Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@09:30:14 GMT

تور کيش قيمت مناسب از مشهد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۴۶۴۲

تور کيش قيمت مناسب از مشهد

خبرگزاری آریا- جزیره کیش 90 کیلومتر مربع مساحت دارد و با مرز خارجی 40 کیلومتر و شکل تقریباً بیضوی دارد. در خلیج فارس واقع شده است. این جزیره در امتداد ساحل دریای ایران به طول 1359 کیلومتر در شمال خلیج فارس ، در سه ماهه اول از ورودی هرمز به خلیج واقع شده است.

این جزیره از ساحل غربی تا ساحل شرقی 15.45 کیلومتر فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حداکثر عرض آن از خط ساحلی جنوبی تا خط ساحلی شمالی 7.5 کیلومتر است. نمای جزیره مسطح است ، فاقد کوه و یا حتی تپه های بلند است. فرودگاه بین المللی کیش در مرکز و در منطقه ای مرتفع 3540 متر از سطح دریا ساخته شده است.

انتخاب این قسمت از جزیره برای ساختن یک شهر طبیعی ترین و منطقی ترین انتخاب بود. صخره های بلند آن بیش از ده متر از سطح دریا ارتفاع دارد ، سه شنل به عنوان بندرگاه های طبیعی عمل می کنند ، و یک ساحل نسبتاً آرامتر از سایر خط ساحلی سالونگ جزیره است ، در مجموع به شکل گیری شهر در سواحل شمالی آن کمک می کند. سه حفاری جداگانه باستان شناسی در بقایای شهر باستانی حریره انجام شده است.

 جاذبه ها کیش جهت رزرو تور کیش:

در زیر تعدادی از جاذبه های طبیعی کیش را برای داشتن سفری تفریحی به این جزیره در طول تور کیش معرفی می کنیم :

 مجموعه پارک دلفین

 در یک باغ بزرگ و بزرگ 70 هکتاری ، جایی که بوگنویلاهای زیبا دور درختان نخل پیچیده شده و گیاهان سبز و گلهای رنگارنگ طبیعت دیگری را به بازدید کنندگان ارائه می دهند ، برای اولین بار در خاورمیانه ، پستانداران دریایی و پنگوئن ها کودکان و بزرگسالان را سرگرم می کنند به طور یکسان

این استادیوم چند منظوره المپیک ، با 1200 تماشاگر ، شامل والیبال ، بسکتبال ، هندبال ، فوتبال داخل سالن ، ژیمناستیک ، کشتی ، تائه کوان دو ، جودو ، کاراته و شطرنج است. همه اینها توسط مربیان حرفه ای و برخی دیگر توسط مربیان بین المللی نظارت می شوند.

 غواصی در کیش

 غواصی در جزایر کیش آسان است و آرام است زیرا شما دارای صخره های مرجانی حاشیه ای ، قله ها و یک کشتی غرق شده هستید که ما مرتباً از همه مکان های غواصی بازدید می کنیم ، نه فقط از آستان های ما. همچنین چند سایت وجود دارد که فقط برای ما شناخته شده است - تضمین شده برای هیچ غواصی حداکثر عمق در بیشتر مناطق غواصی بین 8 تا 10 متر نیست. مکان های پیشرفته غواصی ما می توانند عمیق تر باشند ، تا 33 متر. غواضی هم یکی از جاذب های تفریحی بسته های سفر تور کیش محسوب میشود.

معرفی تعدادی از هتل های کیش جهت سفر تور کیش :

هتل داریوش کیش :

هتل بزرگ داریوش کیش واقعاً نمادی از فرهنگ و تاریخ باستان ایران بزرگ است. این هتل پنج ستاره زیبا و مدرن به عنوان نمادی تاریخی از ایران با معماری بی نظیر خود شکوه فرهنگ و تمدن ایرانیان عزیز را تجلی داده است.

این هتل کیش با الهام از تخت جمشید به طور نمادین افتخار و افتخار ایران باستان را در دوره هخامنشی نشان می دهد. پایتخت ساخت هتل داریوش کیش منشأ خارجی دارد و با 30 سال تجربه هتل خارجی در جزایر قناری از کیفیت و تجربه جهانی برخوردار است.

هتل سورینت مریم کیش :

هتل مریم کیش قبلاً یکی از هتل های چهار ستاره کیش بود که با عضویت در گروه هتل های سورینت به هتل سورینت کیش یا هتل سورینت مریم کیش تغییر نام داد. در حال حاضر این هتل بازسازی شده و چون هتل پنج ستاره کیش سورینت آماده میزبانی از میهمانان است.

