Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@00:20:28 GMT

متوسط اشتغال تخت ها در هفته به ۷۳ مورد رسیده است

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۳۵۳۸

متوسط اشتغال تخت ها در هفته به ۷۳ مورد رسیده است

حقیقی به روند نزولی کرونا در استان اشاره کرد و گفت: متوسط اشتغال تخت ها در هفته به ۷۳ مورد رسیده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان درمحل استانداری زنجان اظهار کرد: بیماری کرونا در زنجان روند نزولی به خود گرفته است.

 

فتح الله حقیقی با بیان اینکه متوسط اشغال تخت از ۱۲۲ مورد در هفته به ۷۳ مورد رسیده است، خاطرنشان کرد: در اوج بیماری ۷۱ درصد تست‌های سرپایی که انجام می‌شد، مثبت بود ولی این رقم در حال حاضر به ۳۹ درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به افزایش تعداد تست‌های سرپایی در زنجان ادامه داد:  تست های سرپایی از یک هزار تست به یک هزار و ۵۰۰ تست رسیده است.

 

این مقام مسئول با یادآوری اینکه از 10 درصد مردم تست گرفته شده است، خاطرنشان کرد: در پیک دوم بیماری کرونا در زنجان، ۱۳۱ مورد بستری در هفته وجود داشت.

 

حقیقی با بیان اینکه طی هفته گذشته تعداد بستری های کرونا به ۴۶۸ نفر رسیده است، خاطرنشان کرد: ضروری است تست ها از یک هزار و ۵۰۰ مورد به دو هزار تست برسد و از۲۰ درصد مردم تست گرفته ‌شود.

 

استاندار زنجان با یادآوری اینکه سرعت مرگ و میر نیز نسبت به پیک دوم پایین آمده است، افزود: تنها راه قطع زنجیره کرونا در استان رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است.

 

وی با اشاره به افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم گفت: یک هزار قرنطینه و نقاهت‌گاه در استان فعال است که تاکنون یک هزار نفر دراین مکان‌ها مراقبت شدند.

 

حقیقی به وضعیت کرونا در شهرستان های تابعه اشاره کرد و گفت: در ابهر سرعت کاهشی کمی را شاهد هستیم؛ در خدابنده نیز سرعت کاهش بیماری خوب است و اگر وضعیت در طارم کنترل نشود، طی سه ماه آینده به یک مرکز خطرناک به لحاظ وضعیت شیوع کرونا برای استان تبدیل می‌شود.

 

به گفته استاندار زنجان، شهرستان ایجرود وضعیت خوبی دارد، در حفظ وضعیت ماه‌نشان و ایجرود باید اهتمام جدی داشت و ابهر، خرم‌دره و طارم نیازمند اقدامات جدی‌تر در حوزه بیماری کرونا هستند.

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با کرونا بیماری کرونا استاندار زنجان یک هزار تست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۳۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قدیمی گفت: آسمان مناطق مختلف استان طی امروز عمدتا ابری خواهد بود و بارش‌های قابل توجهی انتظار نمی‌رود.

وی افزود: این شرایط جوی در برخی مناطق از جمله ارتفاعات با رگبار‌های ضعیف و پراکنده باران و رعد و برق همراه خواهد شد.

کارشناس هواشناسی استان بابیان اینکه از فردا تا اوایل هفته آینده آسمان صافی برای اغلب مناطق استان پیش بینی شده است، ادامه داد: سرعت وزش باد به ویژه بعدازظهر امروز و فردا افزایش می‌یابد و در برخی مناطق به حد نسبتا شدید می‌رسد.

قدیمی گفت: طی شبانه روز گذشته ایستگاه قیدار با ۶ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گیلوان با ۲۶ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان بوده اند.

وی افزود: تا روز پنجشنبه این هفته هوای خنکی در نواحی مختلف استان مستقر خواهد بود و از روز جمعه مجددا دما‌ها به طور نسبی افزایش می‌یابد.

کارشناس هواشناسی استان ادامه داد: دمای فعلی شهر زنجان ۱۰ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه کاهش یافته است.

دیگر خبرها

  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال و کمتر رسیده است
  • سهم ۳۲.۶ درصدی بخش کشاورزی از اشتغال استان زنجان
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال رسیده است
  • متوسط سن بازنشستگی به حدود ۴۰ سال و کمتر رسیده است
  • متوسط سن بازنشستگی به چند سال رسیده است؟
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال رسید/ ارسال پیامک تعداد روز‌های اشتغال به بیمه‌شدگان
  • سهم بخش کشاورزی از اشتغال استان زنجان ۳۲.۶ درصد است