Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - طرح فروش فوق العاده 8 محصول گروه خودروسازی سایپا از 17 آذر‌ماه آغاز می‌شود.
فروش فوق العاده 8محصول سایپا از امروز دوشنبه 17 آذرماه آغاز می‌شود.
متقاضیان برای ثبت نام می توانند از ساعت 14 روز دوشنبه 17 آذرماه (به مدت 3 روز) به آدرس اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

iranecar.com مراجعه کنند.
پیام مهم سایپا/ تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.saipa.iranecar.comاست. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال پیامک و ایمیل از طرف آدرس‌‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‌گیریم. سامانه فروش اینترنتی "گروه خودروسازی سایپا"هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.saipa.iranecar.com و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‌‌های گفتگوی اینترنتی همچون Telegram یا Instagram و غیره ندارد و هیچ ‌گاه با این روش‌‌ها با شما تماس نمی‌‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‌‌توانند از آدرس‌‌های ذکر شده در بخش تماس با ما استفاده کنند.
محصولات ارائه شده در این طرح شامل تیبا صندوقدار، سایپا 151، نیسان تک سوز، نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دوگانه سوز، نیسان دوگانه سوز آپشنال، نیسان دیزل یورو 5، پادرا پلاس است.
نوع خودروقیمت خودرو به ریالرنگ فایل عرضهموعد تحویلتیبا صندوقدار870.750.000سفیدحداکثر 90 روزهسایپا 151910.000.000سفیدحداکثر 90 روزهنیسان تک‌ سوز1.777.230.000آبیحداکثر 90 روزهنیسان تک سوز آپشنال1.877.970.000آبیحداکثر 90 روزهنیسان دوگانه سوز1.998.980.000آبیحداکثر 90 روزهنیسان دوگانه سوز آپشنال2.098.720.000آبیحداکثر 90 روزهنیسان دیزل یورو 52.629.630.000آبیحداکثر 90 روزهپادرا پلاس2.318.870.000سفیدحداکثر 90 روزه
منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نیسان دوگانه سوز نیسان تک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت فوری سرمربی نام آشنا!

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی سایپا و خیبر خرم‌آباد که روز دوشنبه برگزار شد، مجتبی سرآسیایی سرمربی سایپا با ماموران یگان ویژه درگیری فیزیکی پیدا کرد و این مساله بازتاب گسترده‌ای در فضای فوتبال داشت.

حالا فدراسیون فوتبال به صورت شبانه حکم فوری در این خصوص صادر کرده است.

در حکم کمیته انضباطی آمده است: «براساس آرای صادره کمیته انضباطی فدراسیون، مجتبی سرآسیایی سرمربی و مجید قشقایی بازیکن تیم سایپا و جهانگیر عسگری مربی تیم خیبرخرم‌آباد، به دلیل رفتار غیرورزشی و بدرفتاری نسبت به یکدیگر و همچنین مقامات رسمی مسابقه در جریان بازی روز دوشنبه دو تیم، از همراهی تیم‌های خود تا اطلاع ثانوی محروم شدند.»

گفتنی است؛ سایپا در هفته بیست‌وهفتم لیگ یک با نتیجه یک بر صفر از سد خیبر خرم‌آباد گذشت.

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی با ترفند فروش طلا در سایت واسطه‌گر
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد+ آدرس سایت www.azmoon.org
  • محرومیت فوری سرمربی نام آشنا!
  • افزایش ۳۰ درصدی جرایم سایبری در گلستان/کاربران فضای مجازی مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند
  • کاربران فضای مجازی مراقب لینک های جعلی و کلاهبرداران اینترنتی باشند + فیلم
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • چگونه یک بک لینک قوی کسب بکنیم؟
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۲۷ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ فروردین + جدول
  • بلیط فروشی بازی استقلال و شمس‌آذر آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir