Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: بعد از ظهر امروز زنی ۳۴ ساله از اهالی روستای سوک بخش ارم شهرستان دشتستان در حال عبور از روستا بود که با ریزش کوه زیر آوار گرفتار می‌شود.

محمود مظفری یکشنبه شب در گفت وگو با ایرنا افزود: با وجود امداد رسانی و اعزام اکیپ موتوری شامل لودر و دیگر ماشین آلات مورد نیاز بعد از تلاش صورت گرفته جسد وی از زیر آور بیرون آورده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز بانویی ۳۵ ساله دشتستانی در سیلاب امروز جان خود را از دست داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان بوشهرگفت: ۲۰ تیم عملیاتی هلال احمر از ساعت‌های اولیه آبگرفتگی معابر و منازل در شهرستان‌های این استان برای پوشش و کمک رسانی به سیل زدگان اعزام شده‌اند.

غلامرضا حاجیانی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بارش نزدیک به ۱۰۰ میلیمتر در بازه زمانی چند ساعته از صبح امروز در شهرستانهای دیلم، گناوه و دشستان و سبب آبگرفتی منازل و معابر روستایی و شهری شده است.

وی افزود: ۱۰۰ نفر در قالب تیم‌های نجات و عملیاتی سیلاب برای امدادرسانی به هم استانی‌های متأثر از سیل امروز فعال هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر ادامه داد: چند منزل مسکونی در روستای گمارون از توابع بخش مرکزی گناوه بر اثر بارش شدید باران تخریب شده که امداد رسانی در آنجا از سوی نیروهای هلال احمر در جریان است.

حاجیانی اضافه کرد: همچنین چندین تیم عملیاتی به شهر آبپخش دشتستان اعزام شده‌اند و یاری رسانی آنها به مردم این شهر کماکان ادامه دارد.

وی گفت: با توجه به سطح وسیع سیل و آبگرفتگی، خدمات رسانی همچنان در حال انجام است و اقلام امدادی و زیستی از سوی تیم‌های عملیاتی در اختیار گرفتاران در این سیل قرار می‌گیرد.

با فعالیت سامانه بارشی که از شب گذشته شدت گرفته پنج محور ارتباطی اصلی و فرعی در شهرستان‌های دشتستان، گناوه و دیلم بسته شده است.

برچسب‌ها بوشهر حوادث طبیعی آب گرفتگی دشتستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر حوادث طبیعی آب گرفتگی دشتستان بوشهر حوادث طبیعی آب گرفتگی دشتستان اخبار کنکور استان بوشهر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی هلال‌ احمر مازندران به حدود ۴۰۰ هزار مسافر نوروزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  غلامعلی فخاری از خدمت رسانی جوانان هلال‌ احمر به ۴۰۰ هزار گردشگر و مسافر نوروزی در قالب بیست و چهارمین طرح ملی خدمات بشردوستانه خبرداد.

او با بیان اینکه بیست و چهارمین طرح خدمات بشردوستانه هلال‌احمر با حضور بیش از ۳۰۰۰ نفر روز از جوانان با نشاط و مجرب عضو هلال‌احمر مازندران در قالب ۱۷ پست و ۴۴ تیم سحاب در حال اجرا می‌باشد گفت: در این طرح که به موازات امداد و نجات نوروزی از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ آغاز و تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت جوانان هلال‌احمر مازندران با برنامه‌های متنوع و مطابق با دستورالعمل‌های ملی، خدمات موردنیاز مسافرین و میهمانان نوروزی مازندران را ارائه می کنند.

مدیر عامل هلال‌ احمر مازندران افزود: هدف‌نهایی در این طرح کاهش سوانح و حوادث از طریق هشدار و اطلاع رسانی و همچنین ترویج فرهنگ هلال‌احمر یعنی صلح و بشردوستی است.

فخاری با بیان اینکه تا روز هفتم فروردین ۱۴۰۳ قریب به ۴۰۰ هزار نفر با مراجعه به پست‌های این طرح خدمات لازم را دریافت کردند، گفت: اطلاع رسانی قبل از سفر، اطلاع رسانی نقاط حادثه خیز، کنترل و آموزش فشارخون، پویش بهرفت (بهبود رفتار‌های ترافیکی)، خیمه‌های نماز، توزیع بسته‌های فرهنگی و اطلاع رسانی، خدمات فضاری دوستدار کودک، آموزش کمک‌های اولیه، توزیع بسته‌های افطار و برپایی غرفه طرح یاس از جمله برنامه‌های متنوعی است که در قالب آن خدمات موردنیاز به گردشگران و مسافرین نوروزی ارائه می‌ شود.

دیگر خبرها

  • هلال احمر خراسان رضوی به ۳۰۹ مصدوم خدمت رسانی کرد
  • کاهش شمار جان باختگان و مصدومان تصادفات در راه‌های استان تهران
  • تاکید بر ضرورت تسریع در کمک‌رسانی به مردم غزه
  • فعالیت بشر دوستانه ۴۴ تیم سحاب هلال احمر مازندران
  • خدمت رسانی هلال‌ احمر مازندران به حدود ۴۰۰ هزار مسافر نوروزی
  • توصیه امام جمعه کرمان به رانندگان و مسافران نوروزی + فیلم
  • ضرورت تسریع در کمک‌رسانی به مردم غزه
  • طبیعت‌گردهای مفقود شده جنگل‌های سوادکوه پیدا شدند
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و بارندگی
  •  امدادرسانی نجاتگران هلال احمر گرمه به متاثرین از سیل و آبگرفتگی