Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@13:31:49 GMT

فعالیت ۱۰ مرکز مثبت زندگی در خدابنده

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۵۳۶۸

فعالیت ۱۰ مرکز مثبت زندگی در خدابنده

ایسنا/زنجان مدیر بهزیستی خدابنده گفت: ۱۰ مرکز مثبت زندگی مجوز فعالیت در این شهرستان را برای خدمات‌رسانی به مددجویان این نهاد گرفته است.

عصمت نصیری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت ۱۰ مرکز مثبت زندگی در خدابنده، اظهار کرد: بهزیستی یکی از اصلی‌ترین نهادهای دولتی برای ارتقای سلامت اجتماعی در حوزه رفاه اجتماعی در جامعه است که در این رابطه خدماتی را به گونه‌های مختلف نیز انجام داده ‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خدمات و فعالیت‌های قابل ارائه در مراکز مثبت زندگی، تصریح کرد: تسهیل و دسترسی گروه‌های هدف به خدمات سازمان، کاهش ترددهای غیرضروری، توزیع عادلانه خدمات سازمان و گسترش فراگیری خدمات سازمان و ... از جمله اهداف مراکز مثبت زندگی شمرد.

نصیری ادامه داد: با توجه به افزایش نیازها و انتظارات جامعه نیازمند بودیم تا خدمات تخصصی خود را در بستر مردم و در قالب دولت الکترونیک افزایش دهیم که با تاسیس مراکز مثبت زندگی یک سری از خدمات سازمان در بستر آی.‌تی ارائه می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه مراحل اولیه بیشتر اقدامات بهزیستی برای مددجویان در این مراکز انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های قابل ارائه در مراکز مثبت زندگی ۲۲ خدمت است که ثبت و تشکیل پرونده اولیه فرزندآوری، پیگیری امور مددکاری خانواده‌ها، استفاده از ظرفیت‌های خیرین مناطق، شناسایی فعال جامعه هدف، ارائه آموزش‌های تشکیل و تحکیم خانواده، غربالگری سطح یک پیشگیری از معلولیت‌ها و ... بخشی از فعالیت‌هایی است که انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان بهزیستی مراکز مثبت زندگی خدمات سازمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: زمانی که سامانه‌های بیمه به هر دلیلی دچار اختلال موقت شوند یا نسخه نویسی الکترونیک امکان‌پذیر نباشد، این مراکز موظف هستند نسخ را به صورت کاغذی ثبت و پذیرش و به بیمه شدگان ارائه خدمت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بیمه سلامت استان اصفهان، محمدحسین صفاری اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی و اطلاع‌رسانی‌های انجام شده به تمام پزشکان، مؤسسات درمانی و تشخیصی، بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، کیلینیک‌ ها و پاراکلینیک‌ ها، هیچیک از این مراکز تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند از ارائه خدمت به بیمه شدگان خودداری کنند.

وی افزود: زمانی که سامانه‌های بیمه به هر دلیلی دچار اختلال موقت شوند یا نسخه نویسی الکترونیک امکان‌پذیر نباشد، این مراکز موظف هستند نسخ را به صورت کاغذی ثبت و پذیرش و به بیمه شدگان ارائه خدمت کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان خاطرنشان کرد: بیمه شدگان در صورت دریافت نکردن خدمت یا هر گونه تخلف مؤسسات، می‌توانند تخلف مورد نظر را در سامانه شکایات سازمان بیمه سلامت به آدرس shekayat.ihio.gov.ir ثبت کنند و همکاران در اسرع وقت موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری خواهند کرد.

کد خبر 746885

دیگر خبرها

  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • بهره‌مندی بیش از ۸۹ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تربت حیدریه
  • ۴ هزار جوان ۱۸ ساله در آرزوی مستقل شدن هستند