Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@07:39:59 GMT

خفت گیری از محسن افشانی در استانبول +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۱۹۵۵

‍‍‍‍‍‍

رویداد۲۴ فیلمی از محسن افشانی منتشر شده که به استانبول سفر کرده و در آن ظاهرا توسط مافیای شرطبندی گرفتار شده است. در این فیلم میلاد حاتمی که عضو گروه‌های شرط بندی است محسن افشانی مجبور عذرخواهی می‌کند. درباره واقعی بودن این فیلم اطلاعی در دست نیست اما ظاهر آن به جعلی بودن و تلاش برای کسب فالوئر بیشتر شبیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده دیدار رهبر حماس با اردوغان در استانبول

اردوغان از زمان آغاز جنگ غزه منتقد سرسخت (رژیم) اسرائیل بوده و اسرائیل را به جنایت علیه بشریت و نسل کشی متهم کرده است. با این حال، دولت او تحت فشار عمومی قرار گرفته است تا اقدامات بیشتری علیه (رژیم)اسرائیل انجام دهد، از جمله قطع روابط تجاری.

به گزارش اکوایران به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه روز شنبه با اسماعیل هنیه، رهبر حماس دیدار کرد که برای اولین بار از زمان آغاز جنگ (رژیم) اسرائیل علیه غزه در ماه اکتبر به استانبول سفر کرده است.

 اردوغان در این دیدار چند ساعته بر لزوم حفظ تمرکز بر غزه در بحبوحه تنش میان (رژیم) اسرائیل و ایران تاکید کرد.

رئیس‌جمهور ترکیه همچنین از فلسطینی‌ها خواست تا در برابر حمله (رژیم) اسرائیل به غزه که بیش از ۳۴ هزار نفر را کشته است، «با اتحاد عمل کنند».

بر اساس بیانیه ریاست جمهوری ترکیه، اردوغان گفت: «قوی‌ترین پاسخ به (رژیم) اسرائیل و راه پیروزی در وحدت و یکپارچگی نهفته است.»

این نشست چند روز پس از آن برگزار شد که اردوغان حماس را با نیرو‌های انقلابی ترکیه مقایسه کرد که در دهه ۱۹۲۰ به اخراج ارتش‌های خارجی از آناتولی کمک کردند.

اظهارات روز چهارشنبه در پارلمان قویترین حمایت عمومی رهبر ترکیه از حماس از زمان آغاز جنگ غزه در ماه اکتبر بود.

وی در این سخنرانی گفت: «من خیلی واضح و آشکارا می‌گویم: حماس دقیقاً مثل کووای ملیه (نیرو‌های ملی) ترکیه در طول جنگ آزادی‌بخش است.»

اردوغان افزود: «ما می‌دانیم که گفتن این حرف هزینه دارد. می‌دانیم که در چنین دوره‌ای اعلام حقوق و حقایق دشوار است. اما بگذارید همه دنیا بدانند و بفهمند: ما تسلیم نخواهیم شد.»

در پاسخ، حماس در بیانیه‌ای «قدردانی و تشکر عمیق» خود را از «حمایت اردوغان از جنبش و پروژه مقاومت آن» ابراز کرد.

این گروه فلسطینی اعلام کرد: اظهارات شجاعانه و مواضع افتخارآمیز رئیس جمهور اردوغان مظهر موقعیت تاریخی و اصیل مردم برادر ترکیه است.

اسرائیل کاتز، وزیر امور خارجه (رژیم) اسرائیل روز شنبه در شبکه اجتماعی ایکس، اردوغان را به خاطر میزبانی از هنیه در استانبول سرزنش کرد.

کاتز نوشت: «اخوان المسلمین: تجاوز، قتل، هتک حرمت به اجساد و سوزاندن نوزادان. اردوغان، شرم بر تو!»

این در حالی است که روز گذشته وال‌استریت‌ژورنال به نقل از منابع خود نوشت که رهبری سیاسی جنبش حماس قصد دارد از قطر به یک کشور دیگر نقل مکان کند.

این روزنامه به نقل از مقامات عربی که نامشان فاش نشد، اشاره کرد که رهبری حماس در روز‌های اخیر با حداقل دو کشور منطقه از جمله ترکیه و سلطان‌نشین عمان ارتباط برقرار کرده است. بدین ترتیب، این مسئله گمانه‌زنی‌ها پیرامون این دیدار را شدت بخشیده است.

فشار عمومی

اردوغان از زمان آغاز جنگ غزه منتقد سرسخت (رژیم) اسرائیل بوده و (رژیم) اسرائیل را به جنایت علیه بشریت و نسل کشی متهم کرده است.

با این حال، دولت او تحت فشار عمومی قرار گرفته است تا اقدامات بیشتری علیه اسرائیل انجام دهد، از جمله قطع روابط تجاری.

به گفته تحلیلگران، ناامیدی از انفعال دولت به شکست حزب عدالت و توسعه اردوغان در انتخابات شهرداری در ماه گذشته کمک کرد.

پس از این نتایج، آنکارا در اوایل آوریل صادرات ۵۴ محصول از جمله سیمان، فولاد و مصالح ساختمانی به اسرائیل را -با استناد به مسئولیت خود تحت قوانین بین المللی برای جلوگیری از نقض حقوق بشر- متوقف کرد.

اردوغان روز چهارشنبه ابراز خشم کرد که اقدامات گذشته دولتش علیه اسرائیل توسط عموم مردم به رسمیت شناخته نشده است، و شایعات مبنی بر این که آنکارا سوخت جت اسرائیلی‌ها را تامین می‌کند را رد کرد.

وی گفت: «ما در هر شرایطی شجاعانه از مبارزات فلسطین برای استقلال دفاع خواهیم کرد.»

پیش از سفر رهبر حماس به استانبول، هاکان فیدان، وزیر امور خارجه ترکیه هفته گذشته با هنیه دیدار کرد تا در مورد تلاش‌ها برای دستیابی به آتش‌بس و ارسال کمک‌های بشردوستانه گفتگو کند.

حماس گفت که نظرات خود را در مورد مذاکرات آتش بس به فیدان منتقل کرده است، مذاکراتی که به دلیل امتناع اسرائیل از موافقت با پایان دائمی جنگ متوقف شده است.

دیگر خبرها

  • روایت شهادت محسن حججی از زبان پدر و مادرش + فیلم
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • بررسی اندیشه تمدنی امام رضا(ع) در استانبول
  • ببینید | مداحی حاج محسن مرادی
  • راهپیمایی در استانبول در حمایت از غزه
  • پشت پرده دیدار رهبر حماس با اردوغان در استانبول
  • بارش باران در ایستگاه متروی استانبول + فیلم
  • عکس | هنیه در استانبول با اردوغان دیدار کرد
  • تصاویر| مراسم ترحیم همسر محسن مهرعلیزاده
  • (عکس) علی دایی در مراسم همسر محسن مهرعلیزاده