این هتل در چهار طبقه با سبک معماری اروپایی طراحی شده است. نزدیک بودن به بازارها از ویژگی های این هتل است. این هتل در زمینی به مساحت 7 هزار متر نزدیک به میدان امیر کبیر واقع شده است. علاوه بر این ، نزدیک ساحل و اسکله تفریحی کیش و همچنین مراکز خرید اصلی مانند بازارهای مروارید ، پردیس 1 و 2 ، مرکز تجاری ، هایپرمارکت ها و غیره است ، بنابراین مکان اقامتی مناسبی در جزیره زیبای کیش است .

هتل مارینا پارک کیش :

هتل مارینا پارک کیش یکی از هتل های 5 ستاره لوکس در جزیره زیبای کیش در کنار برج های دوقلو است. این هتل دارای بزرگترین فضای سبز در جزیره است. شما می توانید از اتاق خود بیرون آمده و فضای دلپذیر هتل را تماشا کنید ، ساعت ها از فضای دلنشین هتل لذت ببرید ، از دریاچه های هتل مارینا پارک لذت ببرید ، به دریا پیاده روی کرده و به هتل مارینا برسید که بندر تفریحی خاص هتل در آن است واقع شده. شاید شما می خواهید در هتل دوچرخه سواری کنید ، این امکان برای شما نیز وجود دارد! استخر ، سونا ، جکوزی و مرکز تناسب اندام هتل از دیگر امکاناتی است که می تواند به شما در استراحت و شادابی کمک کند.

اگر غواصی ، جت اسکی یا ورزش های دریایی را دوست دارید ؛ کافی است چند قدم پیاده روی کنید تا از این امکانات لذت ببرید. بیشتر اتومبیل های جدید در جهان از دیگر امکانات این هتل در مرکز اجاره اتومبیل است. برای رانندگی در جاده های اطراف جزیره زیبای کیش می توانید یکی از این اتومبیل ها را اجاره کنید. به هر حال توصیه می کنیم حتما از هتل مارینا پارک دیدن کنید.

هتل مارینا پارک کیش که در بهترین مکان جزیره کیش واقع شده است ، تنها مارینا پارک ایران است ، که یکی از بهترین هتل های ایران برای اقامتی دلپذیر است.

علاوه بر کیش در این مقاله سری میزنیم به مشهد مقدس که یکی دیگر از شهرهای مهم توریستی کشور است و چند تا از هتل آپارتمان های مشهد را هم معرفی میکنیم :

هتل آپارتمان عمارت مشهد :
هتل آپارتمان عمارت یکی از اقامتگاه های دنج و لوکس در پایتخت مذهبی ایران ، مشهد است. این هتل از نظر جغرافیایی نزدیک حرم مطهر واقع شده است و این هتل گزینه مناسبی برای زائران است. دکوراسیون زیبا و امکانات رفاهی کافی مواردی است که در نگاه اول توجه ها را به خود جلب می کند. همه واحد های هتل آپارتمان سه ستاره عمارت به ظروف آشپزخانه و آشپزی مجهز هستند تا مهمانان بتوانند بر اساس سلیقه خود آشپزی کنند. این مزیت این هتل آپارتمان مشهد را برای کسانی که به صورت گروهی سفر می کنند خاص می کند. رستوران و فست فود با وعده های غذایی خوشمزه در داخل هتل  آپارتمان در دسترس است. کافی شاپ هتل طیف گسترده ای از نوشیدنی ها و دسرها را ارائه می دهد ، مکانی مناسب برای گذراندن اوقات خوشی. صندلی ماساژ ، مرکز خرید سوغاتی ، پارکینگ اختصاصی و دسترسی رایگان به اینترنت از دیگر مزایای این هتل است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تور کیش مشهد هتل مارینا پارک هتل آپارتمان واقع شده تور کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۴۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت

فیلم‌های روی پرده‌ در شهرهای تهران، مشهد، شیراز و اهواز در روز پنجشنبه، ششم اردیبهشت معرفی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فیلم‌های مست عشق، تمساح خونی، پرویزخان، نوروز، ایلیا جست‌وجوی قهرمان، نویسنده مرده است، آسمان غرب، پدران، روشن، بی بدن، قوی دل، آپاراتچی و سال گربه در شهرهای تهران، مشهد، شیراز و اهواز امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ اکران می‌شود که جدول برنامه و ساعت پخش آن‌ها به شرح زیر است:

تهران:
نام فیلم سانس‌ها قیمت بلیت (تومان)
سینما مگامال
مست عشق ۱۲:۰۰، ۱۳:۰۰، ۱۴:۰۰، ۱۵:۰۰، ۱۶:۰۰، ۱۷:۰۰، ۱۸:۰۰، ۱۹:۰۰، ۲۰:۰۰، ۲۱:۰۰، ۲۲:۰۰، ۲۳:۰۰، ۲۳:۵۰ ۴۰۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰
تمساح خونی ۱۲:۱۵، ۱۳:۱۵، ۱۴:۱۵، ۱۵:۱۵، ۱۶:۱۵، ۱۷:۱۵، ۱۸:۱۵، ۱۹:۱۵، ۲۰:۱۵، ۲۱:۱۵، ۲۲:۱۰، ۲۳:۱۵، ۲۳:۵۹ ۸۰۰۰۰ و ۴۰۰۰۰ و ۶۰۰۰۰
ایلیا جست‌وجوی قهرمان

