Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، در پی حادثه تیراندازی در یک محل مسکونی در شهر دیترویت ایالت میشیگان حداقل دو نفر شدیدا مجروح شدند.

بر اساس تماسی که به پلیس شهر دیترویت در ساعت ۱۰ شب انجام شده، حادثه تیراندازی در نزدیکی اقامتگاه اینکستر گزارش شده است. پس از آن که افسران پلیس به محل حادثه رسیدند صدای درخواست کمک مجروحان این حادثه را شنیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش‌ها، مجروحان این حادثه تیراندازی یک مرد ۴۰ ساله و زنی ۳۰ ساله هستند. این افراد بلافاصله پس از شناسایی به بیمارستان منتقل شدند. پلیس اعلام کرده که این حادثه به دلیل یک سرقت مسلحانه بوده و تحقیقات در این مورد همچنان ادامه دارد. گفتنی است، آزاد بودن تجارت اسلحه در آمریکا سالانه جان شمار زیادی از شهروندان آمریکایی را می‌گیرد. با وجود اینکه بسیاری در آمریکا قصد دارند تا تجارت اسلحه را محدود کنند اما تولیدکنندگان اسلحه در آمریکا مانع این اصلاح می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیراندازی در آمریکا ایالت میشیگان خشونت در آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۱۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس +فیلم

منابع خبری از پایان حادثه امنیتی در ساختمان کنسولگری ایران در پایتخت فرانسه خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع موثق گزارش دادند که پلیس فرانسه و نیروهای امنیتی این کشور با ورود به ساختمان کنسولگری ایران در پاریس، فرد مهاجم را بازداشت کرده‌اند.

بنابراین گزارش، تلاش برای بازداشت افرادی که احتمالاً مرتبط به این فرد مهاجم بوده‌اند.

ساعتی پیش یک خبرگزاری غربی از حادثه امنیتی در ساختمان کنسولگری ایران در پایتخت فرانسه خبر داد.

رویترز در این باره گزارش داده بود که پلیس فرانسه روز جمعه مقابل ساختمان کنسولگری ایران در پاریس را که در اطراف آن مردی تهدید به منفجر کردن خود کرد، محاصره کرده است.

پلیس اعلام کرد که در صحنه حضور دارند و از مردم خواسته است از نزدیک شدن به صحنه حادثه خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • مطلوب شدن وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح
  • پایان حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس +فیلم
  • حادثه مقابل کنسولگری ایران در پاریس + فیلم
  • موافقت آمریکا با حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • هشدار صندوق بین المللی پول درباره بدهی دولت آمریکا
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم