Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در پیام تسلیت سید محی الدین طاهری، تولیت آستان مقدس حضرت سید علاءالدین حسین (ع)، در پی شهادت سردار استوار محمودآبادی آمده است:

مِنَ المُؤمِننَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا   خبر عروج و شهادت سردار دلاور اسلام و یار و یاور رزمندگان دفاع مقدس و همچنین مدافعان حرم حاج عبدالرسول استوار محمود آبادی واصل و موجب تأثر و تأسف شدید گردید، سردار عزیزی که با استقامت و فداکاری‌های خود در صحنه‌های مختلف علیرغم مجروحیت شیمیایی الگویی ارزشمند برای رزمندگان عزیز اسلام بود و درس ایثار و ایستادگی همراه با تعبد و اطاعت محض از، ولی فقیه زمان را به مشتاقان دفاع از اسلام به بهترین وجه آموخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  اینجانب این ضایعه مولمه را به محضر، ولی الله الاعظم حضرت حجت ابن الحسن العسکری (عج) و نایب بر حقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مد ظله العالی و عموم مردم ولایتمدار فارس خاصه همرزمان فداکارش و خانواده مکرم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از محضر باریتعالی حشر با اولیاء الهی جهت آن عزیز به حق پیوسته و صبر و اجر برای بازماندگان محترم درخواست دارم.

العبد سید محی الدین طاهری   تولیت آستان مقدس حضرت سید علاءالدین حسین (ع)   انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیام تسلیت کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۶۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی ارتش مستقر در آران و بیدگل  با اشاره به رونمایی کتاب  سه نسل از یک مکتب گفت: این کتاب به همت یکی از افسران ارتش ساکن در این شهرستان تالیف و در هزار نسخه چاپ و منتشر شده است.
سرهنگ حیدر معظمی گودرزی وی افزود: کتاب سه نسل از یک مکتب در ۹۶ صفحه به بیان خاطرات و معرفی شهید شمس آبادی (عامل ترور شاه در کاخ مرمر)، سردار شهید صیاد شیرازی و سردار شهید قوطاسلو پرداخته است.
 خبر دیگر از آران و بیدگل اینکه در آیینی ضریح مطهر امامزاده قاسم بن علی النقی (ع)  غبارروبی و عطرافشانی شد.
در این آیین بیش از ۶۸۰ میلیون ریال از کمک‌های اهدایی جمع آوری و به حساب مخصوص آستان امامزاده واریز شد تا در امور فرهنگی، عمرانی و خدماتی آستان مقدس هزینه شود.

دیگر خبرها

  • ریل‌گذاری نظام بانکی چگونه باشد؟
  •  پیام سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
  • سردار قاآنی شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه را تسلیت گفت
  • سردار قاآنی پیام صادر کرد +جزئیات مهم
  • پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • امیدها برای آبگیری سد‌های قشلاق و کبوترلانه