۱۸:۳۰

۸۰۰۰۰

نوروز ۱۶:۳۰ ۸۰۰۰۰
بی بدن ۱۲:۳۰، ۱۳:۳۰، ۱۴:۳۰، ۱۵:۳۰، ۱۶:۲۰، ۱۷:۳۰، ۱۸:۲۰، ۱۹:۳۰، ۲۰:۱۰، ۲۱:۳۰، ۲۲:۱۰، ۲۳:۳۰، ۲۳:۵۹ ۴۰۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰
آپاراتچی ۱۴:۳۰ ۶۰۰۰۰
آسمان غرب

۱۲:۳۰

۴۰۰۰۰

سال گربه ۱۲:۰۰، ۱۲:۴۵، ۱۳:۵۰، ۱۴:۴۵، ۱۵:۴۵، ۱۶:۴۵، ۱۷:۴۵، ۱۸:۴۵، ۱۹:۴۵، ۲۰:۴۵، ۲۱:۴۵، ۲۲:۴۵، ۲۳:۴۰ ۴۰۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰
پردیس سینمایی ایران مال
مست عشق ۱۱:۴۰، ۱۲:۰۰، ۱۳:۳۰، ۱۴:۱۰، ۱۴:۵۰، ۱۵:۲۵، ۱۷:۱۵، ۱۶:۲۰، ۱۶:۵۰، ۱۷:۲۰، ۱۷:۳۰، ۱۸:۳۰، ۱۸:۵۵، ۱۹:۱۵، ۱۹:۲۰، ۱۹:۳۰، ۲۰:۴۰، ۲۱:۰۰، ۲۱:۱۵، ۲۱:۲۵، ۲۱:۳۰، ۲۳:۰۰، ۲۳:۰۵، ۲۳:۱۰، ۲۳:۲۰، ۲۳:۳۰ ۸۰۰۰۰ و ۲۰۰۰۰۰
تمساح خونی ۱۱:۴۰، ۱۲:۳۰، ۱۳:۴۰، ۱۴:۴۰، ۱۵:۴۵، ۱۶:۴۵، ۱۷:۵۰، ۱۸:۵۰، ۲۰:۰۰، ۲۰:۵۵، ۲۲:۲۰، ۲۳:۰۰ ۸۰۰۰۰
نوروز ۱۵:۳۵ ۸۰۰۰۰
ایلیا جست‌وجوی قهرمان ۱۴:۰۰ ۸۰۰۰۰
بی بدن ۱۱:۴۰، ۱۳:۴۵، ۱۶:۰۰، ۱۸:۱۰، ۲۰:۲۰، ۲۳:۰۰ ۸۰۰۰۰
سال گربه ۱۱:۴۰، ۱۲:۱۰، ۱۳:۱۰، ۱۴:۱۰، ۱۵:۱۰، ۱۶:۱۵، ۱۷:۱۵، ۱۸:۲۰، ۱۹:۲۰، ۲۰:۲۵، ۲۱:۲۰، ۲۲:۳۰، ۲۳:۲۰ ۸۰۰۰۰
آپاراتچی ۱۱:۳۵ ۸۰۰۰۰
آسمان غرب ۱۳:۲۵ ۸۰۰۰۰
سینما فرهنگ تهران
مست عشق ۱۳:۰۰، ۱۷:۰۰، ۱۸:۰۰، ۲۱:۳۰، ۲۳:۰۰ ۸۰۰۰۰
تمساح خونی ۱۲:۰۰، ۱۴:۰۰، ۱۶:۰۰، ۱۸:۰۰، ۱۹:۰۰، ۲۱:۰۰، ۲۳:۵۹ ۸۰۰۰۰
بی بدن ۱۱:۰۰، ۱۴:۳۰، ۲۳:۳۰ ۸۰۰۰۰
آپاراتچی ۱۲:۵۰، ۱۹:۴۵ ۸۰۰۰۰
سال گربه ۱۱:۰۰، ۱۵:۰۰، ۲۰:۰۰، ۲۲:۰۰ ۸۰۰۰۰
همسایه شما، زهره ۱۶:۱۵ ۸۰۰۰۰

