Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@17:47:58 GMT

جسد زن مفقود شده در سیلاب پیدا شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۱۵۶۸

جسد زن مفقود شده در سیلاب پیدا شد

فرماندار دشتستان گفت: با تلاش نیروهای امدادی جسد خانم ۳۵ ساله دشتستانی که در سیلاب امروز مفقود شده است در ۱۰ کیلومتری محل مفقودی پیدا شد.

به گزارش روی خط رسانه ها؛ به نقل از ایرنا، فتح  الله نوروزی گفت: در جریان بارش و سیلابی شدن آب رودخانه های فصلی و معابر و خیابانهای سطح شهرستان زوج  جوانی که نگهبان یکی از معادن شهر برازجان بودند گرفتار سیلاب شده که مرد نجات یافته اما  همسر ۳۵ ساله اش مفقود شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  یادآورشد: با تلاش نیروهای امدادی و فروکش شدن آب بسیاری از مسیرهای مسدودشده شهرستان از جمله مسیر آبپخش - شبانکاره ، شبانکاره - گناوه ،جاده دالکی- برازجان و دالکی به کنارتخته بازگشایی شده است.

نوروزی گفت: درحال حاضر پل کلل از هر دو سمت هم رفت و هم برگشت بسته است و بازشدن آن بستگی به فروکش آب دارد .

 فرماندار دشتستان با اشاره به اینکه همچنین یک مسیر فرعی روستای سمیعا به سمت ریگ شهرستان گناوه مسدود  است افزود: بارندگی صبح امروز موجب آبگرفتگی معابر و در برخی محلات آبگرفتگی مغازه ها و منازل و آسیب رساندن به خودروها شده که خسارت در دست بررسی است .

او  گفت: از ساعات اولیه شروع بارندگی همه نیروهای امدادی و خودرویی شهرداری ها و دهیاری ها و ادارات  جهت کاهش خسارت به مردم در شهرها و روستاها تلاش بی وقفه داشته اند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از ابتدا فعالیت سامانه بارشی اخیر از روز گذشته تاکنون برازجان مرکز شهرستان دشتستان این استان با ۱۱۵ میلیمتر رکوردار بیشترین میزان بارش است.

پیام مساعدی روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت خارگ، گناوه، دیلم و بندر امام حسن به ترتیب با ۱۰۱، ۹۰، ۵۱ و ۳۰ میلیمتر شاهد بیشترین میزان بارش بودند.

او بیان کرد: جم، بوشهر و دیر نیز به ترتیب شاهد ۲۰، ۱۲ و هشت میلیمتر بارش بودند.

مساعدی ادامه داد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد فعالیت سامانه بارشی به تناوب تا اوایل وقت فردا بر روی دریا و در سطح استان ادامه دارد.

او اظهارکرد: بنابراین طی این مدت وزش باد، بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد از پدیده های غالب در سطح استان خواهد بود.

مساعدی افزود: پیش بینی می‌شود از ظهر امروز وزش بادهای شدید شمالی از شمال خلیج فارس آغاز شود که با تداوم وزش آن تا اواخر هفته، خلیج فارس و سواحل استان به تناوب مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

او  افزود: طی این مدت دمای هوا نیز در سطح استان بوشهر روند کاهشی خواهد داشت.

گفتنی فعالیت این سامانه بارشی که از شب گذشته شدت گرفته منجر به مسدود شدن برخی از راههای ارتباطی شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، گناوه و دیلم شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیل مفقود شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۱۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیلاب در مناطق شمالی استان سمنان+ فیلم

با اعلام هشدار نارنجی هواشناسی و بارش شدید باران در اکثر مناطق استان سمنان به خصوص در نواحی شمالی، در برخی روستاها نظیر چاشم شهرستان مهدیشهر سیلاب جاری شد .

همچنین بارش شدید باران سبب آب گرفتگی معابر شد.

بررسی برای تعیین میزان خسارت ناشی از این سیلاب ها ادامه دارد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • خسارت سیلاب به جاده‌های عشایری گچساران
  • پیدا شدن کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات کلاته تیمور کوهسرخ
  • بیش از سه میلیون متر مکعب سیلاب بارش‌های بهاری در شاهرود مهار شد
  • خسارت سیلاب در کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی می‌شود
  • طبیعت‌گردهای مفقود شده جنگل‌های سوادکوه پیدا شدند
  • بارش باران و جاری شدن سیل در بخش‌های مختلف استان سمنان + فیلم
  • جاری شدن سیلاب در مناطق شمالی استان سمنان+ فیلم
  • ۵۷ هزار مسافر نوروزی در مدارس گناوه اسکان پیدا کردند
  •  امدادرسانی نجاتگران هلال احمر گرمه به متاثرین از سیل و آبگرفتگی
  • جاری شدن سیلاب در ۴ شهرستان خراسان شمالی/محور چمن بید به جنگل گلستان باز شد