Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسنوکر باز استرالیایی موفق شد مرد شماره یک اسنوکر جهان را در مسابقات اسنوکر قهرمانی انگلیس شکست دهد و قهرمان این رقابت‌ها شود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، رقابت‌های مهم اسنوکر قهرمانی انگلیس شب گذشته پیگیری شد که در آن دو فینالیست این رقابت‌ها  مقابل یکدیگر قرار گرفتند.  جاد ترامپ، مرد شماره یک اسنوکر جهان به مصاف  نیل رابرتسون استرالیایی، مرد شماره ۳ حرفه‌ای‌های جهان رفت و شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیل رابرتسون موفق شد پس از ۱۴ روز رقابت مرد شماره یک اسنوکر جهان را شکست دهد و قهرمانی خود را جشن بگیرد. با این قهرمانی نیل رابرتسون  ۲۰۰ هزار پوند برنده شد.

 

هم‌چنین مرد شماره یک اسنوکر جهان با شکست در فینال این رقابت‌ها ۸۰ هزار پوند را به جیب زد.  نیل رابرتسون ۳۸ ساله استرالیایی موفق شد در یک رقابت بسیار جذاب جاد ترامپ را با نتیجه نزدیک ۱۰ بر ۹ شکست دهد تا برای سومین بار عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست بیارود. این بازیکن استرالیایی اولین قهرمانی خود را در این مسابقات در سال ۲۰۱۳ و دومین آن را در سال ۲۰۱۵ کسب کرده بود. 

 

شوک بزرگ این رقابت‌ها حذف مدعی اصلی یعنی رونی اُ سالیوان بود. مرد شماره ۲ اسنوکر جهان که به مصاف الکساندر اورسنباچر جوان سوییسی رفته بود، با نتیجه  ۶ بر ۵ شکست خورد و در کمال تعجب از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. رونی اُ سالیوان سال گذشته این مسابقات هم در یک شانزدهم نهایی مقابل دینگ جونهوی چینی با نتیجه شش بر چهار شکست خورد و از این رقابت‌ها کنار رفت. انتظار می‌رفت که او مدعی اصلی برای قهرمانی این رقابت‌ها باشد چرا که او هفت قهرمانی در این مسابقات داشته و امسال منتظر جشن هشتمین قهرمانی خود بود.

 

مسابقات قهرمانی انگلستان برای اولین‌بار در سال ۱۹۷۷ برگزار شده و دومین تورنمنت بزرگ رتبه‌بندی، بعد از مسابقات جهانی به شمار می‌رود.

بیلیارد بیلیارد و اسنوکر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بیلیارد بیلیارد و اسنوکر اسنوکر قهرمانی مرد شماره یک رقابت ها اسنوکر جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا

تیم ملی پاراتکواندوی بانوان کشورمان در حالی آخرین تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا در ویتنام آماده می‌کند که براساس فهرست نهایی این تیم مرضیه عبداللهی ورزشکار وزن بعلاوه ۶۵ کیلوگرم قم قرار است در این رقابت‌ها به روی شیاپ چانگ برود.

مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی زنان آسیا ۲۹ اردیبهشت تا دوم خرداد به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • بهانه عجیب حسین وفایی بعد از شکست؛ اینجا بوی بد می‌دهد/ مورفی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به حسین وفایی؛ این زمین مقدس است، برو و هرگز برنگرد!
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد! | اگر حرف خوبی برای گفتن نداری، چیزی نگو
  • سوت پایان دربی میلان و قهرمانی شماره 20 اینتر در سری آ با شکست همشهری‌ها / فیلم