مشهد:
نام فیلم سانس‌ها قیمت بلیت (تومان)
پردیس سینمایی هویزه
مست عشق ۱۱:۰۰، ۱۳:۰۰، ۱۵:۰۰، ۱۷:۰۰، ۱۹:۱۵، ۲۰:۰۰، ۲۱:۴۵، ۲۳:۴۵ ۸۰۰۰۰
تمساح خونی

۱۱:۳۰، ۱۳:۳۰، ۱۵:۳۰، ۱۷:۳۰، ۱۹:۰۰، ۲۱:۳۰، ۲۲:۳۰، ۲۳:۵۹

۸۰۰۰۰
نوروز

۱۰:۴۵، ۱۴:۴۵، ۲۰:۴۵

۸۰۰۰۰

ایلیا جست‌وجوی قهرمان

۱۰:۰۰، ۱۲:۱۵، ۱۶:۱۵، ۲۰:۱۵

۸۰۰۰۰
بی بدن

۱۰:۱۵، ۱۴:۰۰، ۱۶:۰۰، ۱۸:۰۰، ۲۰:۳۰، ۲۲:۰۰، ۲۳:۵۹

۸۰۰۰۰
آپاراتچی

۱۰:۳۰، ۱۲:۳۰، ۱۴:۳۰، ۱۶:۳۰، ۱۸:۴۵، ۲۱:۳۰، ۲۳:۳۰

۸۰۰۰۰
پرویزخان ۱۲:۴۵، ۱۶:۴۵، ۲۲:۴۵ ۸۰۰۰۰
آسمان غرب ۱۲:۰۰، ۱۴:۱۵، ۱۸:۱۵، ۱۹:۳۰، ۲۲:۱۵ ۸۰۰۰۰
سال گربه ۱۰:۰۰، ۱۲:۴۵، ۱۴:۴۵، ۱۶:۴۵، ۱۸:۳۰، ۱۹:۳۰، ۲۱:۰۰، ۲۳:۱۵، ۲۳:۵۹ ۸۰۰۰۰
شیراز:
نام فیلم سانس‌ها قیمت بلیت (تومان)
هنر شهر آفتاب
مست عشق ۱۳:۴۰، ۱۵:۴۰، ۱۶:۵۰، ۱۷:۴۰، ۱۸:۵۰، ۲۰:۳۰، ۲۲:۴۰، ۲۳:۱۰، ۲۳:۲۰ ۸۰۰۰۰ و ۴۰۰۰۰ و ۱۹۵۰۰۰
تمساح خونی

۱۳:۲۰، ۱۵:۳۰، ۱۷:۵۰، ۱۹:۰۰، ۱۹:۵۰، ۲۱:۰۰، ۲۲:۰۰

۴۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰ و ۱۹۵۰۰۰

ایلیا جست‌وجوی قهرمان

۱۹:۳۰ ۶۰۰۰۰
نوروز ۱۳:۰۰ ۳۰۰۰۰
آپاراتچی ۲۱:۱۰ ۶۰۰۰۰
آسمان غرب ۲۳:۱۰ ۶۰۰۰۰
بی بدن

۱۴:۰۰، ۱۶:۱۰، ۱۸:۲۰، ۲۱:۱۰

۸۰۰۰۰ و ۴۰۰۰۰
سال گربه ۱۳:۰۰، ۱۵:۰۰، ۱۷:۰۰، ۱۹:۰۰، ۲۰:۰۰، ۲۱:۰۰، ۲۲:۱۰، ۲۳:۱۰

۴۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰


اهواز:
نام فیلم سانس‌ها قیمت بلیت (تومان)
سینما اکسین
مست عشق ۱۰:۰۰، ۱۶:۳۰، ۱۸:۰۰، ۲۰:۰۰، ۲۲:۰۰ ۶۰۰۰۰
تمساح خونی ۱۲:۰۰، ۱۶:۴۵، ۱۸:۴۵، ۲۲:۳۰ ۶۰۰۰۰
بی بدن ۱۸:۳۰، ۲۰:۳۰، ۲۲:۴۵ ۶۰۰۰۰
سال گربه

۱۶:۰۰، ۲۰:۴۵

۶۰۰۰۰
نوروز ۱۴:۱۵، ۱۸:۱۵ ۶۰۰۰۰
پرویزخان ۱۲:۱۵، ۱۶:۱۵ ۶۰۰۰۰
آسمان غرب ۱۴:۰۰، ۲۲:۱۵ ۶۰۰۰۰
ایلیا جست‌وجوی قهرمان ۱۰:۱۵، ۲۰:۱۵ ۶۰۰۰۰
کد خبر 747686

دیگر خبرها

  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند
  • قیمت، مشخصات و خرید انواع لوستر چوبی و فلزی نیکان لوستر
  • تجربه‌ای متفاوت با صندلی گیمینگ ایرانی
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می‌رسد
  • کولر آبی بخریم یا گازی؟