشور در همه زمینه ها، بر لزوم تشکیل «کمیته‌های مشترک پیگیری همکاریهای اقتصادی دو کشور» و تلاش برای اجرایی شدن توافقات و قراردادهای امضا شده میان تهران و دمشق تاکید کرد.

توجه بیشتر به توسعه همکاری های اقتصادی در حوزه های مشترک تجاری، تسهیل فعالیت بخش خصوصی دو کشور، لزوم همکاری در حوزه حمل و نقل، ترانزیت و نیز گردشگری از جمله محورهای این گفتگوی تلفنی بود.

نخست وزیر سوریه نیز در این تماس تلفنی ضمن تسلیت شهادت جمعی از مستشاران جمهوری اسلامی و شهروندان سوری در حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، آن را نقض قوانین و مقررات بین المللی عنوان کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مخبر : اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطا شود، به شدت پاسخ می‌دهیم
  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • پاسخگویی به بیش از ۸۷ هزار تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ در چهارمحال و بختیاری
  • تماس‌ تلفنی وزیر کشور با استاندار کرمان و بررسی وضعیت منطقه 
  • نخست وزیر انگلیس: تشدید تنش ها در خاورمیانه به نفع هیچ کس نیست
  • سوناک: تشدید تنش‌ها در خاورمیانه به نفع هیچ‌کس نیست
  • مردم با اجرای ‌طرح مقابله با بی‌حجابی همکاری کنند
  • برقراری ۳.۵ میلیون تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱
  • مصر پیام مهم و هشدارآمیز ایران را به اسرائیل رساند
  • مصر پیام مهم و هشدارآمیز ایران به اسرائیل را رساند