Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@15:25:28 GMT

خیبر خانه به دوش در انتظار ورزشگاه خانگی

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۵۰۶۹

خیبر خانه به دوش در انتظار ورزشگاه خانگی

به گزارش ایرنا پس از اینکه خیبر خرم‌آباد در لیگ دسته دوم فوتبال کشور نتوانست در جمع تیم های راه یافته به لیگ یک باشد، با خرید امتیاز تیم فوتبال اروند خرمشهر به لیگ دسته اول صعود کرد.

اما در این میان مشکلات زیرساختی ورزشگاه تختی خرم‌آباد مانع میزبانی این تیم ریشه دار لرستانی شده است که به اجبار باید تا برطرف شدن مشکلات خانگی، در ورزشگاه غدیر تهران میزبان حریفان خود باشد، میزبانی که تنها یک نام است، و به نظر می رسد رنج و خستگی رفت و آمد ها و سفر به شهرهای مختلف در بازی های میزبان و میهمان، از همین ابتدای لیگ تاثیر منفی خود را بر یاران سبزپوش خیبر نشان گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیبر خرم‌آباد از سه بازی ابتدای فصل، یک برد، ۲ باخت، سه گل زده و ۲ گل خورده را در پرونده دارد و با سه امتیاز در رده دوازدهم جدول هجده تیمی لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور قرار گرفته است.

طبق قوانین فدراسیون فوتبال زیرساخت‌های موجود در ورزشگاه تختی خرم‌آباد استاندارد نبود و تا بازسازی آنها خیبر در تهران به مصاف حریفان خواهد رفت.

مدیر رسانه‌ای باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد گفت: بر اساس قانون سازمان لیگ باید راهرو ورود و خروج بازیکن مجزا باشد چراکه پس از بازی و با توجه به شرایط روحی بازیکنان امکان تشنج وجود دارد.

رضا طولابی ادامه داد: اتاق کنفرانس، اتاق دوپینگ و رختکن باید مناسب با استانداردهای سازمان لیگ باشد در غیر این صورت نمی‌توانیم میزبان باشیم همچنین بخش هایی از کنار زمین چمن به دلیل ناهمواری موجب جمع شدن آب باران می شود که باید اصلاح شود.

وی افزود: باشگاه خیبر خرم آباد بذر چمن را خریداری کرده است که امیدواریم پس از پایان بارندگی های اخیر بذرپاشی آغاز شود و چمن ورزشگاه تختی مورد استفاده قرار گیرد که باتوجه به تمامی تغییرات در مجموعه ورزشگاه و در صورت پایان بازسازی ها تا یک ماه آینده شرایط میزبانی در خرم آباد برای تیم فراهم می‌شود.

مالک باشگاه خیبر خرم آباد نیز در این راستا گفت: طبق الزاماتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی تیم ها اعلام کرده است و فدراسیون فوتبال ایران نیز در این زمینه سخت گیری های قابل توجهی دارد ورزشگاه ها باید به رختکن های تیم میزبان، میهمان و داوران، جایگاه VIP و خبرنگاران و سالن کنفرانس مجهز باشند و تغییراتی در این زمینه ایجاد شود که با توجه به وضعیت ورزشگاه تختی خرم آباد این استانداردها هم اکنون در این مجموعه وجود ندارد.

مسعود عبدی ادامه داد: حتی چمن ورزشگاه تختی نیز مطلوب و خوشایند سرمربی تیم نیست و فصل گذشته سرمربی وقت نیز از وضعیت چمن گلایه و اعلام کرده بود که این چمن سبب مصدومیت بازیکنان می شود.

وی ادامه داد: با این حال باشگاه خیبر برای اولین بار در ایران هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان را برای اصلاح چمن ورزشگاه برعهده گرفت و قرار شد که سایر الزامات سخت افزاری مدنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را اداره کل ورزش و جوانان لرستان در ورزشگاه اجرایی کند.

مالک باشگاه خیبر خرم آباد افزود: با توجه به اینکه در سطح استان امکانات سخت افزاری از جمله ورزشگاه با استانداردهای لازم وجود ندارد چند بازی ابتدایی را ناچار هستیم بیرون از استان به مصاف حریفان برویم.

عبدی اضافه کرد: با توجه به اینکه تیم در حال حاضر در تهران تمرین می کند و این استان نیز چند ورزشگاه استاندارد برای میزبانی دارد تصمیم گرفتیم در تهران میزبان حریفان باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان نیز گفت: در صورت امکان، با جابجایی اعتبار و یا تزریق اعتبارات جدید نیازهای مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد را برطرف می‌کنیم چراکه زیرساخت‌ها و فضاهای این ورزشگاه نیاز به بازسازی دارند.

سمانه حسن پور با بیان اینکه بخشی از فضاهای ورزشگاه تختی خرم آباد نیاز به تعمیرات جزئی دارد عنوان کرد: پیست تارتان ورزشگاه آسیب دیده و زمین چمن، بیلبورد (صفحه) نمایش بازی‌ها و دیوار سالن دو و میدانی آن نیز نیازمند اصلاح است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان با بیان اینکه مسابقات ورزشی استان در مجموعه تختی برگزار می‌شود افزود: باید اقدامات لازم برای بازسازی و اصلاح آن انجام شود بنابراین تزریق یا جابجایی اعتبار برای این مهم با اولویت بندی در دستور کار قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها فوتبال خیبر خرم آباد لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال خیبر خرم آباد لیگ برتر فوتبال فوتبال خیبر خرم آباد لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور ورزشگاه تختی خرم آباد خیبر خرم آباد باشگاه خیبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۵۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم

هواداران تیم فوتبال سپاهان پس از اتمام دربی اصفهان ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن عصر امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل بیست‌وسوم از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان رودرروی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

در این بازی که چندان جذاب و پرموقعیت هم نبود، تیم فوتبال سپاهان موفق شد از روی نقطه‌پنالتی توسط شهریار مغانلو تنها گل بازی را مقابل ذوب‌آهن به‌ثمر برساند و با همین یک‌گل پیروز دربی اصفهان شد تا حداقل برای مدتی از بحران خارج شود.

هواداران سپاهان در جریان این بازی به فحاشی‌های مختلفی علیه کادر فنی و کادر مدیریتی سپاهان پرداختند تا اعتراض خود را نسبت به وضعیت باشگاه‌شان نشان دهند، آن‌ها حتی هنگام گل تیم فوتبال سپاهان هم علیه هیئت‌مدیره این باشگاه شعارهایی سر دادند.

بلافاصله پس از اتمام این دیدار هواداران تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن سکوهای ورزشگاه را ترک کرده و از استادیوم خارج شدند تا نشان دهند علاقه چندانی به حضور بیش از حد در ورزشگاه نقش‌جهان ندارند و از طرفی هواداران سپاهان که پس از هر پیروزی به تشویق ایسلندی با اعضای تیم می‌پرداختند این کار را هم انجام ندادند.

کد خبر 745573

دیگر خبرها

  • ۲ گل زاهدی مانع از شکست خانگی آویسپا مقابل جوبیلو ایواتا شد + فیلم
  • خداداد و قهرمانی روی سکوهای تختی (عکس)
  • خانه‌های کلنگی تهران چند؟
  • نساجی در خانه دوباره قرمز می‌پوشد
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • تصویب اعتبار برای راه اندازی بازارچه‌ محصولات خانگی بانوان
  • پروتئین بار خانگی و روش های درست کردن آن در خانه
  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم