Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، باباپور مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه با گذشت حدود ۱۳ ماه از زلزله شهرستان‌های میانه و سراب بیش از ۹۰ درصد از عملیات بازسازی واحد‌های مسکونی و دامی آسیب دیده به اتمام رسیده است، گفت: در این زلزله ۶ هزار و ۵۵۲ واحد خسارت دیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه در این حادثه یک هزار و ۷۹۷ واحد شهری و ۴ هزار و ۷۵۵ واحد روستایی آسیب دیده بود گفت: در این مدت ۳ هزار واحد احداث و ۳ هزار و ۵۵۲ واحد شهری و روستایی تعمیر شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی گفت: در این مدت ۱۱ هزار و ۵۸۴ واحد برای دریافت تسهیلات احداث واحد‌های دامی و معیشتی به بانک‌های عامل معرفی شده و بازسازی واحد‌های دامی با همکاری و توافق با مدیریت جهاد کشاورزی استان در حال انجام است.

باباپور با بیان اینکه در این مدت ۳ هزار و ۸۷۱ واحد مسکونی و دامی آواربرداری و ۴ هزار و ۵۷۹ واحد مسکونی و دامی پی کنی شده است، گفت: برای ۴ هزار و ۴۸۳ واحد فونداسیون، ۴ هزار و ۳۴۳ واحد اسکلت و برای ۳ هزار و ۸۳۶ واحد مسکونی و دامی سقف اجرا شده است.

او گفت: با وجود پرداخت تسهیلات دولتی و کمک بلاعوض، ۱۵ خانوار نیازمند و سالخورده در بخش ترکمنچای میانه به علت نداشتن آورده شخصی نیازمند کمک خیران برای تکمیل واحد‌های خود هستند و در صورت کمک خیران و تامین ۳۰ میلیون تومان برای هر کدام از این واحدها، این واحد‌ها تکمیل و افراد در واحد‌های خود اسکان خواهند یافت.

 زلزله ۵.۹ ریشتری ۱۷ آبان سال ۱۳۹۸ آذربایجان شرقی با کانون ترک میانه موجب جان باختن ۵ تن و خسارت ۱۰ تا ۱۰۰ درصدی به بیش از ۶ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در شهرستان‌های سراب و میانه شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن ساخت مسکن مسکونی و دامی واحد مسکونی ۴ هزار ۳ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در لبنان + فیلم

رسانه‌ها از ۱۸ حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نقطه‌ای بین روستای عیتا الشعب و رامیه در جنوب لبنان خبر دادند. تصاویری از بمباران رژیم صهیونیستی را در ادامه گزارش مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در لبنان + فیلم
  • کاهش فواصل بهداشتی واحد‌های دامی از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان
  • قریب به ۸تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در شهرستان زاهدان معدوم شد
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • بازسازی جاده‌های دسترسی به مزارع وقنات،جنوب سیستان وبلوچستان
  • بیش از ۸۰ درصد واحدهای زلزله زده درخوی بازسازی شد