Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@11:05:14 GMT

شوک بارسلونا؛ عثمان دمبله بار دیگر مصدوم شد+عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۱۰۲۶

شوک بارسلونا؛ عثمان دمبله بار دیگر مصدوم شد+عکس

باشگاه بارسلونا ساعتی پیش خبر از مصدومیت عثمان دمبله داد. ستاره فرانسوی که فصل جدید و در میان شگفتی مصدوم نشده بود، شب گذشته برابر کادیز یک نیمه هم به میدان رفت و به نظر در پایان بازی دچار مشکل شده است.

مصدومیت جدید دمبله کشیدگی همسترینگ پای راست است و این مصدومیت عضلانی او را چند هفته به دور از میادین نگه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

هرچند مدت زمان دقیقی برای دوری دمبله عنوان نشده ولی او قطعا دو بازی پیش رو برابر یوونتوس و لوانته را از دست خواهد داد. دمبله پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت سنگین خود توانسته بود رفته رفته به روزهای اوج خود برگردد و فصل جاری زننده 4 گل برای بارسا بود.

او در بازی هفته قبل بارسا برابر فرانس واروش در مجارستان یک گل از روی نقطه پنالتی زد و بازوبند کاپیتانی بارسا را نیز بر بازو داشت. رونالد کومان سرمربی بارسا خوشحال بود که بهترین عثمان دمبله ممکن در اختیار او قرار دارد و بدون شک مصدومیت او خبر بدی برای سرمربی هلندی است.

 

 

 

 

بارسا پس از شکست شب گذشته برابر کادیز در لالیگا، شرایط نامطلوبی دارد و مصدومیت دمبله چیزی نبود که کادر فنی انتظارش را داشته باشد. دمبله پس از جرارد پیکه، آنسو فاتی و سرجی روبرتو جدید ترین مصدوم بارسلونا محسوب می شود.این دهمین مصدومیت عثمان دمبله از زمانی است که او پیراهن بارسا را به تن کرده است.

 

 

 

 

مصدومیت های دمبله اتفاق عجیب و غیرمنتظره ای نیست. ستاره فرانسوی سال 2017 به عنوان جانشین نیمار راهی بارسلونا شد و خیلی زود و در بازی با ختافه دچار مصدومیت شد و 4 ماه به دور از میادین ماند. خوب گرم نکردن پیش از بازی دلیل اصلی مصدومیت او عنوان شد. مصدومیت های زنجیره ای دمبله در 3 فصل گذشته ادامه داشت تا جایی که فرصت هر گونه درخششی را از او گرفت. 

 

و اما عجیب ترین مصدومیت دمبله به زمستان گذشته بر می گردد.

بهمن ماه گذشته عثمان دمبله پس از دو ماه مصدومیت چند روزی بود که تمریناتش را از سر گرفته بود. او به تمرینات گروهی بارسا  اضافه شد و حتی حساب توئیتر رسمی بارسلونا نیز تصویری از او در حال تمرین منتشر کرد ولی به دلیل مصدومیت عضلانی و در میان بهت کیکه ستین و هم تیمی هایش، تمرین را نیمه کاره رها کرد و به رختکن رفت.

 

 

 

 

توئیتر بارسا سپس تصویر او را حذف کرد تا مهر تاییدی بر مصدومیت مجدد او زده باشد. 

دمبله به قدری در تمرینات انفرادی آماده نشان داده بود که کیکه ستین سرمربی بارسا در نشست خبری خود به تمجید ویژه از او پرداخت و گفت که از مشاهده تلاش و ممارست او حتی به گریه افتاده است.

 

 

 

 

دمبله 27 نوامبر 2019 و در بازی با بروسیا دورتموند هم مصدوم شده بود و مدتی را در قطر مشغول مداوا بود. پس از 10 هفته گمان می رفت که او بتواند بارسا را همراهی کند اما دوباره مصدوم شد.

مصدومیت دمبله به قدری شدید بود که او تن به جراحی داد و ادامه فصل برای او از دست رفت. بارسا نام او را از فهرست خارج کرد و مارتین برایثویت را خارج از پنجره نقل و انتقالات و با مجوز لالیگا به خدمت گرفت.

 

آمار مصدویت های دمبله تا نوامبر 2019

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها روز دانشجو عثمان دمبله بارسلونا مصدومیت لایحه بودجه 1400 طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها روز دانشجو عثمان دمبله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۱۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عثمان دمبله و کسب عنوان برترین بازیکن میدان پس از دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم

عثمان دمبله، ستاره پاری سن ژرمن پس از پیروزی این تیم در خانه بارسلونا و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا جایزه برترین بازیکن میدان را دریافت کرد.

دانلود (1.5MB)

دیگر خبرها

  • پاری سن ژرمن داغ دل بارسلونا را تازه کرد؛ روز به خیر! / عکس
  • عثمان دمبله و کسب عنوان برترین بازیکن میدان پس از دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم
  • کاری که عثمان دمبله با بارسلونا و هوادارانش در دیدار شب گذشته در لیگ قهرمانان انجام داد! / ویدیو فان
  • خلاصه بازی بارسلونا ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو؛ پاسخ کوبنده عثمان دمبله به هواداران بارسا
  • ۲ گل از ۳ گل عثمان دمبله برای پاری سن ژرمن در فصل جاری مقابل بارسلونا به ثمر رسیده است
  • عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!
  • پاسخ محکم دمبله به توهین بارسایی‌ها: نشنیدم!
  • عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس
  • لبخند، لبخند و لبخند؛ شب دلچسب عثمان دمبله مقابل بارسلونا و هوادارانش / عکس
  • ببینید | به آتش کشیدن پیراهن عثمان دمبله توسط هواداران بارسلونا!